Williams?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En het ongeplaatste deelnemersveld vind ik dit jaar niet heel speciaal. Buiten Josh Rock weinig 'coming men' die een gevaar voor een seed kunnen zijn.
@MadMasterquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
Bialecki lijkt op Alfred E. Neuman.
Soutar hequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En het ongeplaatste deelnemersveld vind ik dit jaar niet heel speciaal. Buiten Josh Rock weinig 'coming men' die een gevaar voor een seed kunnen zijn.
En Jim?quote:Op maandag 19 december 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Danny houdt zijn pijlen echt vast als een spastische mongool
Ik zie Bunzing nog niet 1-2-3 winnen O'Connorquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar ik heb het over 'coming men'. O'Connor is er alweer tien jaar of zo.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zie Bunzing nog niet 1-2-3 winnen O'Connor
Standaard oostblokhoofdquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poahhhh wel knap
Wel een uitstraling van niets. Ik kan er niets mee
Wie is de Messi van het dartsen?quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
De Mbappé van het dartsen verslaat een BDO'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |