Je hebt al 6x 180 gemistquote:Op zondag 18 december 2022 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PRESENT.
Hopelijk verslaat Scott Williams de oernutteloze Ryan Joyce.
Zit in Quaranten.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat doet Kleren nog in Nederland?
Dat vroeg ik mij ook af.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Helaas. Netniet. Ook tot spijt van @Tagliano die dolgraag had gewild dat dit onderwerp niet meer besproken zou worden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je was toch flink aan het daten met iemand? Wordt uiteindelijk niks dus?
Vorig jaar ook al zo mokerdom bezigquote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zou morgen gaan dacht ik, zoiets zei hij de vorige keer dat hij er zatquote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schnabbelen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er is niks meer dat zo'n dikke pens goed kan afkleden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:24 schreef Szura het volgende:
Trouwens, een Kleermaker zou Jerry toch wel een beter passend outfit moeten kunnen aanmeten
Als tegenstander zou ik hem zó graag slopen.quote:Op zondag 18 december 2022 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben fan van Scott Williamskan goed speren en straalt iets uit wat ik wel kan waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |