SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinIglo op 18-12-2022 17:17:45 ]Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:17 schreef superkimmi het volgende:
@:rafeiro is aardig stil geworden![]()
Zou die letterlijk van zn stoel zijn gevallen van zn pakket en de bowling?
zeker weten! we zijn nog niet klaar voor dit jaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
En wat het extra kersterig leuk maakt is dat er wellicht iemand anders ook nog blij gemaakt kan worden.
Stuur maar een DM/PM…quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
zit er hier toevallig iemand in dit topic die gifs kan bewerken met tekst?
ik heb echt een mega vet idee voor onze OP
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Ik had tenslotte gezegd dat ik er geen 200km voor wilde gaan rijden. Laat Bowlingcentrum Apeldoorn nou net 188km van Maastricht af liggen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dit is niet goed aan te rijden. Aangezien ik beide woonplaatsen weet
Aangepast!
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Ik had tenslotte gezegd dat ik er geen 200km voor wilde gaan rijden. Laat Bowlingcentrum Apeldoorn nou net 188km van Maastricht af liggen...
Dan maak ik er wel een dagje/weekendje van als het eenmaal zover is. Laat maar iets weten Raf!
Ik wil GVD bowlenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Wie A zegt, moet ook B zeggen. Ik had tenslotte gezegd dat ik er geen 200km voor wilde gaan rijden. Laat Bowlingcentrum Apeldoorn nou net 188km van Maastricht af liggen...
Dan maak ik er wel een dagje/weekendje van als het eenmaal zover is. Laat maar iets weten Raf!
Whaha dat is wel heel erg een uit de hand gelopen grapje danquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Als het op de route ligt tussen maastricht en apeldoorn wil ik je wel ophalen. Terugreis wordt echter wel een dingetje, ik weet niet of ik dat dezelfde dag/avond ga trekken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:32 schreef Ireth het volgende:
Overigens is dat bowlen voor mij een no-go. Afstandtechnisch, financieeltechnisch en mantelzorgtechnisch ligt dat voor mij erg lastig...
financieeltechnisch is iets waar je je in ieder geval niet druk om moet maken. Daar vind dit topic wel een oplossing voorquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:32 schreef Ireth het volgende:
Overigens is dat bowlen voor mij een no-go. Afstandtechnisch, financieeltechnisch en mantelzorgtechnisch ligt dat voor mij erg lastig...
YES!quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:34 schreef Deepcage het volgende:
Is het mischien een idee om een apart FOK Kerstbowling Topic hiervoor aan te maken zodat alle geïnteresseerden daar verder kunnen reaguren?
Moet dat?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:14 schreef Deepcage het volgende: [..] Dan ga jij ook mee bowlen zeker?
![]()
dm gestuurdquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:10 schreef ludivinelaurel het volgende:
Jeetje @:Papabear veel sterkte! 😕
@:Magica heb je misschien t&t code voor mij? Ik zie nog niks op de app, en ik ga morgenmiddag weg, daarom wil ik weten wanneer het komt 😊
Cool!quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:16 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje @:madmaster
Ik dacht gelezen te hebben dat het alsnog goed terecht gaat komen bij papabear zelf.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:47 schreef Deepcage het volgende:
@:KapiteinIglo en @:Superkimmi,
Is er al iemand die zich gemeld heeft voor dat pakket wat eigenlijk voor de vader van @:papabear bestemd was?
Nee dat ging alleen om de bodycasting set voor de handafdruk. De rest gaat wel naar een andere ontvanger. Dus die vrienden van komen zeker in aanmerking!quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik dacht gelezen te hebben dat het alsnog goed terecht gaat komen bij papabear zelf.
Ah zo, topquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:58 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee dat ging alleen om de bodycasting set voor de handafdruk. De rest gaat wel naar een andere ontvanger. Dus die vrienden van komen zeker in aanmerking!
Vader wilde geen lange lijdensweg. En dat is hem gelukt, de bikkel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
We gaan het echt proberen en wat een geweldig mooi idee! Hoop zo dat het nog gaat lukken
Vader slaapt inmiddels weer. Maandag komt de dokter (vandaag helaas niet gelukt i.v.m. sterfgeval binnen de familie van de huisarts zelf). Ook dat zijn gewoon mensen natuurlijk.
Sterkte man! Gelukkig idd geen lijdensweg, maar dat maakt de pijn niet minder voor jou en je moeder etc. Is dan wel echt heel veel sneller gegaanquote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vader wilde geen lange lijdensweg. En dat is hem gelukt, de bikkel.
Hij is vanavond om 23:45 in de armen van mijn moeder overleden. Vaarwel papa![]()
Ik was helaas net te laat om afscheid te nemen
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij is vanavond om 23:45 in de armen van mijn moeder overleden. Vaarwel papa![]()
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Och…quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Och, wat is dat snel gegaan. Gecondoleerd. En wat fijn dat hem een lange lijdensweg is bespaard.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat is snel gegaan.. Veel sterkte de komende tijd!quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heel veel sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dit zijn recepten voor makkelijke gerechten, maar heel goed uitgelegd. Er staat bijvoorbeeld wat je moet doen met de andere helft van de broccoli, als je maar 1 helft hoeft te gebruiken. Het is ook opgedeeld in voorbereiding en bereiding, alle stappen zijn uitgeschreven en met plaatjes.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:41 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Huhu dat was dus de reden dat er tomatenpuree, uien en knoflook in mijn pakket zaten.
Niet echt dingetjes waar je standaard aan denkt maar wat lief en wat uitgekiend zelfs.
Dikke knuffel en heel erg veel sterktequote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de hele familie..quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gecondoleerd Papabear.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
sterktequote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ach wat snel zeg. Heel veel sterkte voor jou, je moeder en de jongensquote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik heb de hele kerstpakkettenactie gemist (en kan niet shoppen met gebroken voet), maar wil met liefde voor de 2e aanmelding doneren om niemand teleur te stellenquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:40 schreef superkimmi het volgende:
We hebben twee aanmeldingen voor het overgebleven pakket. Beide zelfde doelgroep (familie/vrienden van FOK!kers en in de pensioenleeftijd) Wat denken jullie: zullen we loten?
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik heb de hele kerstpakkettenactie gemist (en kan niet shoppen met gebroken voet), maar wil met liefde voor de 2e aanmelding doneren om niemand teleur te stellen
quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:30 schreef Takaiki het volgende:
Gecondoleerd Papabear![]()
![]()
Ik ken het gevoel: ik was opgelucht toen mijn moeder stierf want geen lijdensweg meer, maar ook bedroefd dat ik net te laat was voor afscheid
Sterkte de komende tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Veel sterkte gewenst voor jou en je familiequote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zag na mijn mailtje pas dat er in het topic al een gegadigde was dus wat mij betreft mag het gewoon daar heen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:40 schreef superkimmi het volgende:
We hebben twee aanmeldingen voor het overgebleven pakket. Beide zelfde doelgroep (familie/vrienden van FOK!kers en in de pensioenleeftijd) Wat denken jullie: zullen we loten?
Gecondoleerd en heel veel sterkte papabear.quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:20 schreef Ynske het volgende:
Lieve lieve onbekende grote donateur, DJMO en organisatoren. Dank je wel!
Zit er gewoon van te huilen.
[ afbeelding ]
Dit had verder niets met de kerst actie te makenquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:20 schreef Ynske het volgende:
Lieve lieve onbekende grote donateur, DJMO en organisatoren. Dank je wel!
Zit er gewoon van te huilen.
[ afbeelding ]
Gecondoleerd en veel sterkte!quote:Op zaterdag 17 december 2022 03:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een infrarood paneel, om gericht stralingswarmte af te geven.quote:
Ah D1 booster dusquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een infrarood paneel, om gericht stralingswarmte af te geven.
Nee, dat is een daglichtlamp. Is heel iets anders.quote:
Het pakket is binnen Vivquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:11 schreef Viv het volgende:
Wat me hier in Zweden overigens opviel, is dat je naast de typische kerst-symbolen zoals de kerstboom, kerstman, engelen, en sterren ook veel hartjes tegenkomt. Hoe toepasselijk voor hier, waar het kerstpakket toch ook vooral een hart onder de riem is!
En in buurland Denemarken maken ze papieren hartjes voor in de kerstboom:
[ afbeelding ]
Hier geschreven instructies met een template:
https://bitsofivory.com/2016/12/21/danish-heart-baskets/
En hier een video:
Ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd, leuk projectje voor in de kerstvakantie.
Top!! En wat snelquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Het pakket is binnen Viv![]()
Ik ga vanavond kijken, moet nu nog even weg. Ik twijfel ook nog om het ook niet te bewaren tot kerst maar denk dat dat niet lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:54 schreef Schanu het volgende:
Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Wilde anoniem blijven voor Fok maar hoe kan ik zoiets moois niet delen?
Ik kreeg niet 1, maar 2! dozen van de postbode, en beide dozen tot de nok toe gevuld met cadeautjes. Een beter moment om hiermee verrast te worden was er bijna niet geweest. Mijn jongste dochter is net 1,5 week ziekig geweest en net weer wat hersteld, afgewisseld door mijn oudste dochter die sinds gisteravond nonstop aan het spugen is. Vrouwlief voelt zich ook al een paar dagen niet lekker en ik kneusde afgelopen woensdag mijn rug door een val van de trap. Een ziekenboegje dus en wat bracht de postbode een heerlijke blije afleiding.
Dat was natuurlijk niet de reden dat ik mijn gezin heb opgegeven. De decembermaand is hier door diverse oude en nieuwe redenen een moeilijke maand. Daar spelen nog wat nieuw bijgekomen problemen omheen waardoor ik vond dat mijn vrouw en kinderen een opkikker konden gebruiken. En wat kikkert het mij op om hun lach te zien.
@:heywoodu, aan de door jou geplaatste foto's te zien heb jij (hebben jullie) dit enorme pakket geshopt. Ik kan jullie echt niet genoeg bedanken. Ik had gevraagd om een klein pakketje als steuntje in de rug maar we kregen zoveel meer dan dat. Het idee dat jullie zoveel moeite hebben gedaan voor mijn gezin terwijl jullie ons niet eens kennen, doet mij echt zoveel. Ik kan niet in woorden uitbrengen hoe bijzonder ik dit vind, en hoe bijzonder ik jullie vind. Woorden zeggen niet genoeg, maar duizendmaal dank![]()
De kinderen sloegen heel veel vreugdekreetjes, alleen al het inpakpapier vinden ze fantastisch en precies dat wat ze leuk vindende cadeautjes liggen onder de kerstboom en maken we uiteraard pas open met kerst
![]()
De lollies zijn al wel in beslag genomenen we hebben per ongeluk het envelopje al opgenomen gemaakt want dachten dat daar een kaartje in zat
maar het bleek een pathe thuiskaart
wat treffend en wat leuk, we kijken er nu al naar uit om ontspannen samen een film te kijken als de kinderen (hopelijk eens op tijd) op bed liggen
![]()
Nogmaals bedankt, wat is dit overweldigend mooi.
En dan hoop ik nu dat het goed gaat met de foto's:Blije gezichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inpakpapier was overigens een beetje eng toeval. We liepen voor iets anders de winkel in, toevallig langs de bak met rollen inpakpapier. "Oh ja, we moeten nog inpakpapier hebben. Ik pak even drie rollen." Drie willekeurige gepakt....Frozen, Spiderman, PAW Patrol, precies de genoemde onderwerpen, daar schrok ik even van, daarna nog één erbij en dat was ook Frozen(ik heb nog gekeken daarna en er stonden ook héél veel andere soorten in, het is niet dat alleen die er waren
)
Mocht je mijn eerdere post erover trouwens gemist hebben: er komt nog een kaart! Die waren we een klein tikkeltje vergeten, maar we wilden het pakket wel gaan versturen. Ik gok op dinsdag voor de kaart
[ Bericht 2% gewijzigd door heywoodu op 17-12-2022 16:14:18 ]Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat ziet er heerlijk uit. En helemaal geen slechte foto, want de blijheid spat er van afquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
We kregen vandaag weer een pakje! Ik had al van Superkimmi en KapiteinIglo begrepen dat ze het zo sneu vinden voor Sjaak dat het mis is gegaan met het pakket van Majo, dat er voor Sjaak een extra pakketje onderweg was!
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Sjaak is heel slecht in leuke foto’s, maar hij is er echt super blij mee.
Vorig jaar kreeg hij van de dames ook een onesie en daar heeft hij zo ongeveer in gewoond tot het echt 2 maten te klein was. Nu kan hij weer een hele tijd vooruitHij zei al dat de onesie heerlijk zacht is.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
We kregen vandaag weer een pakje! Ik had al van Superkimmi en KapiteinIglo begrepen dat ze het zo sneu vinden voor Sjaak dat het mis is gegaan met het pakket van Majo, dat er voor Sjaak een extra pakketje onderweg was!
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Vorig jaar kreeg hij van de dames ook een onesie en daar heeft hij zo ongeveer in gewoond tot het echt 2 maten te klein was. Nu kan hij weer een hele tijd vooruitHij zei al dat de onesie heerlijk zacht is.
Oohh dank je wel, anonieme donateurquote:Op zaterdag 17 december 2022 17:00 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
sjaak in onesie foto’s zijn de beste
ook hier weer dank aan een anonieme donateur
Wat ontzettend lief dat er ook nog een kaart komt, dat had echt niet gehoevenquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blije gezichten![]()
Inpakpapier was overigens een beetje eng toeval. We liepen voor iets anders de winkel in, toevallig langs de bak met rollen inpakpapier. "Oh ja, we moeten nog inpakpapier hebben. Ik pak even drie rollen." Drie willekeurige gepakt....Frozen, Spiderman, PAW Patrol, precies de genoemde onderwerpen, daar schrok ik even van, daarna nog één erbij en dat was ook Frozen(ik heb nog gekeken daarna en er stonden ook héél veel andere soorten in, het is niet dat alleen die er waren
)
Mocht je mijn eerdere post erover trouwens gemist hebben: er komt nog een kaart! Die waren we een klein tikkeltje vergeten, maar we wilden het pakket wel gaan versturen. Ik gok op dinsdag voor de kaart
Super lief, hartstikke bedanktquote:Op zaterdag 17 december 2022 16:42 schreef superkimmi het volgende:
@:schanu wat een fantastisch pakket! En wat ben ik blij dat we je toch van je bezwaren om op te geven hebben weten af te praten als ik dit zo lees. Het js jullie zo gegund
In algemeen vind ik het ook erg mooi dat veel mensen die anoniem wilden blijven zich toch uiten dit jaar. Neemt niet weg dat anoniem blijven altijd mag, maar het straalt uit dat er zoveel vertrouwen en liefde is in dit topic
Prachtig dit, wat een heerlijke onesie!quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Open scheuren!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |