SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote(re) releases voor Nintendo Switch zijn Octopath II en Atelier Ryza 3 op 24 februari 2023.
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Het is hem wel gegund hoor. De hele week weer een vlog maken over welke hij nu weer gevangen heeft, of andere spannende avonturen...quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:31 schreef Aether het volgende:
Na 25 jaar gaat iconisch Pokémon-duo Ash en Pikachu met pensioen
https://nos.nl/artikel/24(...)pikachu-met-pensioen
Grandia 3 remaster Jaaaaaquote:
Echt belachelijk duur. Ik ga wel spelen op NES, of PSOne, of GBA. Heb de eerste Final al genoeg gekocht sowieso.quote:Op zondag 18 december 2022 09:41 schreef Aether het volgende:
Alle 6 games voor $75 of LE voor $260.
Dat wordt waarschijnlijk ¤15 per stuk in de eShop.
[ twitter ]
Ze vragen al ¤12,50 voor de Dragon Quest NES games.quote:Op zondag 18 december 2022 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt belachelijk duur. Ik ga wel spelen op NES, of PSOne, of GBA. Heb de eerste Final al genoeg gekocht sowieso.
Maar dan heb je ze allemaal.quote:Op zondag 18 december 2022 12:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze vragen al ¤12,50 voor de Dragon Quest NES games.
Nee, blijkbaar is alleen Dragon Quest 3 ¤12,50; de andere zijn goedkoper.quote:Op zondag 18 december 2022 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan heb je ze allemaal.
Toch?
Beste resultaat 5e. Moest zeven potjes spelen om de theme vrij te spelen.quote:
DQ 1 en 2 waren dan ook niet de klassiekers, tenminste niet icm met de gekozen graphics voor die versies,3 had dezelfde graphics maar genoeg content om goed vertaald meer dan 10 te vragen, zal hetzelfe gelden voor FF IV en VI, alhoewel pixel perfect mssn ookwel V boven de 10 uit laat komenquote:Op zondag 18 december 2022 15:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar is alleen Dragon Quest 3 ¤12,50; de andere zijn goedkoper.
Dan krijgen de Final Fantasy games waarschijnlijk ook verschillende prijzen.
Nice! Mijn beste was buiten top 10 helaasquote:Op zondag 18 december 2022 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beste resultaat 5e. Moest zeven potjes spelen om de theme vrij te spelen.
Ook icon voor 500 KO vrijgespeeld.
And on the first day of Christmas my baby Silksong came to me?quote:Op maandag 19 december 2022 20:33 schreef Aether het volgende:
Every day until 23rd December there'll be a fresh video dropping at 17:00 GMT / 18:00 CEST / 9:00 PT / 12:00 ET. Here's the description from the YouTube video:
Welcome to Inside the House of Indies: Holiday Event – Day 1! Join us from December 19th through December 23rd as we’ll be sharing updates, announcements, and more from our indie partners each day. Check out the first batch of indie games below and be sure to come back tomorrow at 9 a.m. PT / 12 p.m. ET for a new video!
As you'll see in the first video above, day one features news on tactics title Floppy Knights (available now on Switch eShop), puzzle-y narrative adventure Roman Sands RE:Build (coming Summer 2023), first-person canine photograph-snapper Pupperazzi (coming 'Early 2023'), and action-RPG Mortal Shell: Complete Edition (available now).
The Legend of Zelda: Breath of the Wildquote:Op woensdag 21 december 2022 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb net voor mijn dochter een (losse) Nintendo Switch met Mario Party Superstars voor mijn dochter bestelt. Heb er verder nog geen verstand van. Hebben jullie nog tips voor een nieuwe Nintendo Switch gebruiker?
Tof. thanks! Ga ik naar kijken. Heb je eigenlijk ook nog een bepaald abonnement nodig om games te spelen? Of is dit alleen als je online wil gaan strijden tegen vrienden of mensen over de hele wereld?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Verder beetje afhankelijk van wat je dochter en jij leuk vinden. Denk dat je dochter dingen als Animal Crossing ook wel kan waarderen.
Een abonnement heb je inderdaad nodig als je online wil spelen. Daarnaast zitten er nog wat extra dingen aan. Denk aan Super Nintendo games, gratis expansions voor Mario Kart 8, etc.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tof. thanks! Ga ik naar kijken. Heb je eigenlijk ook nog een bepaald abonnement nodig om games te spelen? Of is dit alleen als je online wil gaan strijden tegen vrienden of mensen over de hele wereld?
Mario Kart lijkt me ook erg leuk inderdaad. Vroeger speelde ik zelf fanatiek Super Mario Kart op de Super Nintendoquote:Op woensdag 21 december 2022 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een abonnement heb je inderdaad nodig als je online wil spelen. Daarnaast zitten er nog wat extra dingen aan. Denk aan Super Nintendo games, gratis expansions voor Mario Kart 8, etc.
Mario Kart 8 is trouwens ook wel verplichte kost voor iedereen met een Switch. Kun je gewoon tegen elkaar spelen op een tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ze moeten Mario Kart eens in de aanbieding gooienquote:Op woensdag 21 december 2022 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een abonnement heb je inderdaad nodig als je online wil spelen. Daarnaast zitten er nog wat extra dingen aan. Denk aan Super Nintendo games, gratis expansions voor Mario Kart 8, etc.
Mario Kart 8 is trouwens ook wel verplichte kost voor iedereen met een Switch. Kun je gewoon tegen elkaar spelen op een tv.
Hoe oud is is je dochter? Zag Zelda al voorbij komen, Super Mario Odyssey is ook top. En Animal Crossing inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2022 15:24 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb net voor mijn dochter een (losse) Nintendo Switch met Mario Party Superstars voor mijn dochter bestelt. Heb er verder nog geen verstand van. Hebben jullie nog tips voor een nieuwe Nintendo Switch gebruiker?
Meestal tussen december en maart in de aanbieding.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten Mario Kart eens in de aanbieding gooien
Heb 'm op 40 in de bg watchlist gezet. Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 22 december 2022 11:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Meestal tussen december en maart in de aanbieding.
Laatste keer was in februari, "toevallig" toen de DLC werd aangekondigd.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb 'm op 40 in de bg watchlist gezet. Ik wacht geduldig af
Heel toevalligquote:Op donderdag 22 december 2022 12:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Laatste keer was in februari, "toevallig" toen de DLC werd aangekondigd.
https://www.dekudeals.com/items/mario-kart-8-deluxe
quote:Op donderdag 22 december 2022 12:49 schreef Aether het volgende:
Deze mag ook weleens in de aanbieding, Nintendo
https://www.dekudeals.com(...)rl-who-stands-behind
Vorige week nog voor ¤36,50 op Amazon gezien, maar dat was korting inclusief een extra kortingscoupon voor nieuwe leden. Maar rond de ¤45,- komt ie volgens mij regelmatig voorbij met de reguliere sales dagen.quote:Op donderdag 22 december 2022 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten Mario Kart eens in de aanbieding gooien
Ja, maar dan wel fysiek.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:49 schreef Aether het volgende:
Deze mag ook weleens in de aanbieding, Nintendo
https://www.dekudeals.com(...)rl-who-stands-behind
Ja maar ik wil 40 max betalenquote:Op donderdag 22 december 2022 14:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vorige week nog voor ¤36,50 op Amazon gezien, maar dat was korting inclusief een extra kortingscoupon voor nieuwe leden. Maar rond de ¤45,- komt ie volgens mij regelmatig voorbij met de reguliere sales dagen.
Wil alsnog maar een bepaald bedrag voor betalenquote:
Thanks! Mijn dochter is 8 jaar. Klinkt inderdaad goed allemaal!quote:Op donderdag 22 december 2022 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe oud is is je dochter? Zag Zelda al voorbij komen, Super Mario Odyssey is ook top. En Animal Crossing inderdaad
Shantae serie is ook toffe platformer en de hoofdpersoon is een vrouw. Cuphead puur als je haar wil pesten.
Ligt er aan, op cartridge kun je doorverkopen en eventueel uitlenen aan vriendjes. Voordeel van digitaal is dat je niet hoeft te wisselen, maar dat is imo ook het enige voordeel.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thanks! Mijn dochter is 8 jaar. Klinkt inderdaad goed allemaal!
Ik zag dat je ook spellen via een eShop kon kopen en dan dowloaden. Is dat een stuk handiger dan ze gewoon te kopen in een hoesje? Dan zou ik wel een geheugenkaartje moeten kopen uiteraard.
Wat is dit precies? Ik begrijp niet helemaal de bedoeling geloof ik. Ik lees iets over vijfde worden. Dus net even een potje geprobeerd, zit eigenlijk middenin Zelda maar er gebeurt niets en ik was vierde. Ik dacht dat het iets was wat ik vrij kon spelen ofzo.quote:
Dat kon ook… tot 19 december.quote:Op zaterdag 24 december 2022 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dit precies? Ik begrijp niet helemaal de bedoeling geloof ik. Ik lees iets over vijfde worden. Dus net even een potje geprobeerd, zit eigenlijk middenin Zelda maar er gebeurt niets en ik was vierde. Ik dacht dat het iets was wat ik vrij kon spelen ofzo.
Super, thanks voor de tips! Ik heb dus nu Mario Party Superstars binnen, die we na kerst uit gaan proberen (denk dat er standaard maar 1 controller bij zit(?) dus moet er misschien eentje bij bestellen). En dan samen met Mario Kart 8 Deluxe, en Mario Odyssee. En dan later eventueel weer wat anders. Denk dat zij (wij) ons daar goed mee kunnen vermakenquote:
bij veel spellen kan je per speler 1 joycon gebruikenquote:Op zondag 25 december 2022 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Super, thanks voor de tips! Ik heb dus nu Mario Party Superstars binnen, die we na kerst uit gaan proberen (denk dat er standaard maar 1 controller bij zit(?) dus moet er misschien eentje bij bestellen). En dan samen met Mario Kart 8 Deluxe, en Mario Odyssee. En dan later eventueel weer wat anders. Denk dat zij (wij) ons daar goed mee kunnen vermaken
Chained Echoes in preorder (retro editie) en de rest lijkt me niet zo boeiend.quote:Op zondag 25 december 2022 20:26 schreef Aether het volgende:
38 Nintendo eShop Games You Might Have Missed In 2022
https://sequentialplanet.(...)have-missed-in-2022/
• Ocean's Hearts is wel een aardige Zelda-kloonquote:Op zondag 25 december 2022 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chained Echoes in preorder (retro editie) en de rest lijkt me niet zo boeiend.
Exclusief zijn volgens mij zeldzaam.quote:Op maandag 26 december 2022 10:00 schreef dud0r het volgende:
Zijn er nog een beetje leuke metroidvania op de switch? En dan bedoel ik exclusief voor de switch
Ja en nee tegelijk. Fysiek heb je ze voor altijd, downloaden is handig maar wanneer de server voor een bepaald spel uit gaat ben je ook die functies kwijt ( mulitplayer enzo). En fysiek kan je ruilen met vriendjes. Dat was een harde les voor mij vroeger toen we naar een marrokanen buurt verhuisden. Ik was gewend dat ik mijn spelletjes na een week of wat terug kreeg en anders kwam de moeder/vader ze wel brengen. Die teringlijers hielden ze gewoon zelf(zogenaamd kwijt). Ik ben zo mortal kombat 2 en wat andere spellen kwijt geraakt. Dus ik zou wel een beetje opletten waar je dochter de spelletjes mee ruilt mocht het gebeuren. Dan weet je in ieder geval waar ze zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zag dat je ook spellen via een eShop kon kopen en dan dowloaden. Is dat een stuk handiger dan ze gewoon te kopen in een hoesje? Dan zou ik wel een geheugenkaartje moeten kopen uiteraard.
Best of 2022 voor een game die komende zomer pas verschijntquote:Op maandag 26 december 2022 08:39 schreef Aether het volgende:
Best Of 2022: From Chrono Trigger To Super Mario RPG, The Varied Influences Of Sea Of Stars
https://www.nintendolife.(...)nces-of-sea-of-stars
ik zou officiele nintendo games altijd fysiek kopen, ze zijn heel waardevast. De eshop is goed voor aanbiedingen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 15:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mario Kart is nu in de e-shop in de aanbieding voor ¤40.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb 'm op 40 in de bg watchlist gezet. Ik wacht geduldig af
Had het gezien inderdaad vanmiddag dus ondertussen gekochtquote:Op donderdag 29 december 2022 20:39 schreef kciR het volgende:
[..]
Mario Kart is nu in de e-shop in de aanbieding voor ¤40.
Of een remake zoals Link's Awakening.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb beide Oracle games maar gekocht voor 3DS. Die zijn binnenkort niet meer te koop en ik wil ze nog weleens spelen.
Zul je zien dat Nintendo volgende week GBA aankondigt voor Switch
Dat zou ik minder erg vinden. Misschien zelfs toejuichen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Of een remake zoals Link's Awakening.
Wat zonde van de ruimte... Verspilling van plasticquote:
quote:
Hebben we ooit nog wat van Advance Wars gehoord? Die zou in april uitkomen, maar werd vooruit geschoven. Of is die gewoon geannuleerd?quote:
Game is klaar, Oekraďnequote:Op vrijdag 6 januari 2023 22:04 schreef kciR het volgende:
[..]
Hebben we ooit nog wat van Advance Wars gehoord? Die zou in april uitkomen, maar werd vooruit geschoven. Of is die gewoon geannuleerd?
Ja heel vet. Maar niet meer beschikbaar toen ik gisteren op de site keek.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Hier ben ik wel een beetje enthousiast over eigenlijk.Na de Gulikit kingkong 2 pro & de 8bitdo Ultimate is dit al de derde controller met HAL effect joysticks in vrij korte tijd. En deze kan zowel docked/wireless als handheld gebruikt worden.
Van wat ik tot nu toe hoor zit het er zeer waarschijnlijk in dat ze haar account eerder gebruikte op de Switch van haar broer. Waardoor die Switch als hoofdconsole gezien wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb op mijn oled gewoon de keus tussen de gebruikers op het apparaat. Daaraan ligt het dus niet. Weet zo 1 2 3 niet wat er wel misgaat.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe hoor zit het er zeer waarschijnlijk in dat ze haar account eerder gebruikte op de Switch van haar broer. Waardoor die Switch als hoofdconsole gezien wordt.
Dat moet ze omzetten en dan zou het moeten werken.
Even de vraag hoe snel ze bij die oude Switch kan komen, dan wel zonder daar bij te komen kan omzetten (bijzonder systeem overigens dat je dat via de oude Switch moet doen).
Zie voor meer info de Nintendo website:quote:Hoe je een ander systeem registreert als hoofdsysteem:
• Bezoek de Nintendo eShop op je hoofdsysteem en wis de registratie van het hoofdsysteem voor je Nintendo-account via de accountinformatie.
1. Als je het originele systeem niet meer hebt, kun je één keer per jaar de registratie ervan als hoofdsysteem wissen zonder het Nintendo Switch-systeem te hoeven gebruiken.
2. Voor het wissen van de registratie zonder systeem ga je naar accounts.nintendo.com en kies je WINKELMENU, gevolgd door REGISTRATIE VAN HOOFDSYSTEEM WISSEN.
• Op het tweede systeem in de Nintendo Switch-familie gebruik je dezelfde Nintendo-account om de Nintendo eShop te bezoeken. Dit systeem is nu het hoofdsysteem voor je account.
Ik ben benieuwd. Ik wacht even de reviews af, maar als deze goed is. Dan wil die wel aanschaffen. Dat is een stuk ergonomischer en kwalitatief beter dan die standaard Joycons (met drift)quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Hier ben ik wel een beetje enthousiast over eigenlijk.Na de Gulikit kingkong 2 pro & de 8bitdo Ultimate is dit al de derde controller met HAL effect joysticks in vrij korte tijd. En deze kan zowel docked/wireless als handheld gebruikt worden.
Ik hoop stiekem dat ze ook nog met hun “reguliere” joycons met HAL sticks komen. Die hebben eigenlijk mijn voorkeur boven deze GC controller.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik wacht even de reviews af, maar als deze goed is. Dan wil die wel aanschaffen. Dat is een stuk ergonomischer en kwalitatief beter dan die standaard Joycons (met drift)
Is gelukt, thxquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
[..]
Zie voor meer info de Nintendo website:
Wat zijn de verschillen tussen een hoofdsysteem en andere systemen?
Hoe je het hoofdsysteem voor je Nintendo-account verandert
Sine Mora EX ook een euroquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:39 schreef Enchanter het volgende:
https://www.nintendo.nl/G(...)Edition-1449662.html
Giana sisters voor ¤0,99
Een mini indie Direct kun je krijgen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:24 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Februari hopelijk weer een direct, was de afgelopen 4 jaar iig wel in februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |