Ja dat zegt ie net. Die BDOerquote:
oh ja dan telt Soots ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het over 'coming men'. O'Connor is er alweer tien jaar of zo.
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler, je houdt er altijd wel rekening mee maar je bent er nooit serieus bang voor.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het over 'coming men'. O'Connor is er alweer tien jaar of zo.
Hij heeft denk ik het nadeel dat zijn hoofd er van opzij maffer uit ziet dan frontaal. Bij dartsen is dat geen voordeelquote:
Rechtstreeks vanuit de douche het WARME BAD in.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verkoos een douche boven de openingssets.
Doen er eigenlijk zwarte personen mee ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
De Mbappé van het dartsen verslaat een BDO'er.
Er was net even een koude golf.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de douche het WARME BAD in.
Dagjesvolkquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doen er eigenlijk zwarte personen mee ?
Ik heb nog nooit een zwarte darter gezien
Mwah die heeft een uitstekende progressie gemaakt en zal binnenkort de top 32 binnenstoten. O’Connor zit al heel lang rond hetzelfde niveau.quote:
Gisteren nog!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een 40-45 speler daaarentegen...quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler, je houdt er altijd wel rekening mee maar je bent er nooit serieus bang voor.
Gisteren nog.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gisteren nogquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zijn rekenfout tegen Price jaren terug blijft onvergetelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O’Connor is de eeuwige 33-64 speler, je houdt er altijd wel rekening mee maar je bent er nooit serieus bang voor.
Goeie binnenkomer capu!quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij hebt gister niet gekekenquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ge had gisteren moeten kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mbappé is niet zwart maar er is een zwarte Amerikaan Gates dit jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met wazige en vreemde kaaklijn waardoor hij autistisch overkomt
Deta Hedman gooide gisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In DRT kan je me wel officieel "dagjesvolk" noemen, jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |