Vaak moet je er dan zelf ook uitzien als iemand die dat potentieel wil aanhoren.quote:Op zondag 18 december 2022 23:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Baggish ziet er uit als iemand die in de kroeg naast je gaat zitten en uit het niets zijn ongelooflijk verdrietige levensverhaal aan je gaat vertellen
Ik straal dat niet bepaald uit vind ik zelf. Zeker in het buitenland wil ik vaak gewoon genieten van mijn speciaalbiertje en niks anders.quote:Op zondag 18 december 2022 23:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vaak moet je er dan zelf ook uitzien als iemand die dat potentieel wil aanhoren.
Wie denkt er nog wel eens aan Scott Rand?quote:Op zondag 18 december 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou iemand hem missen?
Zou iemand hem herinneren?
quote:Op zondag 18 december 2022 23:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind t wel mooi geweest. Morgen weer een dag
@Mani89 was groot fan. Leg maar uit!quote:Op zondag 18 december 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou iemand hem missen?
Zou iemand hem herinneren?
Ken nog wel een goede bijnaam voor Campbell. The lighthousequote:Op zondag 18 december 2022 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[ twitter ]
Zjak pak deze er even uit man
quote:Op zondag 18 december 2022 23:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ken nog wel een goede bijnaam voor Campbell. The lighthouse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |