SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinIglo op 18-12-2022 17:17:45 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:17 schreef superkimmi het volgende:
@:rafeiro is aardig stil geworden![]()
Zou die letterlijk van zn stoel zijn gevallen van zn pakket en de bowling?
zeker weten! we zijn nog niet klaar voor dit jaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
En wat het extra kersterig leuk maakt is dat er wellicht iemand anders ook nog blij gemaakt kan worden.
Stuur maar een DM/PM…quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
zit er hier toevallig iemand in dit topic die gifs kan bewerken met tekst?
ik heb echt een mega vet idee voor onze OP
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Ik had tenslotte gezegd dat ik er geen 200km voor wilde gaan rijden. Laat Bowlingcentrum Apeldoorn nou net 188km van Maastricht af liggen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dit is niet goed aan te rijden. Aangezien ik beide woonplaatsen weet
Aangepast!
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Ik had tenslotte gezegd dat ik er geen 200km voor wilde gaan rijden. Laat Bowlingcentrum Apeldoorn nou net 188km van Maastricht af liggen...
Dan maak ik er wel een dagje/weekendje van als het eenmaal zover is. Laat maar iets weten Raf!
Ik wil GVD bowlenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Ik had tenslotte gezegd dat ik er geen 200km voor wilde gaan rijden. Laat Bowlingcentrum Apeldoorn nou net 188km van Maastricht af liggen...
Dan maak ik er wel een dagje/weekendje van als het eenmaal zover is. Laat maar iets weten Raf!
Whaha dat is wel heel erg een uit de hand gelopen grapje danquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Als het op de route ligt tussen maastricht en apeldoorn wil ik je wel ophalen. Terugreis wordt echter wel een dingetje, ik weet niet of ik dat dezelfde dag/avond ga trekken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:32 schreef Ireth het volgende:
Overigens is dat bowlen voor mij een no-go. Afstandtechnisch, financieeltechnisch en mantelzorgtechnisch ligt dat voor mij erg lastig...
financieeltechnisch is iets waar je je in ieder geval niet druk om moet maken. Daar vind dit topic wel een oplossing voorquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:32 schreef Ireth het volgende:
Overigens is dat bowlen voor mij een no-go. Afstandtechnisch, financieeltechnisch en mantelzorgtechnisch ligt dat voor mij erg lastig...
YES!quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:34 schreef Deepcage het volgende:
Is het mischien een idee om een apart FOK Kerstbowling Topic hiervoor aan te maken zodat alle geïnteresseerden daar verder kunnen reaguren?
Moet dat?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:14 schreef Deepcage het volgende: [..] Dan ga jij ook mee bowlen zeker?
![]()
dm gestuurdquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:10 schreef ludivinelaurel het volgende:
Jeetje @:Papabear veel sterkte! 😕
@:Magica heb je misschien t&t code voor mij? Ik zie nog niks op de app, en ik ga morgenmiddag weg, daarom wil ik weten wanneer het komt 😊
Cool!quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje @:madmaster
Ik dacht gelezen te hebben dat het alsnog goed terecht gaat komen bij papabear zelf.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:47 schreef Deepcage het volgende:
@:KapiteinIglo en @:Superkimmi,
Is er al iemand die zich gemeld heeft voor dat pakket wat eigenlijk voor de vader van @:papabear bestemd was?
Nee dat ging alleen om de bodycasting set voor de handafdruk. De rest gaat wel naar een andere ontvanger. Dus die vrienden van komen zeker in aanmerking!quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat het alsnog goed terecht gaat komen bij papabear zelf.
Ah zo, topquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee dat ging alleen om de bodycasting set voor de handafdruk. De rest gaat wel naar een andere ontvanger. Dus die vrienden van komen zeker in aanmerking!
Vader wilde geen lange lijdensweg. En dat is hem gelukt, de bikkel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
We gaan het echt proberen en wat een geweldig mooi idee! Hoop zo dat het nog gaat lukken
Vader slaapt inmiddels weer. Maandag komt de dokter (vandaag helaas niet gelukt i.v.m. sterfgeval binnen de familie van de huisarts zelf). Ook dat zijn gewoon mensen natuurlijk.
Sterkte man! Gelukkig idd geen lijdensweg, maar dat maakt de pijn niet minder voor jou en je moeder etc. Is dan wel echt heel veel sneller gegaanquote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vader wilde geen lange lijdensweg. En dat is hem gelukt, de bikkel.
Hij is vanavond om 23:45 in de armen van mijn moeder overleden. Vaarwel papa![]()
Ik was helaas net te laat om afscheid te nemen
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij is vanavond om 23:45 in de armen van mijn moeder overleden. Vaarwel papa![]()
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Och…quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Och, wat is dat snel gegaan. Gecondoleerd. En wat fijn dat hem een lange lijdensweg is bespaard.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is snel gegaan.. Veel sterkte de komende tijd!quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heel veel sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit zijn recepten voor makkelijke gerechten, maar heel goed uitgelegd. Er staat bijvoorbeeld wat je moet doen met de andere helft van de broccoli, als je maar 1 helft hoeft te gebruiken. Het is ook opgedeeld in voorbereiding en bereiding, alle stappen zijn uitgeschreven en met plaatjes.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:41 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Huhu dat was dus de reden dat er tomatenpuree, uien en knoflook in mijn pakket zaten.
Niet echt dingetjes waar je standaard aan denkt maar wat lief en wat uitgekiend zelfs.
Dikke knuffel en heel erg veel sterktequote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de hele familie..quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gecondoleerd Papabear.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
sterktequote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ach wat snel zeg. Heel veel sterkte voor jou, je moeder en de jongensquote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb de hele kerstpakkettenactie gemist (en kan niet shoppen met gebroken voet), maar wil met liefde voor de 2e aanmelding doneren om niemand teleur te stellenquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:40 schreef superkimmi het volgende:
We hebben twee aanmeldingen voor het overgebleven pakket. Beide zelfde doelgroep (familie/vrienden van FOK!kers en in de pensioenleeftijd) Wat denken jullie: zullen we loten?
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik heb de hele kerstpakkettenactie gemist (en kan niet shoppen met gebroken voet), maar wil met liefde voor de 2e aanmelding doneren om niemand teleur te stellen
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:30 schreef Takaiki het volgende:
Gecondoleerd Papabear![]()
![]()
Ik ken het gevoel: ik was opgelucht toen mijn moeder stierf want geen lijdensweg meer, maar ook bedroefd dat ik net te laat was voor afscheid
Sterkte de komende tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Veel sterkte gewenst voor jou en je familiequote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zag na mijn mailtje pas dat er in het topic al een gegadigde was dus wat mij betreft mag het gewoon daar heen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:40 schreef superkimmi het volgende:
We hebben twee aanmeldingen voor het overgebleven pakket. Beide zelfde doelgroep (familie/vrienden van FOK!kers en in de pensioenleeftijd) Wat denken jullie: zullen we loten?
Gecondoleerd en heel veel sterkte papabear.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:20 schreef Ynske het volgende:
Lieve lieve onbekende grote donateur, DJMO en organisatoren. Dank je wel!
Zit er gewoon van te huilen.
[ afbeelding ]
Dit had verder niets met de kerst actie te makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:20 schreef Ynske het volgende:
Lieve lieve onbekende grote donateur, DJMO en organisatoren. Dank je wel!
Zit er gewoon van te huilen.
[ afbeelding ]
Gecondoleerd en veel sterkte!quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een infrarood paneel, om gericht stralingswarmte af te geven.quote:
Ah D1 booster dusquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een infrarood paneel, om gericht stralingswarmte af te geven.
Nee, dat is een daglichtlamp. Is heel iets anders.quote:
Het pakket is binnen Vivquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:11 schreef Viv het volgende:
Wat me hier in Zweden overigens opviel, is dat je naast de typische kerst-symbolen zoals de kerstboom, kerstman, engelen, en sterren ook veel hartjes tegenkomt. Hoe toepasselijk voor hier, waar het kerstpakket toch ook vooral een hart onder de riem is!
En in buurland Denemarken maken ze papieren hartjes voor in de kerstboom:
[ afbeelding ]
Hier geschreven instructies met een template:
https://bitsofivory.com/2016/12/21/danish-heart-baskets/
En hier een video:
Ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd, leuk projectje voor in de kerstvakantie.
Top!! En wat snelquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Het pakket is binnen Viv![]()
Ik ga vanavond kijken, moet nu nog even weg. Ik twijfel ook nog om het ook niet te bewaren tot kerst maar denk dat dat niet lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:54 schreef Schanu het volgende:
Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wilde anoniem blijven voor Fok maar hoe kan ik zoiets moois niet delen?
Ik kreeg niet 1, maar 2! dozen van de postbode, en beide dozen tot de nok toe gevuld met cadeautjes. Een beter moment om hiermee verrast te worden was er bijna niet geweest. Mijn jongste dochter is net 1,5 week ziekig geweest en net weer wat hersteld, afgewisseld door mijn oudste dochter die sinds gisteravond nonstop aan het spugen is. Vrouwlief voelt zich ook al een paar dagen niet lekker en ik kneusde afgelopen woensdag mijn rug door een val van de trap. Een ziekenboegje dus en wat bracht de postbode een heerlijke blije afleiding.
Dat was natuurlijk niet de reden dat ik mijn gezin heb opgegeven. De decembermaand is hier door diverse oude en nieuwe redenen een moeilijke maand. Daar spelen nog wat nieuw bijgekomen problemen omheen waardoor ik vond dat mijn vrouw en kinderen een opkikker konden gebruiken. En wat kikkert het mij op om hun lach te zien.
@:heywoodu, aan de door jou geplaatste foto's te zien heb jij (hebben jullie) dit enorme pakket geshopt. Ik kan jullie echt niet genoeg bedanken. Ik had gevraagd om een klein pakketje als steuntje in de rug maar we kregen zoveel meer dan dat. Het idee dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor mijn gezin terwijl jullie ons niet eens kennen, doet mij echt zoveel. Ik kan niet in woorden uitbrengen hoe bijzonder ik dit vind, en hoe bijzonder ik jullie vind. Woorden zeggen niet genoeg, maar duizendmaal dank![]()
De kinderen sloegen heel veel vreugdekreetjes, alleen al het inpakpapier vinden ze fantastisch en precies dat wat ze leuk vindende cadeautjes liggen onder de kerstboom en maken we uiteraard pas open met kerst
![]()
De lollies zijn al wel in beslag genomenen we hebben per ongeluk het envelopje al opgenomen gemaakt want dachten dat daar een kaartje in zat
maar het bleek een pathe thuiskaart
wat treffend en wat leuk, we kijken er nu al naar uit om ontspannen samen een film te kijken als de kinderen (hopelijk eens op tijd) op bed liggen
![]()
Nogmaals bedankt, wat is dit overweldigend mooi.
En dan hoop ik nu dat het goed gaat met de foto's:Blije gezichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inpakpapier was overigens een beetje eng toeval. We liepen voor iets anders de winkel in, toevallig langs de bak met rollen inpakpapier. "Oh ja, we moeten nog inpakpapier hebben. Ik pak even drie rollen." Drie willekeurige gepakt....Frozen, Spiderman, PAW Patrol, precies de genoemde onderwerpen, daar schrok ik even van, daarna nog één erbij en dat was ook Frozen(ik heb nog gekeken daarna en er stonden ook héél veel andere soorten in, het is niet dat alleen die er waren
)
Mocht je mijn eerdere post erover trouwens gemist hebben: er komt nog een kaart! Die waren we een klein tikkeltje vergeten, maar we wilden het pakket wel gaan versturen. Ik gok op dinsdag voor de kaart
[ Bericht 2% gewijzigd door heywoodu op 17-12-2022 16:14:18 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat ziet er heerlijk uit. En helemaal geen slechte foto, want de blijheid spat er van afquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
We kregen vandaag weer een pakje! Ik had al van Superkimmi en KapiteinIglo begrepen dat ze het zo sneu vinden voor Sjaak dat het mis is gegaan met het pakket van Majo, dat er voor Sjaak een extra pakketje onderweg was!
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Sjaak is heel slecht in leuke foto’s, maar hij is er echt super blij mee.
Vorig jaar kreeg hij van de dames ook een onesie en daar heeft hij zo ongeveer in gewoond tot het echt 2 maten te klein was. Nu kan hij weer een hele tijd vooruitHij zei al dat de onesie heerlijk zacht is.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
We kregen vandaag weer een pakje! Ik had al van Superkimmi en KapiteinIglo begrepen dat ze het zo sneu vinden voor Sjaak dat het mis is gegaan met het pakket van Majo, dat er voor Sjaak een extra pakketje onderweg was!
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Vorig jaar kreeg hij van de dames ook een onesie en daar heeft hij zo ongeveer in gewoond tot het echt 2 maten te klein was. Nu kan hij weer een hele tijd vooruitHij zei al dat de onesie heerlijk zacht is.
Oohh dank je wel, anonieme donateurquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
sjaak in onesie foto’s zijn de beste
ook hier weer dank aan een anonieme donateur
Wat ontzettend lief dat er ook nog een kaart komt, dat had echt niet gehoevenquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blije gezichten![]()
Inpakpapier was overigens een beetje eng toeval. We liepen voor iets anders de winkel in, toevallig langs de bak met rollen inpakpapier. "Oh ja, we moeten nog inpakpapier hebben. Ik pak even drie rollen." Drie willekeurige gepakt....Frozen, Spiderman, PAW Patrol, precies de genoemde onderwerpen, daar schrok ik even van, daarna nog één erbij en dat was ook Frozen(ik heb nog gekeken daarna en er stonden ook héél veel andere soorten in, het is niet dat alleen die er waren
)
Mocht je mijn eerdere post erover trouwens gemist hebben: er komt nog een kaart! Die waren we een klein tikkeltje vergeten, maar we wilden het pakket wel gaan versturen. Ik gok op dinsdag voor de kaart
Super lief, hartstikke bedanktquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:42 schreef superkimmi het volgende:
@:schanu wat een fantastisch pakket! En wat ben ik blij dat we je toch van je bezwaren om op te geven hebben weten af te praten als ik dit zo lees. Het js jullie zo gegund
In algemeen vind ik het ook erg mooi dat veel mensen die anoniem wilden blijven zich toch uiten dit jaar. Neemt niet weg dat anoniem blijven altijd mag, maar het straalt uit dat er zoveel vertrouwen en liefde is in dit topic
Prachtig dit, wat een heerlijke onesie!quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Yes, ik ben blij dat Sjaak voorlopig al iets heeft! En nu hopen dat het originele pakket ook gewoon snel arriveertquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Ik moest grinniken om die onesie met pantoffels, geweldig!quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Oh goed dat het binnen is! Die rode envelop is niet van mijquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef ludivinelaurel het volgende:
@:Magica Ik heb mijn pakket ontvangen, wat lekker groot
Geen idee of ik het lang zal uithouden om pas later uit te pakken!
Ben heel benieuwd, nogmaals bedankt!😘🧡
[ afbeelding ]
Nee, even de adres verbergenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:19 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh goed dat het binnen is! Die rode envelop is niet van mij
Probeer imgur?quote:
Ben jij al dingen aan het uitpakken?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of Pinterest (dat gebruik ik iig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee... zaterdag... ik denk niet dat het me lukt om netjes tot kerstavond te wachten, want ik heb daglicht nodig uiteraardquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben jij al dingen aan het uitpakken?
Ik las eerder dat je je glühwein al geopend hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... zaterdag... ik denk niet dat het me lukt om netjes tot kerstavond te wachten, want ik heb daglicht nodig uiteraardDe foto's en reacties komen hier
![]()
Voor mijn gevoel duurt deze week wachten veel langer dan de afgelopen twee weken wachten
Er zit toch ook wat bij wat al een week eerder open kan/mag/moet geloof ik?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... zaterdag... ik denk niet dat het me lukt om netjes tot kerstavond te wachten, want ik heb daglicht nodig uiteraardDe foto's en reacties komen hier
![]()
Voor mijn gevoel duurt deze week wachten veel langer dan de afgelopen twee weken wachten
Ach joh dat is veel te lief, heel erg dank je wel en een dikke knuffelquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las eerder dat je je glühwein al geopend hebt.
Als je die op hebt en met de Kerst zonder zit, koop dan een nieuwe fles (of 2 of zoveel je wilt) en stuur mij per DM het bonnetje. Ik betaal ze dan aan je terug…
Ja de kerstmarkt! Morgen! Dan ga ik er lekker voor zittenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit toch ook wat bij wat al een week eerder open kan/mag/moet geloof ik?
Prima, ik wil ook zeker geen alcoholiste van je maken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach joh dat is veel te lief, heel erg dank je wel en een dikke knuffelGewoon een glaasje op vrijdagavond, drink in principe 1 consumptie in de week max, ik ben geen grote drinker (mag ook niet met mijn meds). Dus duizendmaal dank, maar echt niet nodig
Mezelf kennende heb ik ook nog over na de kerst
al drink ik dan meer
(een theeglaasje ipv koffiekopje) maar na 1 bekertje voel ik het al en val ik bijna in slaap
Ik zal nooit een goede alcoholist worden.
Dit lieve aanbod geeft me helemaal een warm gevoel, en een warme kerstgedachte, dank je welIk vind het echt super lief
Je hebt een DM, ik waardeer het enormquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik wil ook zeker geen alcoholiste van je maken.
Maar ik meen wat ik geschreven heb…
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:54 schreef Schanu het volgende:
Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wilde anoniem blijven voor Fok maar hoe kan ik zoiets moois niet delen?
Ik kreeg niet 1, maar 2! dozen van de postbode, en beide dozen tot de nok toe gevuld met cadeautjes. Een beter moment om hiermee verrast te worden was er bijna niet geweest. Mijn jongste dochter is net 1,5 week ziekig geweest en net weer wat hersteld, afgewisseld door mijn oudste dochter die sinds gisteravond nonstop aan het spugen is. Vrouwlief voelt zich ook al een paar dagen niet lekker en ik kneusde afgelopen woensdag mijn rug door een val van de trap. Een ziekenboegje dus en wat bracht de postbode een heerlijke blije afleiding.
Dat was natuurlijk niet de reden dat ik mijn gezin heb opgegeven. De decembermaand is hier door diverse oude en nieuwe redenen een moeilijke maand. Daar spelen nog wat nieuw bijgekomen problemen omheen waardoor ik vond dat mijn vrouw en kinderen een opkikker konden gebruiken. En wat kikkert het mij op om hun lach te zien.
@:heywoodu, aan de door jou geplaatste foto's te zien heb jij (hebben jullie) dit enorme pakket geshopt. Ik kan jullie echt niet genoeg bedanken. Ik had gevraagd om een klein pakketje als steuntje in de rug maar we kregen zoveel meer dan dat. Het idee dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor mijn gezin terwijl jullie ons niet eens kennen, doet mij echt zoveel. Ik kan niet in woorden uitbrengen hoe bijzonder ik dit vind, en hoe bijzonder ik jullie vind. Woorden zeggen niet genoeg, maar duizendmaal dank![]()
De kinderen sloegen heel veel vreugdekreetjes, alleen al het inpakpapier vinden ze fantastisch en precies dat wat ze leuk vindende cadeautjes liggen onder de kerstboom en maken we uiteraard pas open met kerst
![]()
De lollies zijn al wel in beslag genomenen we hebben per ongeluk het envelopje al opgenomen gemaakt want dachten dat daar een kaartje in zat
maar het bleek een pathe thuiskaart
wat treffend en wat leuk, we kijken er nu al naar uit om ontspannen samen een film te kijken als de kinderen (hopelijk eens op tijd) op bed liggen
![]()
Nogmaals bedankt, wat is dit overweldigend mooi.
En dan hoop ik nu dat het goed gaat met de foto's:Vriendin heeft de foto's inmiddels ook gezien en de tekst (voor)gelezen (gekregen). Ik heb haar vandaag ongeveer 10 keer 'fuck' of een equivalent horen roepen vanwege de pijn in haar voet, maar dat was ze denk ik even vergeten want ze stond letterlijk op en neer te springen omdat ze het zo tof vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
@KapiteinIglo kwam ongeveer als eerste terug met die schijf: ‘hier kunnen we wel een kerstmarkt op maken. Of nee wacht, ze knutselt zelf heel graag. Laten we allemaal spulletjes kopen die ze zelf kan maken tot een kerstmarkt’ en ze stuiterde weer terug naar de winkelquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb toch het pakket van de kerstmarkt geopend. Morgen komen de foto's DIY huisjes en spulletjes die je erbij nodig hebt om het extra leuk te maken (lijm, kerstboompjes, sleetje, lampjes en een hele mooie schijf om het op te zetten). Dus morgen ga ik dat in elkaar zetten en een foto posten. Dit is zo leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Hahahaha dit is perfect! Morgen lekker een kerstmuziekje aan en bezig ermee. Ik verheug me er zo op! Het is dat het nu nacht is (net dan), want anders deed ik het nu.quote:Op zondag 18 december 2022 00:01 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:kapiteiniglo kwam ongeveer als eerste terug met die schijf: ‘hier kunnen we wel een kerstmarkt op maken. Of nee wacht, ze knutselt zelf heel graag. Laten we allemaal spulletjes kopen die ze zelf kan maken tot een kerstmarkt’ en ze stuiterde weer terug naar de winkel![]()
Lekker gaan slapen en morgen aan de gang danquote:Op zondag 18 december 2022 00:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha dit is perfect! Morgen lekker een kerstmuziekje aan en bezig ermee. Ik verheug me er zo op! Het is dat het nu nacht is (net dan), want anders deed ik het nu.
Wel heel moeilijk om nu van de rest af te blijven
De kerstmarkt is dus het thema van je pakketquote:Op zondag 18 december 2022 00:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha dit is perfect! Morgen lekker een kerstmuziekje aan en bezig ermee. Ik verheug me er zo op! Het is dat het nu nacht is (net dan), want anders deed ik het nu.
Wel heel moeilijk om nu van de rest af te blijven
Zo lief en bijzonder ditquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vriendin heeft de foto's inmiddels ook gezien en de tekst (voor)gelezen (gekregen). Ik heb haar vandaag ongeveer 10 keer 'fuck' of een equivalent horen roepen vanwege de pijn in haar voet, maar dat was ze denk ik even vergeten want ze stond letterlijk op en neer te springen omdat ze het zo tof vond
Fijn te horen dat het pakket aangekomen is. Veel plezier met uitpakken!quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:44 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ben zelf ook 1 van de anonieme ontvangers en ik wilde in eerste instantie anoniem blijven, omdat ik mijn persoonlijke situatie heb gedeeld bij het opgeven en het niet iets is waar ik graag open over ben, maar inmiddels durf ik het wel
Ik heb ongeveer een uur geleden een enorm pakket mogen ontvangen. Ik heb het snel weggestopt, omdat het bedtijd was voor mijn dochter en ik geen zin had in een hyper kind
Ik weet dus nog niet wie de gulle gever is en wat er in het pakket zit, maar ik wilde de gever toch alvast enorm bedanken voor alles! Morgen volgt part 2
En wat een goede tenaamstelling trouwens, ik moest eerst goed nadenken of het pakket wel voor mij bestemd was![]()
(Het betreft een doos waar de tekst tuinplantjes op staat, zo kan de gever zich wellicht herkennen).
Heel erg bedankt dat je dit zomaar aan iemand die je niet eens kent, gunt. Wij zijn je enorm dankbaar
Die wandposter of dat behang whatever het is... mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? Lijkt me wel iets voor op de slaapkamer, dan hang ik schaapjesbehang op, dat scheelt met tellen elke avond. Dan hoef ik het niet meer in mijn hoofd te doenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:08 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel Viv en Slijkie!!!
Wat een bos haar heeft die kleinequote:Op zondag 18 december 2022 11:09 schreef CaVaBien het volgende:
En de foto's
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat leuk om te zien hoeveel plezier die kleine heeft!quote:Op zondag 18 december 2022 11:09 schreef CaVaBien het volgende:
En de foto's
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 10:17 schreef CaVaBien het volgende:
Wow @:LauriLynne , we zijn helemaal flabbergasted! Wat een lief kaartje en zo veel cadeautjes, we zijn sprakeloos
De peuter stond vanochtend te springen van vreugde bij het zien van al die mooi ingepakte cadeautjes en al het lekkers wat ook nog erbij zat.
Ik weet niet of het al mocht, maar ze was niet te houden, dus we hebben de cadeautjes uitgepakt..![]()
Wat zijn wij verwend zeg. De peuter stond te stuiteren van blijdschap.![]()
Zelfs de baby heeft allemaal leuke dingen gehad. We hebben net het muziekboekje gelezen met z'n drieën
En nu zit de peuter te spelen met de kleiset van frozen en zingt zelfverzonnen sinterklaasliedjes voor Elsa
Nogmaals bedankt voor dit (grote) gebaar, we zijn ontzettend blij!
Foto's volgen nog
Jullie verdienen het CaVa! Goed te horen dat het in de smaakt valt. En natuurlijk mocht alles open. Zoveel geduld lijkt me voor een peuter bijna onmogelijk.quote:Op zondag 18 december 2022 10:17 schreef CaVaBien het volgende:
Wow @:LauriLynne , we zijn helemaal flabbergasted! Wat een lief kaartje en zo veel cadeautjes, we zijn sprakeloos
De peuter stond vanochtend te springen van vreugde bij het zien van al die mooi ingepakte cadeautjes en al het lekkers wat ook nog erbij zat.
Ik weet niet of het al mocht, maar ze was niet te houden, dus we hebben de cadeautjes uitgepakt..![]()
Wat zijn wij verwend zeg. De peuter stond te stuiteren van blijdschap.![]()
Zelfs de baby heeft allemaal leuke dingen gehad. We hebben net het muziekboekje gelezen met z'n drieën
En nu zit de peuter te spelen met de kleiset van frozen en zingt zelfverzonnen sinterklaasliedjes voor Elsa
Nogmaals bedankt voor dit (grote) gebaar, we zijn ontzettend blij!
Foto's volgen nog
@F_r heeft ‘m bij elkaar geshopt namens mij. Wat fijn dat je er zo blij mee bent.quote:Op zondag 18 december 2022 12:08 schreef tanteklara het volgende:
Beste gever en shopper,
Woorden ontbreken. Ik ben heel blij en ontroerd. Zoveel mooie cadeaus gekregen.
Zo ongelooflijk mooi dat jullie dat doen voor een onbekend iemand.
Heel erg bedankt. Dit is een mooie start voor het nieuwe jaar.
Er staan geen namen op de kaart. Heel heel hartelijk bedankt.
[ afbeelding ]
Wat leuk om te zien, Tante Klara. Heel veel plezier ermee.quote:Op zondag 18 december 2022 12:08 schreef tanteklara het volgende:
Beste gever en shopper,
Woorden ontbreken. Ik ben heel blij en ontroerd. Zoveel mooie cadeaus gekregen.
Zo ongelooflijk mooi dat jullie dat doen voor een onbekend iemand.
Heel erg bedankt. Dit is een mooie start voor het nieuwe jaar.
Er staan geen namen op de kaart. Heel heel hartelijk bedankt.
[ afbeelding ]
ik moest even wat moeite doen om de foto te zien, maar wat leuk zeg! Die schijf eronder maakt het helemaal af!quote:Op zondag 18 december 2022 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even de lijm laten drogen en dan naar de salontafel. Lampjes erbij draperen. Ik ben zo blij dit is zo leuk!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik ga lekker uitpakken
Mijn geduld is opBen te nieuwsgierig
Zo gegundquote:Op zondag 18 december 2022 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit letterlijk te huilen van dankbaarheid... dit is perfect...
Ditquote:
Dmquote:Op zondag 18 december 2022 09:05 schreef Deepcage het volgende:
OFFTOPIC
[..]
Die wandposter of dat behang whatever het is... mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? Lijkt me wel iets voor op de slaapkamer, dan hang ik schaapjesbehang op, dat scheelt met tellen elke avond. Dan hoef ik het niet meer in mijn hoofd te doen
Klopt ja, een lilac bicolor. Ik vond jullie katten ook al zo knapquote:Op zondag 18 december 2022 13:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zo gegund![]()
En @:naarmensje: heel graag gedaan! En wat is Blaze een knapperd! Ragdoll?
Het is je gegund! Heel veel plezier ermee. Alvast een kleine Sneak Peak in de doos:quote:Op zondag 18 december 2022 13:25 schreef NaarMensje het volgende:
Zojuist mijn gever ontmoet en een pakket mogen ontvangen
[ afbeelding ]
Enorm bedankt @:essebes en het was leuk jullie te ontmoeten. De krabpaal ga ik zo al geven, want Blaze is niet zo geduldig als ik, maar ik wacht nog even met het uitpakken van de rest![]()
@:superkimmi & @:kapiteiniglo dankjulliewel voor dit geslaagde initiatief en ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe![]()
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige. De cadeautjes die DJMO voor me heeft uitgezocht branden een gat in mijn vloer zowat van mijn eigen nieuwschierigheid wat erin zit. Maar ik laat ze dicht tot kerst. Ik heb 1 doosje geopend voor mijn verjaardag van afgelopen vrijdag. En het was een fantastisch kado! (blauw doosje @DJMO). Ben er heel blij mee. En dan moet ik de rest nog open maken met kerst... Manmanmanmanmanman wat ben ik ongeduldig...quote:Op zondag 18 december 2022 14:54 schreef Schanu het volgende:
Wat mooi ok alle pakketten te zien met de mooie berichten. Wat een liefde en wat geeft mij dit vertrouwen in de mens en de wereld![]()
Ondertussen maakt mijn hart steeds een sprongetje als ik de mooi ingepakte cadeautjes onder de kerstboom zie en mij steeds opnieuw bedenk dat volslagen onbekenden zoiets moois voor mijn gezin hebben gedaanik had verwacht dat de kinderen niet zouden kunnen wachten met uitpakken, maar toen we vanmorgen de cadeautjes weer zagen riep de 4 jarige verheugd 'voor kerst he?' en vulde de 6 jarige aan 'ja nog maar HEEL even wachten!'. Die voorpret alleen al, ik smelt ervan
Bedankt voor de warme ontvangst!quote:Op zondag 18 december 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
De "we hebben het uitgepakt!"-foto's volgen nog, moet nu de deur uit naar mijn werk!
quote:Op zondag 18 december 2022 15:05 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. De cadeautjes die DJMO voor me heeft uitgezocht branden een gat in mijn vloer zowat van mijn eigen nieuwschierigheid wat erin zit. Maar ik laat ze dicht tot kerst. Ik heb 1 doosje geopend voor mijn verjaardag van afgelopen vrijdag. En het was een fantastisch kado! (blauw doosje @:DJMO). Ben er heel blij mee. En dan moet ik de rest nog open maken met kerst... Manmanmanmanmanman wat ben ik ongeduldig...
https://ishet.al/Kerst?
Whehequote:Op zondag 18 december 2022 15:07 schreef Jentin het volgende:
[..]
Bedankt voor de warme ontvangst!
Ik moest nog even zeggen: sorry voor het vergeten van de hamster. Dat wil zeggen: ik was hem niet vergeten, maar had op het verkeerde moment aan hem gedacht.
Omdat de super niks had voor hamsters, ben ik naar de plaatselijke dierenzaak gegaan. Handig, dacht ik, want dan kon ik daar ook meteen een pakje afgeven voor PostNL.
Dus ik erheen, voor de hamster en met mijn pakket. Ik heb het pakketje weggebracht, kerstversiering meegenomen en kaplaarzen gepast, gezellig bij de konijntjes gekeken en het lokale sufferdje gepakt. Nog een leuk praatje gemaakt en intens tevree naar huis gegaan.
Zonder hamsterspullen![]()
Ik maak ‘t goed met ‘m
Ragdoll knuffel meet!!quote:Op zondag 18 december 2022 14:43 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Klopt ja, een lilac bicolor. Ik vond jullie katten ook al zo knap
Dit is echt nog leuker geworden dan in mijn gedachtenquote:Op zondag 18 december 2022 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even de lijm laten drogen en dan naar de salontafel. Lampjes erbij draperen. Ik ben zo blij dit is zo leuk!!!!
[ afbeelding ]
@CaVaBien: Wauw! Liev! Ben heel benieuwd hoe die oudjes het gaan vinden. Ze krijgen voor kerst bijna nooit wat. Behalve heeeeeel veel bezoek. Rond kerst is dat net een Herberg. Dan komt familie en vrienden uit het hele land kerst vieren bij hun. Elke bank,bed en mat is dan bezet met matrasjes en slaapzakken. Dat gaat vaak tot diep in de nacht door. Zij (ik noem haar ondertussen gewoon Oma), is een indonesisch vrouwtje van 88 jaar oud en dat mens kan koken! Oh dat mens kan koken. Die maakt met kerst meestal traditionele babi pangang zoals ze het vroeger thuis maakten in Indonesië. Maar dan ook gelijk voor 40 personen omdat er altijd rond etenstijd wel mensen binnen lopen om een hapje mee te pikken. Kerst is daar altijd een gigantisch feest, maar kadootjes, daar wordt nooit aan gedaan omdat het gewoon niet praktisch is met zoveel mensen over de vloer.quote:Op zondag 18 december 2022 15:56 schreef superkimmi het volgende:
Ik hoorde van @:Cavabien dat ze er zelfs nog wat extra’s ingedaan heeft.
Heb net ff gekeken bij hem, hijs niet getraumatiseerdquote:Op zondag 18 december 2022 15:07 schreef Jentin het volgende:
[..]
Bedankt voor de warme ontvangst!
Ik moest nog even zeggen: sorry voor het vergeten van de hamster. Dat wil zeggen: ik was hem niet vergeten, maar had op het verkeerde moment aan hem gedacht.
Omdat de super niks had voor hamsters, ben ik naar de plaatselijke dierenzaak gegaan. Handig, dacht ik, want dan kon ik daar ook meteen een pakje afgeven voor PostNL.
Dus ik erheen, voor de hamster en met mijn pakket. Ik heb het pakketje weggebracht, kerstversiering meegenomen en kaplaarzen gepast, gezellig bij de konijntjes gekeken en het lokale sufferdje gepakt. Nog een leuk praatje gemaakt en intens tevree naar huis gegaan.
Zonder hamsterspullen![]()
Ik maak ‘t goed met ‘m
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:08 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel Viv en Slijkie!!!
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:12 schreef Magica het volgende:
Die kaart is helemaal geweldig![]()
[ afbeelding ]
Ik had deze posts gisteren gemist.quote:Op zaterdag 17 december 2022 23:39 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
De kat speelt eindelijk weer![]()
[ afbeelding ]
Heb me toch niet kunnen inhouden. Echt supertof Viv en Slijkie, hele toffe kaart, allerlei Zweedse lekkernijen (zijn al wat dingen open gegaan). Heel leuk met die hartjes erbij met aanwijzingen/ weetjes over het cadeau/ Zweden.
Echt heel tof allerlei aparte dingen maar ze lijken me allemaal lekker. De rest van de cadeautjes zijn ook top, voelt echt heel bijzonder dat iemand al die moeite voor je doet![]()
Dankjewel Viv en Slijkie, ben er echt blij mee![]()
Wowie!quote:Op zondag 18 december 2022 19:43 schreef Ireth het volgende:
Nog meer foto's!!! En nog meer![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is écht genieten!![]()
![]()
![]()
Heel erg bedankt @:Jentin, je hebt ons echt een sprankel gegeven in deze donkere, koude dagen!![]()
Als het pakket het land uitgescanned is, is mijn ervaring dat de volgende update een bericht van de ontvanger zelf is (meestal familie) en dat de T&T tussendoor dood is.quote:Op maandag 19 december 2022 08:38 schreef manny het volgende:
De gecombineerde Nederlandse en Noorse posterijen laten ons een beetje in de steek. We hebben een potentieel missing in action pakket. Vandaag "officiële navraag" in gang gezet. Laatste scan is ergens in een terminal in Oslo en daarna is alles pleite.
Er is contact tussen ondergetekende en de ontvanger.
Ik hoop uiteraard dat ie vandaag miraculeus opduikt en dat het pakket alsnog voor kerst bezorgd wordt.
@manny hebben jullie het pakket ook proberen te zoeken via de track & trace-pagina van PostNL?quote:Op maandag 19 december 2022 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het pakket het land uitgescanned is, is mijn ervaring dat de volgende update een bericht van de ontvanger zelf is (meestal familie) en dat de T&T tussendoor dood is.
Ik neem aan dat je er een «tolldokument» bij had zitten? Soms duurt dat checken ook wat extra tijd.
De Noorse post isdouaneregels
![]()
Pas op de foto zag ik dit staan op de doosquote:Op maandag 19 december 2022 03:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wowie!
De poezel van Naarmensje is vast jaloers nu
Waarom mijn brein precies weer op het kattenvoer moet vallen is me ook niet helemaal duidelijk.
En pro-tip: Maak dit pakket niet in 1 dag op, dan word je heeeeeeeeeeeeeeeel misselijk
Wat een smul spul
quote:Op maandag 19 december 2022 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het pakket het land uitgescanned is, is mijn ervaring dat de volgende update een bericht van de ontvanger zelf is (meestal familie) en dat de T&T tussendoor dood is.
Ik neem aan dat je er een «tolldokument» bij had zitten? Soms duurt dat checken ook wat extra tijd.
De Noorse post isdouaneregels
![]()
Yes. Yes. Tolldokument op orde, gecheckt bij PostNL of ie opduikt in de track and trace. Navraag gedaan als verzender en niet als ontvanger. De hele riedel...quote:Op maandag 19 december 2022 08:58 schreef Viv het volgende:
[..]
@:manny hebben jullie het pakket ook proberen te zoeken via de track & trace-pagina van PostNL?
Hier (Zweden) kwam er na het bericht dat het pakket het land verlaten had geen update meer bij Postnord, maar een dag later wel via PostNL.
Dat is nog steeds zo. Als ontvanger mag je geen klacht indienen, dat moet de verzender doen. Sterker nog: ik had een tijd terug iets besteld en dat bij @Rob af laten leveren omdat ik zelf niet thuis was. Postbode had niet thuis briefje in de bus gepleurd en heeft nooit aangebeld. Toen ik daar een klacht over in wilde dienen; mocht ik dat niet doen, dat moest Rob doen omdat het om zijn adres ging. Ook al had ik de bestelling geplaatst, ik mocht geen klacht indienenquote:Op maandag 19 december 2022 09:55 schreef manny het volgende:
De fout om als ontvanger een navraag te doen is ook een klassieker. Helaas is het bij de meeste postbedrijven nog steeds zo dat de gedachte is: de verzender betaalt voor het product en dus is die degene die als enige een echte navraag kan doen. Ik weet niet hoe PostNL daar tegenwoordig mee omgaat, wellicht is dat inmiddels anders
Wow! Wat leuk!quote:Op maandag 19 december 2022 09:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pas op de foto zag ik dit staan op de doos![]()
[ afbeelding ]
Bij de webshop bedoel je of bij PostNL. Want voor PostNL is Rob de ontvanger, en dan zou het dus wel kunnen om als ontvanger een klacht in te dienen.quote:Op maandag 19 december 2022 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo. Als ontvanger mag je geen klacht indienen, dat moet de verzender doen. Sterker nog: ik had een tijd terug iets besteld en dat bij @:Rob af laten leveren omdat ik zelf niet thuis was. Postbode had niet thuis briefje in de bus gepleurd en heeft nooit aangebeld. Toen ik daar een klacht over in wilde dienen; mocht ik dat niet doen, dat moest Rob doen omdat het om zijn adres ging. Ook al had ik de bestelling geplaatst, ik mocht geen klacht indienen
Bij PostNL dus.quote:Op maandag 19 december 2022 10:33 schreef manny het volgende:
[..]
Bij de webshop bedoel je of bij PostNL. Want voor PostNL is Rob de ontvanger, en dan zou het dus wel kunnen om als ontvanger een klacht in te dienen.
Het pakket uit Zweden was via PostNL wel vindbaar met de barcode uit Zweden, maar misschien is dat vanuit Noorwegen weer anders.quote:Op maandag 19 december 2022 09:55 schreef manny het volgende:
[..]
[..]
Yes. Yes. Tolldokument op orde, gecheckt bij PostNL of ie opduikt in de track and trace. Navraag gedaan als verzender en niet als ontvanger. De hele riedel...
IActiveer ik heb jarenlang bij PostNL gewerkt modusI
Probleem is dat die internationale pakketten eerst in een soort niemandsland tussen de 2 landen verzeild raken en daarna vaak een nieuwe Nederlandse 3S barcode krijgen (3S zijn de eerste 2 tekens van de Nederlandse barcodes), ipv de barcode van het verzendende land. Als die 2 niet goed aan elkaar gekoppeld zijn dan duikt het pakket inderdaad ineens met een andere code op bij de ontvanger.
De fout om als ontvanger een navraag te doen is ook een klassieker. Helaas is het bij de meeste postbedrijven nog steeds zo dat de gedachte is: de verzender betaalt voor het product en dus is die degene die als enige een echte navraag kan doen. Ik weet niet hoe PostNL daar tegenwoordig mee omgaat, wellicht is dat inmiddels anders
IDeactiveer ik heb jarenlang bij PostNL gewerkt modusI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |