Wist je dat er een Fok!blocker is op Chrome waarmee je ook moderators kunt verwijderen?quote:
Misschien kan je een leuk idee voor een toernooiopzet posten?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom werken ze niet met groepsfases?
Dan zijn we het hele jaar aan het dartenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom werken ze niet met groepsfases?
Ja die is er ooit op mijn verzoek gekomen zelfsquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wist je dat er een Fok!blocker is op Chrome waarmee je ook moderators kunt verwijderen?
Spreek vrijmoedig over onze lieve Heer maar misplaats nooit Zijn naam.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er zijn godverdomme 6 pijlen gegooid
Grote slam van het darten!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zijn we het hele jaar aan het darten
Er is wel een toernooi met groepsfase overigens
Waar?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wist je dat er een Fok!blocker is op Chrome waarmee je ook moderators kunt verwijderen?
Godverdommequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreek vrijmoedig over onze lieve Heer maar misplaats nooit Zijn naam.
gaarne meer infoquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook op firefox?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat geval voel ik mij gezegend dat je mijn posts nog langs ziet komenquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja die is er ooit op mijn verzoek gekomen zelfs
Ik heb gewoon een abo hoorquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat geval voel ik mij gezegend dat je mijn posts nog langs ziet komen
Firefoxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |