Je hebt al 6x 180 gemistquote:Op zondag 18 december 2022 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRESENT.
Hopelijk verslaat Scott Williams de oernutteloze Ryan Joyce.
Zit in Quaranten.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat doet Kleren nog in Nederland?
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas. Netniet. Ook tot spijt van @Tagliano die dolgraag had gewild dat dit onderwerp niet meer besproken zou worden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je was toch flink aan het daten met iemand? Wordt uiteindelijk niks dus?
Vorig jaar ook al zo mokerdom bezigquote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou morgen gaan dacht ik, zoiets zei hij de vorige keer dat hij er zatquote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schnabbelen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er is niks meer dat zo'n dikke pens goed kan afkleden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:24 schreef Szura het volgende:
Trouwens, een Kleermaker zou Jerry toch wel een beter passend outfit moeten kunnen aanmeten
Als tegenstander zou ik hem zķ graag slopen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben fan van Scott Williamskan goed speren en straalt iets uit wat ik wel kan waarderen
Echte fijnproevers hadden al zien aankomen dat dit een genotswedstrijd zou worden. Williams is na Rock de sterkste Pro Tour Qualifier en comfortabel op de televisie, Joyce is voor een International Qualifier een uitstekende speler.quote:Op zondag 18 december 2022 22:27 schreef The_Undertone het volgende:
Maffe is dat Joyce ook gewoon uitstekend staat te speren
Vetklep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat Josh Rock ook stranden tegen Rydz?quote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel aan alles dat dit weer een pot wordt waar mijn favorietje met een belachelijk gemiddelde deruit gaat in de eerste ronde.
Dat zou niet persé heel erg zijn waar Rits ook een genot is.quote:Op zondag 18 december 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat Josh Rock ook stranden tegen Rydz?
Nee joh. Maar denk dat Aspinall een brug te ver gaat zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat Josh Rock ook stranden tegen Rydz?
Ik verwacht niet dat Joyce dit gaat volhouden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Waarom Joyce. Waarom nu. Waarom had mijn Scott niet tegen een Chinees kunnen loten ofzo.
Beetje coke bij Burnettquote:Op zondag 18 december 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Williams S. moet even een cheqiootje halen
Hier worden een paar gele tanden overgeslagenquote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echte fijnproevers hadden al zien aankomen dat dit een genotswedstrijd zou worden. Williams is na Rock de sterkste Pro Tour Qualifier en comfortabel op de televisie, Joyce is voor een International Qualifier een uitstekende speler.
Toch las ik zekere users zeggen dat het avondprogramma matig zou zijn.
T lijkt Brendan Dolan welquote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Dit is typisch Joyce. Elke keer dat je denkt dat je van hem af bent glibbert hij door een qualifier om daarna 5x boven zijn stand te darten.
Blessurebehandeling zoals zus Serena wel eens flikte.quote:Op zondag 18 december 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Williams S. moet even een cheqiootje halen
Ik had vanavond trouwens een frikandel bij mijn frietje. Genot.quote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier worden een paar gele tanden overgeslagen
Morgenmiddag beginnen we met dat gedrocht.quote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier worden een paar gele tanden overgeslagen
Walgelijkquote:Op zondag 18 december 2022 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgenmiddag beginnen we met dat gedrocht.
#announcejoycewc2023quote:Op zondag 18 december 2022 22:36 schreef Janneke141 het volgende:
Die tetrisdude staat gewoon 112 gemiddeld te gooien. Daar heb ik er dit toernooi nog niet veel van gezien.
Williams leek ook even van slag te zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon even 30 punten omlaag plummetten tussen set 1 en 2 WTF
Scott Williams doet mij een beetje denken aan 2016/17 Daryl Gurney.quote:Op zondag 18 december 2022 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand psychische hulp inschakelen voor Scott? Dit is niet goed
Wat is het record 180s in een eersterondepartij?quote:
geen ideequote:Op zondag 18 december 2022 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is het record 180s in een eersterondepartij?
Dat is de taak vanquote:Op zondag 18 december 2022 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
Dat die cameraman dat niet ziet dat hij 6 gaat gooien
quote:
14 dusquote:Op zondag 18 december 2022 22:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is het record 180s in een eersterondepartij?
Alsjeblieft danquote:Op zondag 18 december 2022 22:45 schreef Nober het volgende:
14 maximums was vast Klaasen v Van der Voort
Wie??quote:Op zondag 18 december 2022 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Richard North wordt genoemd door Zjak.
Wie, Joyce?quote:Op zondag 18 december 2022 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die ziet er even niet uit zeg
Ik zag het juichaapje twitteren dat de zege van Mike De Decker bevestigt dat hij volgend jaar een breakthroughjaar gaat beleven.quote:
Maar als er één moet sneuvelen, dan Joyce die dit vermoedelijk niet kan doortrekken (en daarnaast niks uitstraalt).quote:Op zondag 18 december 2022 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch zonde dan dat van deze 2 eentje sneuvelt.
God.quote:Op zondag 18 december 2022 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zag het juichaapje twitteren dat de zege van Mike De Decker bevestigt dat hij volgend jaar een breakthroughjaar gaat beleven.
Na 88 gemiddeld.
Mevrouw Wiljumzquote:Op zondag 18 december 2022 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie, Joyce?
Dat gebeurt wel vaker bij hem, namelijk
Dit gaat wel erg rapquote:Op zondag 18 december 2022 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zoals verwacht lijkt Joyce het niet vol te houden.
Die kakte helemaal in na die smerige derde set van Williams. Wel knap hoor. Joyce is in kort format een verraderlijke tegenstander.quote:Op zondag 18 december 2022 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Joyce heeft inhoud niet voor een lange partij ach
Mwah, vorig jaar Borland-Brooks, we hadden een keer Waites-Campbell wat echt een genotspotje was. Maar van dit WK was dit wel de beste.quote:Op zondag 18 december 2022 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is de beste eerste ronde sinds de invoering van dit systeem, no doubt.
Raybar zou nu op een brug hebben gestaan.quote:Op zondag 18 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gooi je 103 gemiddeld in ronde 1 en kun je naar huis, de tandjes
Qua gemiddeldes absoluut niet.quote:Op zondag 18 december 2022 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar Borland-Brooks, we hadden een keer Waites-Campbell wat echt een genotspotje was. Maar van dit WK was dit wel de beste.
Altijd tegen hemquote:Op zondag 18 december 2022 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Raybar zou nu op een brug hebben gestaan.
Had je Steve Beaton getroffen, had je in 9 legs gewonnenquote:Op zondag 18 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja had ie maar beter op de vloer moeten gooien. Dan had ie tegen Prakje Jiwa gestaan ofzo (en vermoedelijk was hij dan door de lage intensiteit alsnog ingekakt).quote:Op zondag 18 december 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
ja en een ronde later Waites - Asp weerquote:Op zondag 18 december 2022 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar Borland-Brooks, we hadden een keer Waites-Campbell wat echt een genotspotje was. Maar van dit WK was dit wel de beste.
ja ik ook.quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 18 december 2022 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Qua gemiddeldes absoluut niet.
Zo dan.quote:Op zondag 18 december 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook.
Bedankt Infantino met je gore klote kut qatar corrupt stuk zwijnhond.
Hallo onlogisch!quote:Op zondag 18 december 2022 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Waar hebben we naar zitten kijken mensen. Wat een genot.
Die zitquote:Op zondag 18 december 2022 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook.
Bedankt Infantino met je gore klote kut qatar corrupt stuk zwijnhond.
Ja die dacht waarschijnlijk: slappe ontoegewijde lul die Jules.quote:
Aspinall op WK’s is puur genot.quote:Op zondag 18 december 2022 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en een ronde later Waites - Asp weer
Nee nooit meer Marcel. Maar dit Omroep Brabant gelul is ook niks inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2022 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Anne-Marie met haar korte zinnetjes en dan direct een vraagWe want Marcel!
Gewoon de hele rit uitzitten maatquote:Op zondag 18 december 2022 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even een set aangluren en dan douchen haha.
Sommige mensen moeten morgenochtend werken.quote:Op zondag 18 december 2022 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon de hele rit uitzitten maat
Die blijven langer hangen dan de wallen van Wim Kokquote:
Ik wil Aspinall v Krcmar niet missen.quote:Op zondag 18 december 2022 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon de hele rit uitzitten maat
Veel van die liedjes blijven uit pure nostalgie hangen. Ik heb nog steeds een obscuur Noors liedje van Fifa 2007 in mijn favoriete playlist staan.quote:
Toen was ie helaas blessa.quote:Op zondag 18 december 2022 23:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aspinall op WK’s is puur genot.
Behalve vorig jaar. Een thriller tegen Murnan om vervolgens af te gaan tegen Rits
Zag dat ze laatst in de nieuwste FIFA 23 alle klassiekers van vorige edities terug hebben gebracht. Helaas is het wel een kutspel nu.quote:Op zondag 18 december 2022 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel van die liedjes blijven uit pure nostalgie hangen. Ik heb nog steeds een obscuur Noors liedje van Fifa 2007 in mijn favoriete playlist staan.
Sterktequote:Op zondag 18 december 2022 23:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wil Aspinall v Krcmar niet missen.
Soldier Gates is van @Mani89 en ik. Zjak kan van die trein wegblijven.quote:Op zondag 18 december 2022 23:17 schreef Szura het volgende:
Zjak heeft een paar nieuwe hypes op het oog
Campbell is een genotsspeler.quote:Op zondag 18 december 2022 23:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Twitchstreamer heeft wel een prettige stijl.
De trein moet blijven rollenquote:Op zondag 18 december 2022 23:17 schreef Szura het volgende:
Zjak heeft een paar nieuwe hypes op het oog
Vaak moet je er dan zelf ook uitzien als iemand die dat potentieel wil aanhoren.quote:Op zondag 18 december 2022 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Baggish ziet er uit als iemand die in de kroeg naast je gaat zitten en uit het niets zijn ongelooflijk verdrietige levensverhaal aan je gaat vertellen
Ik straal dat niet bepaald uit vind ik zelf. Zeker in het buitenland wil ik vaak gewoon genieten van mijn speciaalbiertje en niks anders.quote:Op zondag 18 december 2022 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vaak moet je er dan zelf ook uitzien als iemand die dat potentieel wil aanhoren.
Wie denkt er nog wel eens aan Scott Rand?quote:Op zondag 18 december 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou iemand hem missen?
Zou iemand hem herinneren?
quote:Op zondag 18 december 2022 23:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind t wel mooi geweest. Morgen weer een dag
@Mani89 was groot fan. Leg maar uit!quote:Op zondag 18 december 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou iemand hem missen?
Zou iemand hem herinneren?
Ken nog wel een goede bijnaam voor Campbell. The lighthousequote:Op zondag 18 december 2022 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ twitter ]
Zjak pak deze er even uit man
quote:Op zondag 18 december 2022 23:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken nog wel een goede bijnaam voor Campbell. The lighthouse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |