Hoe laat?!quote:
Controls zijn even wennen, maar na 20 minuten heb je deze goed onder de knie. Is meer dan prima. Ik denk eigenlijk dat, omdat de controls nu zóveel beter zijn dan het origineel, de game nu ook wel makkelijker is geworden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook de reden dat ik m nooit uitgespeeld heb op GameCube. Twijfel om deze versie nu een kans te geven. Controle zijn sowieso beter las ik, en ik heb 20 jaar meer ervaring met 3D games
Genotsgamequote:Op zondag 5 maart 2023 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Octopath is in het begin echt nog wel vrij gemakkelijk, ik zit in chapter 2 bijna in elk vervolgverhaal onder het recommended level.
Moet wel chapter 1 van Oswald nog doen. Maar die pak ik op het einde van chapter 2 wel.
Soundtrack is top notch weer 👌
Na het laatste chapter wel, dat heb ik nu dus voor het eerst gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Agnea kan ik niet inwisselen, was mn starterHeb nu de eerste op een second job gezet.
Ik kan dit beamen. Ochette x Light Remnant is sterk OP.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Genotsgame
Ik heb nu Agnea, Hikari en Throné af.
Agnea gebruik ik nu voorlopig niet meer omdat ze 15 levels boven de 'nummer 2' zit. (lol)
@:lange_lans, @:buitendam en ik genieten intens.
Bedankt. in mijn kassamandje gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die em nog zoekt voor een zachte prijs:
Metroid Prime Remastered (op voorraad)
Asl er een Totk switch bundel komt doe ik het ook, mijn oude switch inruilen voor een OLED.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 12:06 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik zit erover na te denken mijn launch switch te verkopen, omdan een OLED ervoor terug te kopen, vooral de betere batterij spreekt mij aan. Of zeggen jullie; doe maar niet
Yoshi's Island is erg goed gedaan.quote:
Eens. Behalve Amsterdam.quote:
020 is nooit leukquote:
quote:
Hoeveel uur heb je erin zitten?quote:Op maandag 13 maart 2023 09:56 schreef GGMM het volgende:
@:lange_Lans @:buitendam
Vide verslagen
Ik geef dit gevecht een 8,5
Koekoek. Netjes man.quote:
Je loopt een lichtjaar op me voor, makker.quote:Op maandag 13 maart 2023 09:56 schreef GGMM het volgende:
@:lange_Lans @:buitendam
Vide verslagen
Ik geef dit gevecht een 8,5
Mooi op tijd voor TotK.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
Vabdaag komt mijn SWOLED binnen, plus een geheugenkaart van 256 gb (!).
Waarschijnlijk veelste veel, maar deze was vandaag goedkoper. Misschien heb ik wel zin om de komende tijd alle savefiles te verwijderen en opnieuw te beginnen met een aantal games..
Wat heb ik er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |