Vorig jaar ook al zo mokerdom bezigquote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat doet Kleren nog in Nederland?
Zou morgen gaan dacht ik, zoiets zei hij de vorige keer dat hij er zatquote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schnabbelen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er is niks meer dat zo'n dikke pens goed kan afkleden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:24 schreef Szura het volgende:
Trouwens, een Kleermaker zou Jerry toch wel een beter passend outfit moeten kunnen aanmeten
Als tegenstander zou ik hem zó graag slopen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben fan van Scott Williamskan goed speren en straalt iets uit wat ik wel kan waarderen
Echte fijnproevers hadden al zien aankomen dat dit een genotswedstrijd zou worden. Williams is na Rock de sterkste Pro Tour Qualifier en comfortabel op de televisie, Joyce is voor een International Qualifier een uitstekende speler.quote:Op zondag 18 december 2022 22:27 schreef The_Undertone het volgende:
Maffe is dat Joyce ook gewoon uitstekend staat te speren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |