SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote(re) releases voor Nintendo Switch zijn Octopath II en Atelier Ryza 3 op 24 februari 2023.
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Het is hem wel gegund hoor. De hele week weer een vlog maken over welke hij nu weer gevangen heeft, of andere spannende avonturen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:31 schreef Aether het volgende:
Na 25 jaar gaat iconisch Pokémon-duo Ash en Pikachu met pensioen
https://nos.nl/artikel/24(...)pikachu-met-pensioen
Grandia 3 remaster Jaaaaaquote:
Echt belachelijk duur. Ik ga wel spelen op NES, of PSOne, of GBA. Heb de eerste Final al genoeg gekocht sowieso.quote:Op zondag 18 december 2022 09:41 schreef Aether het volgende:
Alle 6 games voor $75 of LE voor $260.
Dat wordt waarschijnlijk ¤15 per stuk in de eShop.
[ twitter ]
Ze vragen al ¤12,50 voor de Dragon Quest NES games.quote:Op zondag 18 december 2022 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt belachelijk duur. Ik ga wel spelen op NES, of PSOne, of GBA. Heb de eerste Final al genoeg gekocht sowieso.
Maar dan heb je ze allemaal.quote:Op zondag 18 december 2022 12:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze vragen al ¤12,50 voor de Dragon Quest NES games.
Nee, blijkbaar is alleen Dragon Quest 3 ¤12,50; de andere zijn goedkoper.quote:Op zondag 18 december 2022 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan heb je ze allemaal.
Toch?
Beste resultaat 5e. Moest zeven potjes spelen om de theme vrij te spelen.quote:
DQ 1 en 2 waren dan ook niet de klassiekers, tenminste niet icm met de gekozen graphics voor die versies,3 had dezelfde graphics maar genoeg content om goed vertaald meer dan 10 te vragen, zal hetzelfe gelden voor FF IV en VI, alhoewel pixel perfect mssn ookwel V boven de 10 uit laat komenquote:Op zondag 18 december 2022 15:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar is alleen Dragon Quest 3 ¤12,50; de andere zijn goedkoper.
Dan krijgen de Final Fantasy games waarschijnlijk ook verschillende prijzen.
Nice! Mijn beste was buiten top 10 helaasquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beste resultaat 5e. Moest zeven potjes spelen om de theme vrij te spelen.
Ook icon voor 500 KO vrijgespeeld.
And on the first day of Christmas my baby Silksong came to me?quote:Op maandag 19 december 2022 20:33 schreef Aether het volgende:
Every day until 23rd December there'll be a fresh video dropping at 17:00 GMT / 18:00 CEST / 9:00 PT / 12:00 ET. Here's the description from the YouTube video:
Welcome to Inside the House of Indies: Holiday Event – Day 1! Join us from December 19th through December 23rd as we’ll be sharing updates, announcements, and more from our indie partners each day. Check out the first batch of indie games below and be sure to come back tomorrow at 9 a.m. PT / 12 p.m. ET for a new video!
As you'll see in the first video above, day one features news on tactics title Floppy Knights (available now on Switch eShop), puzzle-y narrative adventure Roman Sands RE:Build (coming Summer 2023), first-person canine photograph-snapper Pupperazzi (coming 'Early 2023'), and action-RPG Mortal Shell: Complete Edition (available now).
The Legend of Zelda: Breath of the Wildquote:Op woensdag 21 december 2022 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb net voor mijn dochter een (losse) Nintendo Switch met Mario Party Superstars voor mijn dochter bestelt. Heb er verder nog geen verstand van. Hebben jullie nog tips voor een nieuwe Nintendo Switch gebruiker?
Tof. thanks! Ga ik naar kijken. Heb je eigenlijk ook nog een bepaald abonnement nodig om games te spelen? Of is dit alleen als je online wil gaan strijden tegen vrienden of mensen over de hele wereld?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Verder beetje afhankelijk van wat je dochter en jij leuk vinden. Denk dat je dochter dingen als Animal Crossing ook wel kan waarderen.
Een abonnement heb je inderdaad nodig als je online wil spelen. Daarnaast zitten er nog wat extra dingen aan. Denk aan Super Nintendo games, gratis expansions voor Mario Kart 8, etc.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tof. thanks! Ga ik naar kijken. Heb je eigenlijk ook nog een bepaald abonnement nodig om games te spelen? Of is dit alleen als je online wil gaan strijden tegen vrienden of mensen over de hele wereld?
Mario Kart lijkt me ook erg leuk inderdaad. Vroeger speelde ik zelf fanatiek Super Mario Kart op de Super Nintendoquote:Op woensdag 21 december 2022 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een abonnement heb je inderdaad nodig als je online wil spelen. Daarnaast zitten er nog wat extra dingen aan. Denk aan Super Nintendo games, gratis expansions voor Mario Kart 8, etc.
Mario Kart 8 is trouwens ook wel verplichte kost voor iedereen met een Switch. Kun je gewoon tegen elkaar spelen op een tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ze moeten Mario Kart eens in de aanbieding gooienquote:Op woensdag 21 december 2022 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een abonnement heb je inderdaad nodig als je online wil spelen. Daarnaast zitten er nog wat extra dingen aan. Denk aan Super Nintendo games, gratis expansions voor Mario Kart 8, etc.
Mario Kart 8 is trouwens ook wel verplichte kost voor iedereen met een Switch. Kun je gewoon tegen elkaar spelen op een tv.
Hoe oud is is je dochter? Zag Zelda al voorbij komen, Super Mario Odyssey is ook top. En Animal Crossing inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2022 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb net voor mijn dochter een (losse) Nintendo Switch met Mario Party Superstars voor mijn dochter bestelt. Heb er verder nog geen verstand van. Hebben jullie nog tips voor een nieuwe Nintendo Switch gebruiker?
Meestal tussen december en maart in de aanbieding.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten Mario Kart eens in de aanbieding gooien
Heb 'm op 40 in de bg watchlist gezet. Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 22 december 2022 11:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Meestal tussen december en maart in de aanbieding.
Laatste keer was in februari, "toevallig" toen de DLC werd aangekondigd.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb 'm op 40 in de bg watchlist gezet. Ik wacht geduldig af
Heel toevalligquote:Op donderdag 22 december 2022 12:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Laatste keer was in februari, "toevallig" toen de DLC werd aangekondigd.
https://www.dekudeals.com/items/mario-kart-8-deluxe
quote:Op donderdag 22 december 2022 12:49 schreef Aether het volgende:
Deze mag ook weleens in de aanbieding, Nintendo
https://www.dekudeals.com(...)rl-who-stands-behind
Vorige week nog voor ¤36,50 op Amazon gezien, maar dat was korting inclusief een extra kortingscoupon voor nieuwe leden. Maar rond de ¤45,- komt ie volgens mij regelmatig voorbij met de reguliere sales dagen.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten Mario Kart eens in de aanbieding gooien
Ja, maar dan wel fysiek.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:49 schreef Aether het volgende:
Deze mag ook weleens in de aanbieding, Nintendo
https://www.dekudeals.com(...)rl-who-stands-behind
Ja maar ik wil 40 max betalenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vorige week nog voor ¤36,50 op Amazon gezien, maar dat was korting inclusief een extra kortingscoupon voor nieuwe leden. Maar rond de ¤45,- komt ie volgens mij regelmatig voorbij met de reguliere sales dagen.
Wil alsnog maar een bepaald bedrag voor betalenquote:
Thanks! Mijn dochter is 8 jaar. Klinkt inderdaad goed allemaal!quote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud is is je dochter? Zag Zelda al voorbij komen, Super Mario Odyssey is ook top. En Animal Crossing inderdaad
Shantae serie is ook toffe platformer en de hoofdpersoon is een vrouw. Cuphead puur als je haar wil pesten.
Ligt er aan, op cartridge kun je doorverkopen en eventueel uitlenen aan vriendjes. Voordeel van digitaal is dat je niet hoeft te wisselen, maar dat is imo ook het enige voordeel.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thanks! Mijn dochter is 8 jaar. Klinkt inderdaad goed allemaal!
Ik zag dat je ook spellen via een eShop kon kopen en dan dowloaden. Is dat een stuk handiger dan ze gewoon te kopen in een hoesje? Dan zou ik wel een geheugenkaartje moeten kopen uiteraard.
Wat is dit precies? Ik begrijp niet helemaal de bedoeling geloof ik. Ik lees iets over vijfde worden. Dus net even een potje geprobeerd, zit eigenlijk middenin Zelda maar er gebeurt niets en ik was vierde. Ik dacht dat het iets was wat ik vrij kon spelen ofzo.quote:
Dat kon ook… tot 19 december.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dit precies? Ik begrijp niet helemaal de bedoeling geloof ik. Ik lees iets over vijfde worden. Dus net even een potje geprobeerd, zit eigenlijk middenin Zelda maar er gebeurt niets en ik was vierde. Ik dacht dat het iets was wat ik vrij kon spelen ofzo.
Super, thanks voor de tips! Ik heb dus nu Mario Party Superstars binnen, die we na kerst uit gaan proberen (denk dat er standaard maar 1 controller bij zit(?) dus moet er misschien eentje bij bestellen). En dan samen met Mario Kart 8 Deluxe, en Mario Odyssee. En dan later eventueel weer wat anders. Denk dat zij (wij) ons daar goed mee kunnen vermakenquote:
bij veel spellen kan je per speler 1 joycon gebruikenquote:Op zondag 25 december 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Super, thanks voor de tips! Ik heb dus nu Mario Party Superstars binnen, die we na kerst uit gaan proberen (denk dat er standaard maar 1 controller bij zit(?) dus moet er misschien eentje bij bestellen). En dan samen met Mario Kart 8 Deluxe, en Mario Odyssee. En dan later eventueel weer wat anders. Denk dat zij (wij) ons daar goed mee kunnen vermaken
Chained Echoes in preorder (retro editie) en de rest lijkt me niet zo boeiend.quote:Op zondag 25 december 2022 20:26 schreef Aether het volgende:
38 Nintendo eShop Games You Might Have Missed In 2022
https://sequentialplanet.(...)have-missed-in-2022/
• Ocean's Hearts is wel een aardige Zelda-kloonquote:Op zondag 25 december 2022 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chained Echoes in preorder (retro editie) en de rest lijkt me niet zo boeiend.
Exclusief zijn volgens mij zeldzaam.quote:Op maandag 26 december 2022 10:00 schreef dud0r het volgende:
Zijn er nog een beetje leuke metroidvania op de switch? En dan bedoel ik exclusief voor de switch
Ja en nee tegelijk. Fysiek heb je ze voor altijd, downloaden is handig maar wanneer de server voor een bepaald spel uit gaat ben je ook die functies kwijt ( mulitplayer enzo). En fysiek kan je ruilen met vriendjes. Dat was een harde les voor mij vroeger toen we naar een marrokanen buurt verhuisden. Ik was gewend dat ik mijn spelletjes na een week of wat terug kreeg en anders kwam de moeder/vader ze wel brengen. Die teringlijers hielden ze gewoon zelf(zogenaamd kwijt). Ik ben zo mortal kombat 2 en wat andere spellen kwijt geraakt. Dus ik zou wel een beetje opletten waar je dochter de spelletjes mee ruilt mocht het gebeuren. Dan weet je in ieder geval waar ze zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zag dat je ook spellen via een eShop kon kopen en dan dowloaden. Is dat een stuk handiger dan ze gewoon te kopen in een hoesje? Dan zou ik wel een geheugenkaartje moeten kopen uiteraard.
Best of 2022 voor een game die komende zomer pas verschijntquote:Op maandag 26 december 2022 08:39 schreef Aether het volgende:
Best Of 2022: From Chrono Trigger To Super Mario RPG, The Varied Influences Of Sea Of Stars
https://www.nintendolife.(...)nces-of-sea-of-stars
ik zou officiele nintendo games altijd fysiek kopen, ze zijn heel waardevast. De eshop is goed voor aanbiedingen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mario Kart is nu in de e-shop in de aanbieding voor ¤40.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb 'm op 40 in de bg watchlist gezet. Ik wacht geduldig af
Had het gezien inderdaad vanmiddag dus ondertussen gekochtquote:Op donderdag 29 december 2022 20:39 schreef kciR het volgende:
[..]
Mario Kart is nu in de e-shop in de aanbieding voor ¤40.
Of een remake zoals Link's Awakening.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb beide Oracle games maar gekocht voor 3DS. Die zijn binnenkort niet meer te koop en ik wil ze nog weleens spelen.
Zul je zien dat Nintendo volgende week GBA aankondigt voor Switch
Dat zou ik minder erg vinden. Misschien zelfs toejuichen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Of een remake zoals Link's Awakening.
Wat zonde van de ruimte... Verspilling van plasticquote:
quote:
Hebben we ooit nog wat van Advance Wars gehoord? Die zou in april uitkomen, maar werd vooruit geschoven. Of is die gewoon geannuleerd?quote:
Game is klaar, Oekraďnequote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Hebben we ooit nog wat van Advance Wars gehoord? Die zou in april uitkomen, maar werd vooruit geschoven. Of is die gewoon geannuleerd?
Ja heel vet. Maar niet meer beschikbaar toen ik gisteren op de site keek.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Hier ben ik wel een beetje enthousiast over eigenlijk.Na de Gulikit kingkong 2 pro & de 8bitdo Ultimate is dit al de derde controller met HAL effect joysticks in vrij korte tijd. En deze kan zowel docked/wireless als handheld gebruikt worden.
Van wat ik tot nu toe hoor zit het er zeer waarschijnlijk in dat ze haar account eerder gebruikte op de Switch van haar broer. Waardoor die Switch als hoofdconsole gezien wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb op mijn oled gewoon de keus tussen de gebruikers op het apparaat. Daaraan ligt het dus niet. Weet zo 1 2 3 niet wat er wel misgaat.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe hoor zit het er zeer waarschijnlijk in dat ze haar account eerder gebruikte op de Switch van haar broer. Waardoor die Switch als hoofdconsole gezien wordt.
Dat moet ze omzetten en dan zou het moeten werken.
Even de vraag hoe snel ze bij die oude Switch kan komen, dan wel zonder daar bij te komen kan omzetten (bijzonder systeem overigens dat je dat via de oude Switch moet doen).
Zie voor meer info de Nintendo website:quote:Hoe je een ander systeem registreert als hoofdsysteem:
• Bezoek de Nintendo eShop op je hoofdsysteem en wis de registratie van het hoofdsysteem voor je Nintendo-account via de accountinformatie.
1. Als je het originele systeem niet meer hebt, kun je één keer per jaar de registratie ervan als hoofdsysteem wissen zonder het Nintendo Switch-systeem te hoeven gebruiken.
2. Voor het wissen van de registratie zonder systeem ga je naar accounts.nintendo.com en kies je WINKELMENU, gevolgd door REGISTRATIE VAN HOOFDSYSTEEM WISSEN.
• Op het tweede systeem in de Nintendo Switch-familie gebruik je dezelfde Nintendo-account om de Nintendo eShop te bezoeken. Dit systeem is nu het hoofdsysteem voor je account.
Ik ben benieuwd. Ik wacht even de reviews af, maar als deze goed is. Dan wil die wel aanschaffen. Dat is een stuk ergonomischer en kwalitatief beter dan die standaard Joycons (met drift)quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Hier ben ik wel een beetje enthousiast over eigenlijk.Na de Gulikit kingkong 2 pro & de 8bitdo Ultimate is dit al de derde controller met HAL effect joysticks in vrij korte tijd. En deze kan zowel docked/wireless als handheld gebruikt worden.
Ik hoop stiekem dat ze ook nog met hun “reguliere” joycons met HAL sticks komen. Die hebben eigenlijk mijn voorkeur boven deze GC controller.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik wacht even de reviews af, maar als deze goed is. Dan wil die wel aanschaffen. Dat is een stuk ergonomischer en kwalitatief beter dan die standaard Joycons (met drift)
Is gelukt, thxquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Zie voor meer info de Nintendo website:
Wat zijn de verschillen tussen een hoofdsysteem en andere systemen?
Hoe je het hoofdsysteem voor je Nintendo-account verandert
Sine Mora EX ook een euroquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:39 schreef Enchanter het volgende:
https://www.nintendo.nl/G(...)Edition-1449662.html
Giana sisters voor ¤0,99
Een mini indie Direct kun je krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:24 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Februari hopelijk weer een direct, was de afgelopen 4 jaar iig wel in februari.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:58 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Wanneer stopt Atlus een keer met die onzin games en maken ze een nieuwe Snowboard Kids?
Gulikit heeft After-Market Hall-Effect joystick replacementkit uitgebracht, zodat je het nu zelf kan vervangen in de joycons.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ze ook nog met hun “reguliere” joycons met HAL sticks komen. Die hebben eigenlijk mijn voorkeur boven deze GC controller.
Ja, ik bedoelde vooral de Nyxi Hypherions.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 06:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gulikit heeft After-Market Hall-Effect joystick replacementkit uitgebracht, zodat je het nu zelf kan vervangen in de joycons.
Het is alleen zo jammer, dat Nintendo zelf niet met die oplossing op de proppen komt..
P4G is nu al met gemiddeld 9,1 GOTY voor de Switch in 2023..quote:
Wordt wel tijd hč?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:19 schreef Aether het volgende:
New Nikkei article claims that Nintendo has begun negotiations with suppliers regarding production of its next-generation console
https://www.neogaf.com/th(...)ion-console.1650255/
Niet slecht voor een 15 jaar oude game.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
P4G is nu al met gemiddeld 9,1 GOTY voor de Switch in 2023..
Omdat die games 20 jaar oud zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waarom alléén maar Digitaal. En niet ook fysiek zoals P5R..
quote:
Ja dat zeg ikquote:
En een stuk of tien JRPG's. Plus een paar farming sims.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 18:48 schreef GGMM het volgende:
Mietjes.
Er komt sowieso iets van Zelda.
So-wie-so.
Tiktok integratie! Lol!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:41 schreef Aether het volgende:
• Kirby
• Zelda alleen voor Switch 2
• Advance Wars geannuleerd
• Splatoon
• Curse of the Sea Rats
• The Broken Excalibur
• DemonPurge
• TikTok-integratie
• Dragon Quest HD
• Mario Movie trailer
• Wind Waker / Twilight Princess / Minish Cap ports
• Xenoblade DLC
• Zelda LEGO
• Octopath II trailer
• Pikmin 4
• Farm sim
• Zelda Maker
• Mario Kart DLC
Dragon Quest naar Switch 2, dus dan moet je toch weer een Nintendo kopen. Gewoon doen Drankie. Niet van die rare dingen zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:08 schreef Drankster het volgende:
Als Nintendo wel een TikTok-intergratie doet maar geen streamingdiensten en/of GBA emulator dan koop ik na Tears of the Kingdom nooit meer een Nintendo console.
Ik hoop zelf op Dragon Quest 3 2D-HD release date, Wind Waker en GBA emulator.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 09:39 schreef Aether het volgende:
Nintendo is doomed![]()
Nintendo downgrades full-year forecast through March
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20230208_26/
DOOMEDquote:Net profit is expected to be about 2.8 billion dollars, nearly 230 million dollars less than before.
Beperkte oplage geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2023 12:34 schreef Elan het volgende:
Wtf waarom is Super Mario 3D All-Stars 100 piek
Ik heb kwartier van het spel gespeeldquote:
Het enige model wat geen hybride console isquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:32 schreef Aether het volgende:
Nintendo Switch Lite blijft minst verkopende versie
https://tweakers.net/nieu(...)rkopende-versie.html
Heb er laatst een aangeschaft voor weinig bij de Media Markt. Speel er alleen picross op.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:32 schreef Aether het volgende:
Nintendo Switch Lite blijft minst verkopende versie
https://tweakers.net/nieu(...)rkopende-versie.html
SPOILERquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daarna zie je Samba game en daarna een fashion game...
Valt niets tegen idd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef GGMM het volgende:
Toch Metroid remastered dus
Ziet er opzich nog best aardig uit ook.
Ik zag iets dat GBA alleen via DLC was... Misschien zag ik het fout. Ik hoop dat ik fout zit!quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:34 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon Online toch?
Online DLC bedoelde ik idd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:51 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Oh, gewoon bij de expansion dus.
Waarheid.quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:23 schreef GGMM het volgende:
Oh ja die Sea of stars game oid is ook geweldig
Wat een topjaar voor RPG's
Maar welke zetten ze in de online dienst?quote:
Tetrisquote:Op donderdag 9 februari 2023 07:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar welke zetten ze in de online dienst?
Kuru Kuru Kururinquote:Op donderdag 9 februari 2023 06:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trouwens. Mensen met NSO+, LET OP!
Ga Kuru Kuru spelen.
Enige waar ik tot nu toe twijfels bij heb, voelt alsof het niet in Zelda thuishoort. Maar ik laat me verrassen.quote:
Metroid Prime Remastered is toch wel een mooie shadowdrop..quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:06 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Ziet er grafisch sterk verbeterd uit sinds de GC release.
Zag niemand aankomen deze releasequote:Op donderdag 9 februari 2023 12:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Metroid Prime Remastered is toch wel een mooie shadowdrop..
Behalve @Notorious_Roy Maar het is eerder een zoethoudertje omdat we nog geen uitkijk naar Metroid Prime 4 hebben. Desalniettemin wel een leuk zoethoudertje..quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag niemand aankomen deze release
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag niemand aankomen deze release
Ik ben hier erg gelukkig mee. @Buitendamquote:
Alle heilige stront, ¤130,-!!!quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coolblue heeft de CE van TOTK.
Ja deze GBA drop komt als een geschenk uit de hemel. Nu kan ik tenminste wat doen terwijl mijn vriendin bezig is met hogwarts op de xboxquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef satecl het volgende:
Wat een heerlijke Nintendo Direct. Ik ben gisteravond meteen begonnen aan The Legend of Zelda: The Minish Cap. Zodra ik die uit heb, ga ik over naar Metroid Prime. Vervolgens The Legend of Zelda: tears of the Kingdom en daarna komt er wel weer een lading games. Zoals Metroid Fusion en hopelijk een nieuwe Donkey Kong of Mario?
Nintendo Switch, wat een meesterlijke console. Wat mij betreft de beste die ooit bestaan heeft.
Mee eens, hier ook een ps5 liggen met een gigantische backlog. Maar wat ben ik aan het spelen? The minish cap.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef satecl het volgende:
Wat een heerlijke Nintendo Direct. Ik ben gisteravond meteen begonnen aan The Legend of Zelda: The Minish Cap. Zodra ik die uit heb, ga ik over naar Metroid Prime. Vervolgens The Legend of Zelda: tears of the Kingdom en daarna komt er wel weer een lading games. Zoals Metroid Fusion en hopelijk een nieuwe Donkey Kong of Mario?
Nintendo Switch, wat een meesterlijke console. Wat mij betreft de beste die ooit bestaan heeft.
Gelukkig had ik nog Oracles Zelda allebei gekocht. Want Gameboy komt toch nooit naar Switch.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:21 schreef Aether het volgende:
Nog een paar weken tot de 3DS eShop sluit.
[ twitter ]
Je bedoelt die Game Boy games die je maandelijks huurt?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog Oracles Zelda allebei gekocht. Want Gameboy komt toch nooit naar Switch.
GodisaGeek- 10/10quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein beetje hyped voor Octopath Traveler 2.
@:ggmm @:buitendam
Klein beetje is genoeg he. Gewoon kopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein beetje hyped voor Octopath Traveler 2.
@:ggmm @:buitendam
NWR heeft de game duidelijk niet gespeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
GodisaGeek- 10/10
Nintenderos- 9.5/10
We Got This Covered- 9/10
PocketTactics- 9/10
NintendoLife- 9/10
Prima Games- 9/10
GAMINGbible- 9/10
SixthAxis- 9/10
Press Start- 8.5/10
Noisy Pixel- 8.5/10
Game Informer- 8.5/10
Shacknews- 8.10
NWR- 7.5/10
KOEKOEK
Dat wordt GENIETEN geblazen.
Al lang en breed besteld makker.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klein beetje is genoeg he. Gewoon kopen.
Ah mooi. Zou gek zijn anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al lang en breed besteld makker.
Plofte vandaag op de deurmat.quote:
Insgelijks.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:01 schreef GGMM het volgende:
@:lange_lans @:buitendam
Fijne Octopath dag!
Hoe bevaltie ten opzichte van 1?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
3x chapter 1 doorlopen nu. Dancer, merchant, en warrior. Echt zo'n mooie game weer4h41min op de teller vandaag.
[ twitter ]
Met 4/8 personages nu lijkt er meer diepgang te zijn qua achtergrond. !aar ik heb echt nog maar net begonnen natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Hoe bevaltie ten opzichte van 1?
Me, hij is uurtje geleden koud binnen gekomen..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie heeft er vandaag de fysieke Metroid Prime gekocht/binnen?
Volgens PostNL.is die onderwegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop nog steeds op een Zelda Oled bij de release van TotK. Die komt er dan bij.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik zit erover na te denken mijn launch switch te verkopen, omdan een OLED ervoor terug te kopen, vooral de betere batterij spreekt mij aan. Of zeggen jullie; doe maar niet
Ik heb dat direct gedaan bij de oled release via een inruil bij Gamemaniaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik zit erover na te denken mijn launch switch te verkopen, omdan een OLED ervoor terug te kopen, vooral de betere batterij spreekt mij aan. Of zeggen jullie; doe maar niet
Yes. Gisteren begonnen. Nooit eerder gespeeld. En direct al verslavend. Nog niet erg moeilijk, maar dat zal later vast nog wel komen. Ik vind alleen die maps heel vervelend. Ik raak nogal snel de weg kwijt.....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook de reden dat ik m nooit uitgespeeld heb op GameCube. Twijfel om deze versie nu een kans te geven. Controle zijn sowieso beter las ik, en ik heb 20 jaar meer ervaring met 3D gamesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Yes. Gisteren begonnen. Nooit eerder gespeeld. En direct al verslavend. Nog niet erg moeilijk, maar dat zal later vast nog wel komen. Ik vind alleen die maps heel vervelend. Ik raak nogal snel de weg kwijt.....
Hoe laat?!quote:
Controls zijn even wennen, maar na 20 minuten heb je deze goed onder de knie. Is meer dan prima. Ik denk eigenlijk dat, omdat de controls nu zóveel beter zijn dan het origineel, de game nu ook wel makkelijker is geworden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik m nooit uitgespeeld heb op GameCube. Twijfel om deze versie nu een kans te geven. Controle zijn sowieso beter las ik, en ik heb 20 jaar meer ervaring met 3D games
Genotsgamequote:Op zondag 5 maart 2023 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Octopath is in het begin echt nog wel vrij gemakkelijk, ik zit in chapter 2 bijna in elk vervolgverhaal onder het recommended level.
Moet wel chapter 1 van Oswald nog doen. Maar die pak ik op het einde van chapter 2 wel.
Soundtrack is top notch weer 👌
Na het laatste chapter wel, dat heb ik nu dus voor het eerst gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Agnea kan ik niet inwisselen, was mn starterHeb nu de eerste op een second job gezet.
Ik kan dit beamen. Ochette x Light Remnant is sterk OP.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genotsgame
Ik heb nu Agnea, Hikari en Throné af.
Agnea gebruik ik nu voorlopig niet meer omdat ze 15 levels boven de 'nummer 2' zit. (lol)
@:lange_lans, @:buitendam en ik genieten intens.
Bedankt. in mijn kassamandje gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die em nog zoekt voor een zachte prijs:
Metroid Prime Remastered (op voorraad)
Asl er een Totk switch bundel komt doe ik het ook, mijn oude switch inruilen voor een OLED.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Yoshi's Island is erg goed gedaan.quote:
Eens. Behalve Amsterdam.quote:
020 is nooit leukquote:
quote:
Hoeveel uur heb je erin zitten?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:56 schreef GGMM het volgende:
@:lange_Lans @:buitendam
Vide verslagen
Ik geef dit gevecht een 8,5
Koekoek. Netjes man.quote:
Je loopt een lichtjaar op me voor, makker.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:56 schreef GGMM het volgende:
@:lange_Lans @:buitendam
Vide verslagen
Ik geef dit gevecht een 8,5
Mooi op tijd voor TotK.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
Vabdaag komt mijn SWOLED binnen, plus een geheugenkaart van 256 gb (!).
Waarschijnlijk veelste veel, maar deze was vandaag goedkoper. Misschien heb ik wel zin om de komende tijd alle savefiles te verwijderen en opnieuw te beginnen met een aantal games..
Wat heb ik er zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |