Ik hoorde van de Belg dat van Trijp Feyenoord supporter is.quote:Op maandag 19 december 2022 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik begrijp dat er vragen van F1-volk worden behandeld bij Viaplay?
Vind je het niet jammer dat je de interviews met The Feather mist?quote:
Wat wil je dan horen?quote:Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je de interviews met The Feather mist?
Ik mis ze wel.quote:Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
lekker ding. Niet voor de goeie gesprekken thoughquote:
Die met Watttimena wel maar die is gelukkig via de andere kanale tot me gekomenquote:Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heeft zijn beste jaren toch een beetje verkloot.quote:Op maandag 19 december 2022 22:53 schreef Szura het volgende:
WK is toch altijd wel een pijnlijke exercitie met Stief
gelachenquote:Op maandag 19 december 2022 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Sky is druk met "al die Nederlanders"
Darts exploded in the mid90s because of RvB
vrouwke: "ja grootste exponent is toch wel dirk ven doijvenboijde!"
totdat iemand haar wijst op het bestaan van ene MvG
engine juicht voor elk vlaggetje.quote:Op maandag 19 december 2022 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op, hier juichen we niet voor hoor
Jawelquote:Op maandag 19 december 2022 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Hou op, hier juichen we niet voor hoor
quote:
Die leeft nog honderden jaren verderquote:Op maandag 19 december 2022 22:59 schreef Szura het volgende:
Arjan lijdt geen kou hoor met z’n speklaag
HOE KAN BEATON DIT NOG OMDRAAIENquote:Op maandag 19 december 2022 23:00 schreef BB-King het volgende:
Kan de ervaring van Beaton nog een doorslag geven?
Kunnen ze in Jemen een maand van etenquote:Op maandag 19 december 2022 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die leeft nog honderden jaren verder
quote:Op maandag 19 december 2022 22:59 schreef Szura het volgende:
Arjan lijdt geen kou hoor met z’n speklaag
Nounounouquote:Op maandag 19 december 2022 22:56 schreef wimderon het volgende:
Nog één setje en dan tot hopelijk nooit meer ziens, Stief.
Inmiddels is The Fatter minimaal 450 kilo aangekomen.quote:Op maandag 19 december 2022 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch wel
Zo goed is Kleeten dit jaar niet.quote:Op maandag 19 december 2022 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende ronde Jonny Clayton. Ook geen reclame voor de tandheelkundige dienst.
Vliegt Danny van Trijp er gewoon met 3 keer 3-0 af en niemand weet ooit meer dat hij bestaan heeft
Vliegt er kansloos uit volgende rondequote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Wat vinden jullie van Kim Huybrechts? Een gevaarlijke outsider dit jaar
Moet hij van Cross winnen op zijn minst.quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef Slobeend het volgende:
Verliest Scott Williams ook z'n geld begin volgend jaar?
Dat jij te veel drinktquote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Denk het niet.quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moet hij van Cross winnen op zijn minst.
Kansloos, ligt er geheel aan of Pieter al de setup heeft.quote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vliegt er kansloos uit volgende ronde
Een lul met vingersquote:Op maandag 19 december 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
Nou ja als dat zo is, dan kan 4e ronde ook nog wel. Dolan?quote:Op maandag 19 december 2022 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo goed is Kleeten dit jaar niet.
Daar zit hij nu inquote:Op maandag 19 december 2022 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je geld blijft alleen staan als je in de top-64 eindigt.
Maar hij staat nu virtueel 57e.quote:Op maandag 19 december 2022 23:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je geld blijft alleen staan als je in de top-64 eindigt.
Jij zegt drie keer 3-0 voor Clayton.quote:Op maandag 19 december 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als dat zo is, dan kan 4e ronde ook nog wel. Dolan?
Ja okee, 9-0 zal het niet worden. Misschien pakt ie wel een setje, en in alle andere sets een legje. Maar winnen van Clayton? Moet ik nog zien.quote:Op maandag 19 december 2022 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij zegt drie keer 3-0 voor Clayton.
Het tempo waarin Van Trijp gooit, zal Clayton ook wel helpen. Maar 9-0 is overdreven.
Dat zei ik ook niet.quote:Op maandag 19 december 2022 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, 9-0 zal het niet worden. Misschien pakt ie wel een setje, en in alle andere sets een legje. Maar winnen van Clayton? Moet ik nog zien.
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 19 december 2022 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sedlacek moet van Van Duijvenbode winnen om een Tourkaart te halen.
Je zou haar gewoon doen hoor schrale rukkerquote:Op maandag 19 december 2022 23:11 schreef T3hTommay het volgende:
Annemarie ga nou optyfen met je opgemaakte teringhoofd
Puntige schoenen, 0/10quote:Op maandag 19 december 2022 23:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zou haar gewoon doen hoor schrale rukker
quote:Op maandag 19 december 2022 23:10 schreef BB-King het volgende:
Had ik niet verwacht.
Even de knapste kerel van het toernooi eraf gegooid.
Ik had Zonneveld en Beatonquote:Op maandag 19 december 2022 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gewisseld in de pickem ach
Spoiler alert AUBquote:
OMG ik had nog nooit de tepels van MvG gezien.quote:
Tepels als sigarenpeuken.quote:Op maandag 19 december 2022 23:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
OMG ik had nog nooit de tepels van MvG gezien.
Apart.
Heb er even geen woorden voor.
Maar jouw geheime troef Gerrrrrwin Prijs gaat het allemaal rechtbreien toch?quote:Op maandag 19 december 2022 23:13 schreef Szura het volgende:
We staan op 19x 180
Vanmiddag waren er 31
“It’s like God spilled a person.”quote:
Gemiddelden winnen geen wedstrijden.quote:Op maandag 19 december 2022 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet al te beste gemiddeldes. Dat wordt echt niks zo.
Absoluutquote:Op maandag 19 december 2022 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jouw geheime troef Gerrrrrwin Prijs gaat het allemaal rechtbreien toch?
Dan moet je wel een ontzettende hekel aan Woodhouse hebbenquote:
Airfryer aan?quote:Op maandag 19 december 2022 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jouw geheime troef Gerrrrrwin Prijs gaat het allemaal rechtbreien toch?
Ik heb niets tegen Price en zie van harte Price v Van Barneveld in de laatste 32.quote:Op maandag 19 december 2022 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je wel een ontzettende hekel aan Woodhouse hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |