Enige waar ik tot nu toe twijfels bij heb, voelt alsof het niet in Zelda thuishoort. Maar ik laat me verrassen.quote:
Metroid Prime Remastered is toch wel een mooie shadowdrop..quote:Op donderdag 9 februari 2023 00:06 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Ziet er grafisch sterk verbeterd uit sinds de GC release.
Zag niemand aankomen deze releasequote:Op donderdag 9 februari 2023 12:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Metroid Prime Remastered is toch wel een mooie shadowdrop..
Behalve @Notorious_Roy Maar het is eerder een zoethoudertje omdat we nog geen uitkijk naar Metroid Prime 4 hebben. Desalniettemin wel een leuk zoethoudertje..quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag niemand aankomen deze release
quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag niemand aankomen deze release
Ik ben hier erg gelukkig mee. @Buitendamquote:
Alle heilige stront, ¤130,-!!!quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Coolblue heeft de CE van TOTK.
Ja deze GBA drop komt als een geschenk uit de hemel. Nu kan ik tenminste wat doen terwijl mijn vriendin bezig is met hogwarts op de xboxquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef satecl het volgende:
Wat een heerlijke Nintendo Direct. Ik ben gisteravond meteen begonnen aan The Legend of Zelda: The Minish Cap. Zodra ik die uit heb, ga ik over naar Metroid Prime. Vervolgens The Legend of Zelda: tears of the Kingdom en daarna komt er wel weer een lading games. Zoals Metroid Fusion en hopelijk een nieuwe Donkey Kong of Mario?
Nintendo Switch, wat een meesterlijke console. Wat mij betreft de beste die ooit bestaan heeft.
Mee eens, hier ook een ps5 liggen met een gigantische backlog. Maar wat ben ik aan het spelen? The minish cap.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef satecl het volgende:
Wat een heerlijke Nintendo Direct. Ik ben gisteravond meteen begonnen aan The Legend of Zelda: The Minish Cap. Zodra ik die uit heb, ga ik over naar Metroid Prime. Vervolgens The Legend of Zelda: tears of the Kingdom en daarna komt er wel weer een lading games. Zoals Metroid Fusion en hopelijk een nieuwe Donkey Kong of Mario?
Nintendo Switch, wat een meesterlijke console. Wat mij betreft de beste die ooit bestaan heeft.
Gelukkig had ik nog Oracles Zelda allebei gekocht. Want Gameboy komt toch nooit naar Switch.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:21 schreef Aether het volgende:
Nog een paar weken tot de 3DS eShop sluit.
[ twitter ]
Je bedoelt die Game Boy games die je maandelijks huurt?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog Oracles Zelda allebei gekocht. Want Gameboy komt toch nooit naar Switch.
GodisaGeek- 10/10quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein beetje hyped voor Octopath Traveler 2.
@:ggmm @:buitendam
Klein beetje is genoeg he. Gewoon kopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Klein beetje hyped voor Octopath Traveler 2.
@:ggmm @:buitendam
NWR heeft de game duidelijk niet gespeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
GodisaGeek- 10/10
Nintenderos- 9.5/10
We Got This Covered- 9/10
PocketTactics- 9/10
NintendoLife- 9/10
Prima Games- 9/10
GAMINGbible- 9/10
SixthAxis- 9/10
Press Start- 8.5/10
Noisy Pixel- 8.5/10
Game Informer- 8.5/10
Shacknews- 8.10
NWR- 7.5/10
KOEKOEK
Dat wordt GENIETEN geblazen.
Al lang en breed besteld makker.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klein beetje is genoeg he. Gewoon kopen.
Ah mooi. Zou gek zijn anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al lang en breed besteld makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |