Je hebt al 6x 180 gemistquote:Op zondag 18 december 2022 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRESENT.
Hopelijk verslaat Scott Williams de oernutteloze Ryan Joyce.
Zit in Quaranten.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat doet Kleren nog in Nederland?
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas. Netniet. Ook tot spijt van @Tagliano die dolgraag had gewild dat dit onderwerp niet meer besproken zou worden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je was toch flink aan het daten met iemand? Wordt uiteindelijk niks dus?
Vorig jaar ook al zo mokerdom bezigquote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou morgen gaan dacht ik, zoiets zei hij de vorige keer dat hij er zatquote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schnabbelen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er is niks meer dat zo'n dikke pens goed kan afkleden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:24 schreef Szura het volgende:
Trouwens, een Kleermaker zou Jerry toch wel een beter passend outfit moeten kunnen aanmeten
Als tegenstander zou ik hem zķ graag slopen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben fan van Scott Williamskan goed speren en straalt iets uit wat ik wel kan waarderen
Echte fijnproevers hadden al zien aankomen dat dit een genotswedstrijd zou worden. Williams is na Rock de sterkste Pro Tour Qualifier en comfortabel op de televisie, Joyce is voor een International Qualifier een uitstekende speler.quote:Op zondag 18 december 2022 22:27 schreef The_Undertone het volgende:
Maffe is dat Joyce ook gewoon uitstekend staat te speren
Vetklep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat Josh Rock ook stranden tegen Rydz?quote:Op zondag 18 december 2022 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel aan alles dat dit weer een pot wordt waar mijn favorietje met een belachelijk gemiddelde deruit gaat in de eerste ronde.
Dat zou niet persé heel erg zijn waar Rits ook een genot is.quote:Op zondag 18 december 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat Josh Rock ook stranden tegen Rydz?
Nee joh. Maar denk dat Aspinall een brug te ver gaat zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat Josh Rock ook stranden tegen Rydz?
Ik verwacht niet dat Joyce dit gaat volhouden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Waarom Joyce. Waarom nu. Waarom had mijn Scott niet tegen een Chinees kunnen loten ofzo.
Beetje coke bij Burnettquote:Op zondag 18 december 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Williams S. moet even een cheqiootje halen
Hier worden een paar gele tanden overgeslagenquote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echte fijnproevers hadden al zien aankomen dat dit een genotswedstrijd zou worden. Williams is na Rock de sterkste Pro Tour Qualifier en comfortabel op de televisie, Joyce is voor een International Qualifier een uitstekende speler.
Toch las ik zekere users zeggen dat het avondprogramma matig zou zijn.
T lijkt Brendan Dolan welquote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Dit is typisch Joyce. Elke keer dat je denkt dat je van hem af bent glibbert hij door een qualifier om daarna 5x boven zijn stand te darten.
Blessurebehandeling zoals zus Serena wel eens flikte.quote:Op zondag 18 december 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Williams S. moet even een cheqiootje halen
Ik had vanavond trouwens een frikandel bij mijn frietje. Genot.quote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier worden een paar gele tanden overgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |