Ik verwacht niet dat Joyce dit gaat volhouden.quote:Op zondag 18 december 2022 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Waarom Joyce. Waarom nu. Waarom had mijn Scott niet tegen een Chinees kunnen loten ofzo.
Beetje coke bij Burnettquote:Op zondag 18 december 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Williams S. moet even een cheqiootje halen
Hier worden een paar gele tanden overgeslagenquote:Op zondag 18 december 2022 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echte fijnproevers hadden al zien aankomen dat dit een genotswedstrijd zou worden. Williams is na Rock de sterkste Pro Tour Qualifier en comfortabel op de televisie, Joyce is voor een International Qualifier een uitstekende speler.
Toch las ik zekere users zeggen dat het avondprogramma matig zou zijn.
T lijkt Brendan Dolan welquote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Dit is typisch Joyce. Elke keer dat je denkt dat je van hem af bent glibbert hij door een qualifier om daarna 5x boven zijn stand te darten.
Blessurebehandeling zoals zus Serena wel eens flikte.quote:Op zondag 18 december 2022 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Williams S. moet even een cheqiootje halen
Ik had vanavond trouwens een frikandel bij mijn frietje. Genot.quote:Op zondag 18 december 2022 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier worden een paar gele tanden overgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |