Laag gaan is ook gaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu die over ieder lullig niets betekend ski toernooitje een column maakt klaagt over laag niveau bij het darts.
Nou nou nou, persoonlijk worden is ook weer niet nodig hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:46 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu die over ieder lullig niets betekend ski toernooitje een column maakt klaagt over laag niveau bij het darts.
Gebbetje ouwe reus.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou nou, persoonlijk worden is ook weer niet nodig hoor
Met je hoofd.
Alle ballen op Miekelquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef Kopiko het volgende:
Barney poept intussen de overloop onder.
En dat terwijl ik ondertussen rodelen aan het kijken ben!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef Tagliano het volgende:
@:heywoodu komt voor het eerst in jaren eens buurten en wordt met de grond gelijk gemaakt
Jij volgt Lifeofyvonne?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ondertussen roddelen aan het kijken ben!
Ja, het is een l met een streepje erdoor maar daar doet de PDC niet aan. En dat is meer een w dan een l.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bialecki spreek je dus uit als biowetski?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ondertussen rodelen aan het kijken ben!
Rodelahiti!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ondertussen rodelen aan het kijken ben!
Er was toch ook een letter waar Fok niet aan doet?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is een l met een streepje erdoor maar daar doet de PDC niet aan. En dat is meer een w dan een l.
letter van de wet?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Er was toch ook een letter waar Fok niet aan doet?
Williams?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En het ongeplaatste deelnemersveld vind ik dit jaar niet heel speciaal. Buiten Josh Rock weinig 'coming men' die een gevaar voor een seed kunnen zijn.
@MadMasterquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
Bialecki lijkt op Alfred E. Neuman.
Soutar hequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En het ongeplaatste deelnemersveld vind ik dit jaar niet heel speciaal. Buiten Josh Rock weinig 'coming men' die een gevaar voor een seed kunnen zijn.
En Jim?quote:Op maandag 19 december 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Danny houdt zijn pijlen echt vast als een spastische mongool
Ik zie Bunzing nog niet 1-2-3 winnen O'Connorquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar ik heb het over 'coming men'. O'Connor is er alweer tien jaar of zo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zie Bunzing nog niet 1-2-3 winnen O'Connor
Standaard oostblokhoofdquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poahhhh wel knap
Wel een uitstraling van niets. Ik kan er niets mee
Wie is de Messi van het dartsen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
De Mbappé van het dartsen verslaat een BDO'er.
Ja dat zegt ie net. Die BDOerquote:
oh ja dan telt Soots ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het over 'coming men'. O'Connor is er alweer tien jaar of zo.
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler, je houdt er altijd wel rekening mee maar je bent er nooit serieus bang voor.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het over 'coming men'. O'Connor is er alweer tien jaar of zo.
Hij heeft denk ik het nadeel dat zijn hoofd er van opzij maffer uit ziet dan frontaal. Bij dartsen is dat geen voordeelquote:
Rechtstreeks vanuit de douche het WARME BAD in.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verkoos een douche boven de openingssets.
Doen er eigenlijk zwarte personen mee ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
De Mbappé van het dartsen verslaat een BDO'er.
Er was net even een koude golf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de douche het WARME BAD in.
Dagjesvolkquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk zwarte personen mee ?
Ik heb nog nooit een zwarte darter gezien
Mwah die heeft een uitstekende progressie gemaakt en zal binnenkort de top 32 binnenstoten. O’Connor zit al heel lang rond hetzelfde niveau.quote:
Gisteren nog!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een 40-45 speler daaarentegen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler, je houdt er altijd wel rekening mee maar je bent er nooit serieus bang voor.
Gisteren nog.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gisteren nogquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn rekenfout tegen Price jaren terug blijft onvergetelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler, je houdt er altijd wel rekening mee maar je bent er nooit serieus bang voor.
Goeie binnenkomer capu!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij hebt gister niet gekekenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ge had gisteren moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mbappé is niet zwart maar er is een zwarte Amerikaan Gates dit jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met wazige en vreemde kaaklijn waardoor hij autistisch overkomt
Deta Hedman gooide gisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In DRT kan je me wel officieel "dagjesvolk" noemen, jaquote:
Boodschap is duidelijk over gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
Kan iemand @:capuchon_jongen even zeggen dat er gisteren een donkere darter speelde?
Spa touch of lemonquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef Coco het volgende:
Over glaasje gesproken, wat drinken jullie op deze dartsavond?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gisteren nog!
@:engine heeft nog trauma's
Spritequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef Doevelaer het volgende:
18000000000000000000000
@:frozen-assassin
Ik bespaar enorm op de torenhoge gasprijzen door de warmte in dit subforum.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de douche het WARME BAD in.
Dingen die mijn angstaanjagende hoest doen verminderen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef Coco het volgende:
Ik test niet dus dan heb ik het ook nietquote:
Ik heb mijzelf een IPA van Basqueland Brewing gegund vanavondquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:00 schreef Coco het volgende:
Makes our number look better.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik test niet dus dan heb ik het ook niet
quote:
Twee dagen van de blauwe knoop is lang zat ja.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf een IPA van Basqueland Brewing gegund vanavond
Twijfelde om alcoholvrij te blijven en morgen een stukje te gaan rennen maar ik vond het wel weer eens tijd.
Goed voorspeld Frankquote:
Andere tijdzonequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie lopen achter op mijn Vlaamse TV zender.
Exact. Het is wel de feestmaand, he.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Twee dagen van de blauwe knoop is lang zat ja.
stelling:quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh we beginnen al
[ afbeelding ]
Zeker, alleen misschien iets té vloeiend.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Bialecki heeft wel een fijn genotsworpje @:Alaphilippe_
Vooroordelen.quote:
STOERquote:
Moest al bijna ziektewet inquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen ziekteverzuim meer over of gewoon genoeg antistoffen opgebouwd?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stelling:
Darters zijn een beetje gek
Dancing Dimi. Mike dekkers is ook wel leukquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriete Vlaamse darter?
Hier loopt de Belgische stream ook flink voor op ViaPlay op TV; best wel vreemdquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie lopen achter op mijn Vlaamse TV zender.
Jullie worden beflikkerd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier loopt de Belgische stream ook flink voor op ViaPlay op TV; best wel vreemd
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm2
Ik moet nog steeds voor de eerste keer corred worden.quote:
Nee, Dimitri van den Bergh is gewoon doorquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Das elke pot met een sympathieke darter
Geen idee maar zo wordt het op Viaplay uitgesproken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n Leicester/Lester dingetje? Lees nou wat er staat Bialecki.
Gelukkigquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:11 schreef BB-King het volgende:
Het Poolse supertalent bleek toch een kortstondige hype zijn.
Ik wade het niet..quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:11 schreef Kopiko het volgende:
Hij Wade ook al wie zijn volgende tegenstander is.
Het dartbord is rond de T19 is groenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind het wel jammer had die Pool wel het gegund. 19 jaar. jong talentje. Kan binnen 10 jaar complete top zijn. Of flop.
Is al behandeld. Zo'n Poolse L met een streepie erdoor schijnt als een soort B uitgesproken te moeten worden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee maar zo wordt het op Viaplay uitgesproken.
Fredsjquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee maar zo wordt het op Viaplay uitgesproken.
Ja over 100 jaar zijn jullie allemaal dood, en wij ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vind het wel jammer had die Pool wel het gegund. 19 jaar. jong talentje. Kan binnen 10 jaar complete top zijn. Of flop.
Omdat Zjak het zei?quote:
Wquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is al behandeld. Zo'n Poolse L met een streepie erdoor schijnt als een soort B uitgesproken te moeten worden.
Dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja over 100 jaar zijn jullie allemaal dood, en wij ook.
Wade is al jaren drama op het WK, ook vorig jaar alleen kreeg hij die halve finaleplek totaal cadeau, King, Kleermaker en Kuivenhoven kwamen totaal niet opdagen (en vdVoort kwam letterlijk niet opdagen).quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Zjak het zei?
2019: Fourth round (lost to Ryan Joyce 3–4)
2020: Third round (lost to Steve Beaton 2–4)
2021: Third round (lost to Stephen Bunting 2–4)
2022: Semi-finals (lost to Michael Smith 3–6)
Goede nummer 1!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heb je mijn lijst nog gezien?
Geen Jumbo Foodcoach appquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:16 schreef heywoodu het volgende:
Als prof de dag voor een wedstrijd/toernooi eten halen bij de lokale Chinees, dan verdien je het wel hoor Co
Vorig jaar al met rukgemiddeldes en corona-mazzel zo ver geraakt, heel het seizoen zwak, maar goed, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat Zjak het zei?
2019: Fourth round (lost to Ryan Joyce 3–4)
2020: Third round (lost to Steve Beaton 2–4)
2021: Third round (lost to Stephen Bunting 2–4)
2022: Semi-finals (lost to Michael Smith 3–6)
weer lopen kloten? Waar héb jij het overquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond, ga je weer lopen kloten vanavond?
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij ziet er uit als een Nederlander![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
weer lopen kloten? Waar héb jij het over
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik wist gewoon dat onlogisch weer ging lopen kloten als we streams kijken, valt tegen dat het vanaf dag 1 is
We kunnen wat anders gaan doen
Daarom loopt er ook geen tramrails langs basisscholen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is nog meer een pedo-alert dan O Connor
Zeker zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat forumgebruiker @Tagliano het benoemen van een 180 score door mij 'lopen klote' vindt, daar kan ik natuurlijk bijzonder weinig mee makkerquote:
@Jimmyquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Onder welke naam zou hij posten?
Je zou gewoon weg kunnen gaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat forumgebruiker @:Tagliano het benoemen van een 180 score door mij 'lopen klote' vindt, daar kan ik natuurlijk bijzonder weinig mee makker
@Nattekatquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is ie dan ook.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit is dus @Poepz0rquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Specifiek een fok moderator.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hendriks ziet eruit zoals ik mij 70% van de Fokkers voorstel
Twee likes gepakt, ik weet DRT in mijn rug te vindenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Grimmig sfeertje en we moeten nog even
Hij had wat persoonlijks begreep ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:20 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zou zijn afwezigheid wel verklaren
Achquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij had wat persoonlijks begreep ik
@SuperwormJimquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wist je dat er een Fok!blocker is op Chrome waarmee je ook moderators kunt verwijderen?quote:
Misschien kan je een leuk idee voor een toernooiopzet posten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom werken ze niet met groepsfases?
Dan zijn we het hele jaar aan het dartenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom werken ze niet met groepsfases?
Ja die is er ooit op mijn verzoek gekomen zelfsquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wist je dat er een Fok!blocker is op Chrome waarmee je ook moderators kunt verwijderen?
Spreek vrijmoedig over onze lieve Heer maar misplaats nooit Zijn naam.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er zijn godverdomme 6 pijlen gegooid
Grote slam van het darten!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zijn we het hele jaar aan het darten
Er is wel een toernooi met groepsfase overigens
Waar?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wist je dat er een Fok!blocker is op Chrome waarmee je ook moderators kunt verwijderen?
Godverdommequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreek vrijmoedig over onze lieve Heer maar misplaats nooit Zijn naam.
gaarne meer infoquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook op firefox?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat geval voel ik mij gezegend dat je mijn posts nog langs ziet komenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja die is er ooit op mijn verzoek gekomen zelfs
Ik heb gewoon een abo hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat geval voel ik mij gezegend dat je mijn posts nog langs ziet komen
Firefoxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |