Ik hoorde van de Belg dat van Trijp Feyenoord supporter is.quote:Op maandag 19 december 2022 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp dat er vragen van F1-volk worden behandeld bij Viaplay?
Vind je het niet jammer dat je de interviews met The Feather mist?quote:
Wat wil je dan horen?quote:Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je de interviews met The Feather mist?
Ik mis ze wel.quote:Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
lekker ding. Niet voor de goeie gesprekken thoughquote:
Die met Watttimena wel maar die is gelukkig via de andere kanale tot me gekomenquote:Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heeft zijn beste jaren toch een beetje verkloot.quote:Op maandag 19 december 2022 22:53 schreef Szura het volgende:
WK is toch altijd wel een pijnlijke exercitie met Stief
gelachenquote:Op maandag 19 december 2022 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Sky is druk met "al die Nederlanders"
Darts exploded in the mid90s because of RvB
vrouwke: "ja grootste exponent is toch wel dirk ven doijvenboijde!"
totdat iemand haar wijst op het bestaan van ene MvG
engine juicht voor elk vlaggetje.quote:Op maandag 19 december 2022 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op, hier juichen we niet voor hoor
Jawelquote:Op maandag 19 december 2022 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op, hier juichen we niet voor hoor
quote:
Die leeft nog honderden jaren verderquote:Op maandag 19 december 2022 22:59 schreef Szura het volgende:
Arjan lijdt geen kou hoor met z’n speklaag
HOE KAN BEATON DIT NOG OMDRAAIENquote:Op maandag 19 december 2022 23:00 schreef BB-King het volgende:
Kan de ervaring van Beaton nog een doorslag geven?
Kunnen ze in Jemen een maand van etenquote:Op maandag 19 december 2022 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die leeft nog honderden jaren verder
quote:Op maandag 19 december 2022 22:59 schreef Szura het volgende:
Arjan lijdt geen kou hoor met z’n speklaag
Nounounouquote:Op maandag 19 december 2022 22:56 schreef wimderon het volgende:
Nog één setje en dan tot hopelijk nooit meer ziens, Stief.
Inmiddels is The Fatter minimaal 450 kilo aangekomen.quote:Op maandag 19 december 2022 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel
Zo goed is Kleeten dit jaar niet.quote:Op maandag 19 december 2022 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende ronde Jonny Clayton. Ook geen reclame voor de tandheelkundige dienst.
Vliegt Danny van Trijp er gewoon met 3 keer 3-0 af en niemand weet ooit meer dat hij bestaan heeft
Vliegt er kansloos uit volgende rondequote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Wat vinden jullie van Kim Huybrechts? Een gevaarlijke outsider dit jaar
Moet hij van Cross winnen op zijn minst.quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Verliest Scott Williams ook z'n geld begin volgend jaar?
Dat jij te veel drinktquote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Denk het niet.quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moet hij van Cross winnen op zijn minst.
Kansloos, ligt er geheel aan of Pieter al de setup heeft.quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vliegt er kansloos uit volgende ronde
Een lul met vingersquote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Nou ja als dat zo is, dan kan 4e ronde ook nog wel. Dolan?quote:Op maandag 19 december 2022 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo goed is Kleeten dit jaar niet.
Daar zit hij nu inquote:Op maandag 19 december 2022 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je geld blijft alleen staan als je in de top-64 eindigt.
Maar hij staat nu virtueel 57e.quote:Op maandag 19 december 2022 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je geld blijft alleen staan als je in de top-64 eindigt.
Jij zegt drie keer 3-0 voor Clayton.quote:Op maandag 19 december 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als dat zo is, dan kan 4e ronde ook nog wel. Dolan?
Ja okee, 9-0 zal het niet worden. Misschien pakt ie wel een setje, en in alle andere sets een legje. Maar winnen van Clayton? Moet ik nog zien.quote:Op maandag 19 december 2022 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij zegt drie keer 3-0 voor Clayton.
Het tempo waarin Van Trijp gooit, zal Clayton ook wel helpen. Maar 9-0 is overdreven.
Dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 19 december 2022 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, 9-0 zal het niet worden. Misschien pakt ie wel een setje, en in alle andere sets een legje. Maar winnen van Clayton? Moet ik nog zien.
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 19 december 2022 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek moet van Van Duijvenbode winnen om een Tourkaart te halen.
Je zou haar gewoon doen hoor schrale rukkerquote:Op maandag 19 december 2022 23:11 schreef T3hTommay het volgende:
Annemarie ga nou optyfen met je opgemaakte teringhoofd
Puntige schoenen, 0/10quote:Op maandag 19 december 2022 23:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zou haar gewoon doen hoor schrale rukker
quote:Op maandag 19 december 2022 23:10 schreef BB-King het volgende:
Had ik niet verwacht.
Even de knapste kerel van het toernooi eraf gegooid.
Ik had Zonneveld en Beatonquote:Op maandag 19 december 2022 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gewisseld in de pickem ach
Spoiler alert AUBquote:
OMG ik had nog nooit de tepels van MvG gezien.quote:
Tepels als sigarenpeuken.quote:Op maandag 19 december 2022 23:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
OMG ik had nog nooit de tepels van MvG gezien.
Apart.
Heb er even geen woorden voor.
Maar jouw geheime troef Gerrrrrwin Prijs gaat het allemaal rechtbreien toch?quote:Op maandag 19 december 2022 23:13 schreef Szura het volgende:
We staan op 19x 180
Vanmiddag waren er 31
“It’s like God spilled a person.”quote:
Gemiddelden winnen geen wedstrijden.quote:Op maandag 19 december 2022 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet al te beste gemiddeldes. Dat wordt echt niks zo.
Absoluutquote:Op maandag 19 december 2022 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jouw geheime troef Gerrrrrwin Prijs gaat het allemaal rechtbreien toch?
Dan moet je wel een ontzettende hekel aan Woodhouse hebbenquote:
Airfryer aan?quote:Op maandag 19 december 2022 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jouw geheime troef Gerrrrrwin Prijs gaat het allemaal rechtbreien toch?
Ik heb niets tegen Price en zie van harte Price v Van Barneveld in de laatste 32.quote:Op maandag 19 december 2022 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je wel een ontzettende hekel aan Woodhouse hebben
Al besproken.quote:Op maandag 19 december 2022 23:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Net genadeloos ingemaakt door @:Anneloos
allang geweest joh. Vlammetjes waren weer goedquote:
Dooie bijnaam voor een dooie nikszeggende speler. Die momenteel irritant boven zijn niveau aan het gooien is.quote:
Ik gun het ondanks alles Barney wel. Dan is het beter dat Woodhouse doorgaat. Maar ik zie Price nog wel knallen hoor.quote:Op maandag 19 december 2022 23:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb tien keer liever Price v Van Barneveld dan Woodhouse v Van Barneveld.
Van Barneveld won ook op de Grand Slam over een lang format van Price.quote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gun het ondanks alles Barney wel. Dan is het beter dat Woodhouse doorgaat. Maar ik zie Price nog wel knallen hoor.
https://pimiso.com/luke-woodhouse-wifequote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Woodhouse is best een mooie jongen op zich. Zal wel een bloedlekkere vriendin hebben
Barneveld won onlangs twee keerquote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gun het ondanks alles Barney wel. Dan is het beter dat Woodhouse doorgaat. Maar ik zie Price nog wel knallen hoor.
Dat weet ik. Toch zie ik Woodhouse als makkelijker dan Price.quote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Barneveld won ook op de Grand Slam over een lang format van Price.
Als je ziet dat Danny van Trijp al een zeventje scoort zal dat wel jaquote:Op maandag 19 december 2022 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Woodhouse is best een mooie jongen op zich. Zal wel een bloedlekkere vriendin hebben
Gaat het in zijn koppie zittenquote:Op maandag 19 december 2022 23:38 schreef The_Undertone het volgende:
D20-D15 bij 60. Hier gebeuren echt rare dingen
DON'T TAKE ME HOMEquote:Op maandag 19 december 2022 23:40 schreef Szura het volgende:
Kan dat dronken kutvolk niet eens wat andere liedjes verzinnen
Oh da's even terugschakelen.quote:Op maandag 19 december 2022 23:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://pimiso.com/luke-woodhouse-wife
Adam Johnson de pedofielquote:Op maandag 19 december 2022 23:40 schreef Szura het volgende:
volstrekt onnodig bedrijf voor mensen die zelf niet bij een toyotagarage binnen durven te lopen?quote:
Ze zal vast ergens goed in zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 23:37 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://pimiso.com/luke-woodhouse-wife
Koken.quote:Op maandag 19 december 2022 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze zal vast ergens goed in zijn.
Yayayayayayayayayayayayayaquote:Op maandag 19 december 2022 23:40 schreef Szura het volgende:
BOOOORING BOOORING TABLESquote:Op maandag 19 december 2022 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yayayayayayayayayayayayaya
Kolokolokolokolokolokolokolokolo
Ooooo take me home
There's only one Phil Taylor.
Lalalalalalalalalalala
Vincent van der Voort, van der Voort
Vincent van der Voort
Hey Gary Gary
Gary Gary Gary Gary Anderson
Barney army!
Barney army!
Barney army!
Ooooooow Michael van Gerwen
Iets gemist?
@Dr_Flash heeft een mooi liedjesboekje. Maar die ligt al 2 uur op bedquote:Op maandag 19 december 2022 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ooooo take me home
Lalalalalalalalalalala
Vincent van der Voort
Hey Gary Gary
Barney army!
Barney army!
Barney army!
Iets gemist?
Boring tablesquote:Op maandag 19 december 2022 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ooooo take me home
Lalalalalalalalalalala
Vincent van der Voort
Hey Gary Gary
Barney army!
Barney army!
Barney army!
Iets gemist?
En nou ga ik je slopen.quote:Op maandag 19 december 2022 23:33 schreef BB-King het volgende:
Voor Barney kan het positief zijn als Prijs eruit wordt gekegeld door Woody.
Al heeft hij hem laatst natuurlijk al 2x verslagen in de Grand Slam.
genoeg.quote:Op maandag 19 december 2022 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ooooo take me home
Lalalalalalalalalalala
Vincent van der Voort
Hey Gary Gary
Barney army!
Barney army!
Barney army!
Iets gemist?
Goed dat je dat nog weetquote:Op maandag 19 december 2022 23:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
@:Dr_Flash heeft een mooi liedjesboekje. Maar die ligt al 2 uur op bed
quote:
Nu weet ik weer dat dit bestondquote:
Blijft mooiquote:Op maandag 19 december 2022 23:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nu weet ik weer dat dit bestond
[ twitter ]
Zure Vincent genot
'quote:Op maandag 19 december 2022 23:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nu weet ik weer dat dit bestond
[ twitter ]
Zure Vincent genot
BOOORING BOOORING TRAINERSquote:Op maandag 19 december 2022 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BOOOORING BOOORING TABLES
STAND UP IF YOU LOOOOOOOOOOOVEEEEEE THE DARTS
Stop hiermeequote:Op maandag 19 december 2022 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gerwyn Price is een welverdiende kampioen in de wereld van het darten. Zijn talent en harde werkethiek hebben hem gebracht tot de top van de sport, en hij blijft zichzelf verbeteren en groeien als speler.
Van zijn indrukwekkende prestaties op het podium tot zijn vriendelijke en professionele houding buiten het speelveld, Gerwyn is een voorbeeld voor velen. Zijn vastberadenheid om te winnen is onvoorwaardelijk, en hij laat nooit toe dat tegenslagen of uitdagingen hem tegenhouden.
Maar Gerwyn is meer dan alleen een geweldige darter. Hij is ook een echtgenoot, vader en vriend die zijn familie en vrienden dierbaar is. Zijn aanwezigheid in hun leven is onmisbaar, en hij weet altijd de juiste balans te vinden tussen zijn professionele carričre en zijn persoonlijke leven.
Gerwyn, je bent een ware held en een inspiratie voor velen. Dank je wel voor al je harde werk en voor het delen van je talent met de wereld. Ik wens je nog vele jaren van succes en geluk toe.
Geslaagd voor "use sarcasm".quote:Op maandag 19 december 2022 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gerwyn Price is een welverdiende kampioen in de wereld van het darten. Zijn talent en harde werkethiek hebben hem gebracht tot de top van de sport, en hij blijft zichzelf verbeteren en groeien als speler.
Van zijn indrukwekkende prestaties op het podium tot zijn vriendelijke en professionele houding buiten het speelveld, Gerwyn is een voorbeeld voor velen. Zijn vastberadenheid om te winnen is onvoorwaardelijk, en hij laat nooit toe dat tegenslagen of uitdagingen hem tegenhouden.
Maar Gerwyn is meer dan alleen een geweldige darter. Hij is ook een echtgenoot, vader en vriend die zijn familie en vrienden dierbaar is. Zijn aanwezigheid in hun leven is onmisbaar, en hij weet altijd de juiste balans te vinden tussen zijn professionele carričre en zijn persoonlijke leven.
Gerwyn, je bent een ware held en een inspiratie voor velen. Dank je wel voor al je harde werk en voor het delen van je talent met de wereld. Ik wens je nog vele jaren van succes en geluk toe.
quote:Op maandag 19 december 2022 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
waarvan aktequote:Op maandag 19 december 2022 23:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Straks tegen Barney weer 105, zal je net zien.quote:
Altijd tegen hemquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks tegen Barney weer 105, zal je net zien.
U las het hier na de 1-0 achterstand in sets als eerst.quote:Op maandag 19 december 2022 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Price zometeen fully mad 180's in het bord knallen
Hij heeft 1x 180quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
U las het hier na de 1-0 achterstand in sets als eerst.
Oh, geweldig, het is weer tijd om te praten over Luke Woodhouse, de geweldige darter die nooit een wedstrijd wint. Wat is er toch aan de hand met die jongen? Hij lijkt wel een choker, altijd net niet in staat om de overwinning te behalen.quote:
Probeer nog even aan deze bot te sleutelen en je hoeft nooit meer zelf na te denken over sinterlaasgedichten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, geweldig, het is weer tijd om te praten over Luke Woodhouse, de geweldige darter die nooit een wedstrijd wint. Wat is er toch aan de hand met die jongen? Hij lijkt wel een choker, altijd net niet in staat om de overwinning te behalen.
Maar goed, laten we het niet te hard hebben over die arme Luke. Laten we gewoon blijven hopen dat hij ooit een wedstrijd wint, want het lijkt wel of hij nooit verder komt dan de tweede ronde.
Of misschien is het tijd om hem op te geven en ons te concentreren op echte winnaars. Maar goed, dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je niet degene bent die constant op het verliespad zit. Laten we gewoon onze vingers blijven kruisen voor Luke en hopen dat hij ooit een overwinning weet te behalen.
Welnee, morgen nieuwe dag nieuwe kansenquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prijs is LOS
Raymond heeft een heel groot probleem
Bewaar dit proza maar voor je huiswerk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gerwyn's succes is het resultaat van een combinatie van talent, hard werken, en mentale weerbaarheid. Het is duidelijk dat hij een geluksgevoel heeft tijdens wedstrijden, wat hem in staat stelt om zijn beste spel te laten zien en te winnen.
0/5 herhalingsgevaar bij AI-stukjes inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2022 00:08 schreef Szura het volgende:
Lees liever hoerenrecensies dan die troep van stinho
Maakt niet uit, de ideale setup is toch gevonden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Straks tegen Barney weer 105, zal je net zien.
Daar heeft ie nog wat moeite meequote:Op dinsdag 20 december 2022 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer nog even aan deze bot te sleutelen en je hoeft nooit meer zelf na te denken over sinterlaasgedichten.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 00:11 schreef Zorro het volgende:
Het concept rijm is nog te hoog gegrepen
Grapjasquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht vandaag geen waardeloze middagsessie
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2022 08:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik verwacht vandaag geen waardeloze middagsessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |