quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:58 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Wanneer stopt Atlus een keer met die onzin games en maken ze een nieuwe Snowboard Kids?
Gulikit heeft After-Market Hall-Effect joystick replacementkit uitgebracht, zodat je het nu zelf kan vervangen in de joycons.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat ze ook nog met hun “reguliere” joycons met HAL sticks komen. Die hebben eigenlijk mijn voorkeur boven deze GC controller.
Ja, ik bedoelde vooral de Nyxi Hypherions.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 06:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gulikit heeft After-Market Hall-Effect joystick replacementkit uitgebracht, zodat je het nu zelf kan vervangen in de joycons.
Het is alleen zo jammer, dat Nintendo zelf niet met die oplossing op de proppen komt..
P4G is nu al met gemiddeld 9,1 GOTY voor de Switch in 2023..quote:
Wordt wel tijd hè?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:19 schreef Aether het volgende:
New Nikkei article claims that Nintendo has begun negotiations with suppliers regarding production of its next-generation console
https://www.neogaf.com/th(...)ion-console.1650255/
Niet slecht voor een 15 jaar oude game.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
P4G is nu al met gemiddeld 9,1 GOTY voor de Switch in 2023..
Omdat die games 20 jaar oud zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waarom alléén maar Digitaal. En niet ook fysiek zoals P5R..
quote:
Ja dat zeg ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |