Yes, ik ben blij dat Sjaak voorlopig al iets heeft! En nu hopen dat het originele pakket ook gewoon snel arriveertquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
We kregen vandaag weer een pakje! Ik had al van Superkimmi en KapiteinIglo begrepen dat ze het zo sneu vinden voor Sjaak dat het mis is gegaan met het pakket van Majo, dat er voor Sjaak een extra pakketje onderweg was!
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Sjaak is heel slecht in leuke foto’s, maar hij is er echt super blij mee.
Vorig jaar kreeg hij van de dames ook een onesie en daar heeft hij zo ongeveer in gewoond tot het echt 2 maten te klein was. Nu kan hij weer een hele tijd vooruitHij zei al dat de onesie heerlijk zacht is.
Ik moest grinniken om die onesie met pantoffels, geweldig!quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
We kregen vandaag weer een pakje! Ik had al van Superkimmi en KapiteinIglo begrepen dat ze het zo sneu vinden voor Sjaak dat het mis is gegaan met het pakket van Majo, dat er voor Sjaak een extra pakketje onderweg was!
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Sjaak is heel slecht in leuke foto’s, maar hij is er echt super blij mee.
Vorig jaar kreeg hij van de dames ook een onesie en daar heeft hij zo ongeveer in gewoond tot het echt 2 maten te klein was. Nu kan hij weer een hele tijd vooruitHij zei al dat de onesie heerlijk zacht is.
Oh goed dat het binnen is! Die rode envelop is niet van mijquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:51 schreef ludivinelaurel het volgende:
@:Magica Ik heb mijn pakket ontvangen, wat lekker groot
Geen idee of ik het lang zal uithouden om pas later uit te pakken!
Ben heel benieuwd, nogmaals bedankt!😘🧡
[ afbeelding ]
Nee, even de adres verbergenquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:19 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh goed dat het binnen is! Die rode envelop is niet van mij
Probeer imgur?quote:
Ben jij al dingen aan het uitpakken?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of Pinterest (dat gebruik ik iig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee... zaterdag... ik denk niet dat het me lukt om netjes tot kerstavond te wachten, want ik heb daglicht nodig uiteraardquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben jij al dingen aan het uitpakken?
Ik las eerder dat je je glühwein al geopend hebt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... zaterdag... ik denk niet dat het me lukt om netjes tot kerstavond te wachten, want ik heb daglicht nodig uiteraardDe foto's en reacties komen hier
![]()
Voor mijn gevoel duurt deze week wachten veel langer dan de afgelopen twee weken wachten
Er zit toch ook wat bij wat al een week eerder open kan/mag/moet geloof ik?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... zaterdag... ik denk niet dat het me lukt om netjes tot kerstavond te wachten, want ik heb daglicht nodig uiteraardDe foto's en reacties komen hier
![]()
Voor mijn gevoel duurt deze week wachten veel langer dan de afgelopen twee weken wachten
Ach joh dat is veel te lief, heel erg dank je wel en een dikke knuffelquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las eerder dat je je glühwein al geopend hebt.
Als je die op hebt en met de Kerst zonder zit, koop dan een nieuwe fles (of 2 of zoveel je wilt) en stuur mij per DM het bonnetje. Ik betaal ze dan aan je terug…
Ja de kerstmarkt! Morgen! Dan ga ik er lekker voor zittenquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er zit toch ook wat bij wat al een week eerder open kan/mag/moet geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |