Dagjesvolkquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk zwarte personen mee ?
Ik heb nog nooit een zwarte darter gezien
Mwah die heeft een uitstekende progressie gemaakt en zal binnenkort de top 32 binnenstoten. O’Connor zit al heel lang rond hetzelfde niveau.quote:
Gisteren nog!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een 40-45 speler daaarentegen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler, je houdt er altijd wel rekening mee maar je bent er nooit serieus bang voor.
Gisteren nog.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gisteren nogquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn rekenfout tegen Price jaren terug blijft onvergetelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler, je houdt er altijd wel rekening mee maar je bent er nooit serieus bang voor.
Goeie binnenkomer capu!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij hebt gister niet gekekenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ge had gisteren moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mbappé is niet zwart maar er is een zwarte Amerikaan Gates dit jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met wazige en vreemde kaaklijn waardoor hij autistisch overkomt
Deta Hedman gooide gisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In DRT kan je me wel officieel "dagjesvolk" noemen, jaquote:
Boodschap is duidelijk over gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
Kan iemand @:capuchon_jongen even zeggen dat er gisteren een donkere darter speelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |