Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.quote:Op zondag 18 december 2022 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb aangeboden meerdere sessies te kijken vanaf mijn thuiswerkplek, maar dat was dan ook weer niet gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste

quote:Op zondag 18 december 2022 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.Na een relatie van een week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ryan Joyce ook.quote:Op zondag 18 december 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De danseressen hebben wel buitengewoon goeie tieten dit jaar

[..]
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[..]
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.Je was toch flink aan het daten met iemand? Wordt uiteindelijk niks dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kunnen niet tippen aan Beau.quote:Op zondag 18 december 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De danseressen hebben wel buitengewoon goeie tieten dit jaar

[..]
Precies, het is ook nooit goed. Gelukkig ben ik weer sinds een weekje single. Net op tijd voor het WK Darts. Uitstekend.Goed getimed. Lekker weer die knots door je vuistje laten gieren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?

Ik vind Joyce zelf ook enorm lelijkquote:Op zondag 18 december 2022 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
De flights van Joyce vind ik enorm lelijk

Scott W kan het aardigquote:Op zondag 18 december 2022 22:17 schreef Szura het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in de meeste 180 in deze pot

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |