quote:Op zondag 18 december 2022 10:17 schreef CaVaBien het volgende:
Wow @:LauriLynne , we zijn helemaal flabbergasted! Wat een lief kaartje en zo veel cadeautjes, we zijn sprakeloos
De peuter stond vanochtend te springen van vreugde bij het zien van al die mooi ingepakte cadeautjes en al het lekkers wat ook nog erbij zat.
Ik weet niet of het al mocht, maar ze was niet te houden, dus we hebben de cadeautjes uitgepakt..![]()
Wat zijn wij verwend zeg. De peuter stond te stuiteren van blijdschap.![]()
Zelfs de baby heeft allemaal leuke dingen gehad. We hebben net het muziekboekje gelezen met z'n drieën
En nu zit de peuter te spelen met de kleiset van frozen en zingt zelfverzonnen sinterklaasliedjes voor Elsa
Nogmaals bedankt voor dit (grote) gebaar, we zijn ontzettend blij!
Foto's volgen nog
Jullie verdienen het CaVa! Goed te horen dat het in de smaakt valt. En natuurlijk mocht alles open. Zoveel geduld lijkt me voor een peuter bijna onmogelijk.quote:Op zondag 18 december 2022 10:17 schreef CaVaBien het volgende:
Wow @:LauriLynne , we zijn helemaal flabbergasted! Wat een lief kaartje en zo veel cadeautjes, we zijn sprakeloos
De peuter stond vanochtend te springen van vreugde bij het zien van al die mooi ingepakte cadeautjes en al het lekkers wat ook nog erbij zat.
Ik weet niet of het al mocht, maar ze was niet te houden, dus we hebben de cadeautjes uitgepakt..![]()
Wat zijn wij verwend zeg. De peuter stond te stuiteren van blijdschap.![]()
Zelfs de baby heeft allemaal leuke dingen gehad. We hebben net het muziekboekje gelezen met z'n drieën
En nu zit de peuter te spelen met de kleiset van frozen en zingt zelfverzonnen sinterklaasliedjes voor Elsa
Nogmaals bedankt voor dit (grote) gebaar, we zijn ontzettend blij!
Foto's volgen nog
@F_r heeft ‘m bij elkaar geshopt namens mij. Wat fijn dat je er zo blij mee bent.quote:Op zondag 18 december 2022 12:08 schreef tanteklara het volgende:
Beste gever en shopper,
Woorden ontbreken. Ik ben heel blij en ontroerd. Zoveel mooie cadeaus gekregen.
Zo ongelooflijk mooi dat jullie dat doen voor een onbekend iemand.
Heel erg bedankt. Dit is een mooie start voor het nieuwe jaar.
Er staan geen namen op de kaart. Heel heel hartelijk bedankt.
[ afbeelding ]
Wat leuk om te zien, Tante Klara. Heel veel plezier ermee.quote:Op zondag 18 december 2022 12:08 schreef tanteklara het volgende:
Beste gever en shopper,
Woorden ontbreken. Ik ben heel blij en ontroerd. Zoveel mooie cadeaus gekregen.
Zo ongelooflijk mooi dat jullie dat doen voor een onbekend iemand.
Heel erg bedankt. Dit is een mooie start voor het nieuwe jaar.
Er staan geen namen op de kaart. Heel heel hartelijk bedankt.
[ afbeelding ]
ik moest even wat moeite doen om de foto te zien, maar wat leuk zeg! Die schijf eronder maakt het helemaal af!quote:Op zondag 18 december 2022 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even de lijm laten drogen en dan naar de salontafel. Lampjes erbij draperen. Ik ben zo blij dit is zo leuk!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2022 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik ga lekker uitpakken
Mijn geduld is opBen te nieuwsgierig
Zo gegundquote:Op zondag 18 december 2022 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit letterlijk te huilen van dankbaarheid... dit is perfect...
Ditquote:
Dmquote:Op zondag 18 december 2022 09:05 schreef Deepcage het volgende:
OFFTOPIC
[..]
Die wandposter of dat behang whatever het is... mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? Lijkt me wel iets voor op de slaapkamer, dan hang ik schaapjesbehang op, dat scheelt met tellen elke avond. Dan hoef ik het niet meer in mijn hoofd te doen
Klopt ja, een lilac bicolor. Ik vond jullie katten ook al zo knapquote:Op zondag 18 december 2022 13:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zo gegund![]()
En @:naarmensje: heel graag gedaan! En wat is Blaze een knapperd! Ragdoll?
Het is je gegund! Heel veel plezier ermee. Alvast een kleine Sneak Peak in de doos:quote:Op zondag 18 december 2022 13:25 schreef NaarMensje het volgende:
Zojuist mijn gever ontmoet en een pakket mogen ontvangen
[ afbeelding ]
Enorm bedankt @:essebes en het was leuk jullie te ontmoeten. De krabpaal ga ik zo al geven, want Blaze is niet zo geduldig als ik, maar ik wacht nog even met het uitpakken van de rest![]()
@:superkimmi & @:kapiteiniglo dankjulliewel voor dit geslaagde initiatief en ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toe![]()
[ afbeelding ]
Je bent niet de enige. De cadeautjes die DJMO voor me heeft uitgezocht branden een gat in mijn vloer zowat van mijn eigen nieuwschierigheid wat erin zit. Maar ik laat ze dicht tot kerst. Ik heb 1 doosje geopend voor mijn verjaardag van afgelopen vrijdag. En het was een fantastisch kado! (blauw doosje @DJMO). Ben er heel blij mee. En dan moet ik de rest nog open maken met kerst... Manmanmanmanmanman wat ben ik ongeduldig...quote:Op zondag 18 december 2022 14:54 schreef Schanu het volgende:
Wat mooi ok alle pakketten te zien met de mooie berichten. Wat een liefde en wat geeft mij dit vertrouwen in de mens en de wereld![]()
Ondertussen maakt mijn hart steeds een sprongetje als ik de mooi ingepakte cadeautjes onder de kerstboom zie en mij steeds opnieuw bedenk dat volslagen onbekenden zoiets moois voor mijn gezin hebben gedaanik had verwacht dat de kinderen niet zouden kunnen wachten met uitpakken, maar toen we vanmorgen de cadeautjes weer zagen riep de 4 jarige verheugd 'voor kerst he?' en vulde de 6 jarige aan 'ja nog maar HEEL even wachten!'. Die voorpret alleen al, ik smelt ervan
Bedankt voor de warme ontvangst!quote:Op zondag 18 december 2022 12:15 schreef Ireth het volgende:
De "we hebben het uitgepakt!"-foto's volgen nog, moet nu de deur uit naar mijn werk!
quote:Op zondag 18 december 2022 15:05 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. De cadeautjes die DJMO voor me heeft uitgezocht branden een gat in mijn vloer zowat van mijn eigen nieuwschierigheid wat erin zit. Maar ik laat ze dicht tot kerst. Ik heb 1 doosje geopend voor mijn verjaardag van afgelopen vrijdag. En het was een fantastisch kado! (blauw doosje @:DJMO). Ben er heel blij mee. En dan moet ik de rest nog open maken met kerst... Manmanmanmanmanman wat ben ik ongeduldig...
https://ishet.al/Kerst?
Whehequote:Op zondag 18 december 2022 15:07 schreef Jentin het volgende:
[..]
Bedankt voor de warme ontvangst!
Ik moest nog even zeggen: sorry voor het vergeten van de hamster. Dat wil zeggen: ik was hem niet vergeten, maar had op het verkeerde moment aan hem gedacht.
Omdat de super niks had voor hamsters, ben ik naar de plaatselijke dierenzaak gegaan. Handig, dacht ik, want dan kon ik daar ook meteen een pakje afgeven voor PostNL.
Dus ik erheen, voor de hamster en met mijn pakket. Ik heb het pakketje weggebracht, kerstversiering meegenomen en kaplaarzen gepast, gezellig bij de konijntjes gekeken en het lokale sufferdje gepakt. Nog een leuk praatje gemaakt en intens tevree naar huis gegaan.
Zonder hamsterspullen![]()
Ik maak ‘t goed met ‘m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |