je hebt jezelf een kerstpakket gegeven als zzperquote:Op woensdag 14 december 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Mijn kerstcadeautjes zijn vandaag binnengekomen. De baas zorgt wél goed voor mij.
Baas en werknemer zijn Monkyyy.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Mijn kerstcadeautjes zijn vandaag binnengekomen. De baas zorgt wél goed voor mij.
quote:Op woensdag 14 december 2022 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
voor dat geld kan je beter in de uitkering zitten.gif
Ik moet het alleen nog even inpakken, onder de boom leggen en daarna weer uitpakken.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
je hebt jezelf een kerstpakket gegeven als zzper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
In welke wereld leef je als je dacht dat mensen daar 'n paar tientjes per uur vangen?quote:Op woensdag 14 december 2022 23:15 schreef svann het volgende:
Pauperlonen bij de Bijenkorf: 13,42 p/u Bruto.
quote:Op woensdag 14 december 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moet het alleen nog even inpakken, onder de boom leggen en daarna weer uitpakken.Hoeveel monitoren heb jij wel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op stand werken en voedselbank-rijp zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:14 schreef Halcon het volgende:
Bonnie komt niet heel sympathiek over.
Met haar flutbaantje.
Bonnie ziet het echt als een statussymbool dat bij de Bijenkorf werken.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Op stand werken en voedselbank-rijp zijn.
Designer kleding waar je veel te veel voor betaalt. Zelfde lapje katoen dat door dezelfde kinderhandjes in Bangladesh in elkaar is gefröbeld.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:19 schreef Bocaj het volgende:
Bij de Bijenkorf kon je altijd producten of merken vinden die je ergens anders nooit zag.
Maar met de online keus van tegenwoordig is het ook wel minder interessant.
Voor mijn kantoor heb ik 3 (binnenkort 4) en voor m'n privé heb ik één, helaas is die niet meer verkrijgbaar want die is echt mooi (LG 38UC99-W)quote:Op woensdag 14 december 2022 23:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hoeveel monitoren heb jij wel niet.
Het zal wel niet zo lang meer gaan bestaan lijkt mij... Er zijn er nog 8 in de grote steden.quote:
Ik vind het besteluk dat het er is hoor, maar ze richten zich tegenwoordig vooral op ordinaire types en betalen hun personeel veel te slecht. Dus gooi maar plat met Kerst: eindelijk heeft het personeel een goede positie in deze tijden van personeelstekort.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo lang meer gaan bestaan lijkt mij... Er zijn er nog 8 in de grote steden.
Vond het een luxe V&D.
Leuk toch, dat er heel even ijs is.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Dat item had ook in 1987 gemaakt kunnen worden en was toen ook al overbodig en ouwbollig.
Maandag weer 10 gradenquote:Op woensdag 14 december 2022 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Leuk toch, dat er heel even ijs is.
Alleen wel slecht voor onze gasrekening.
quote:Op woensdag 14 december 2022 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Maar nu nog -10quote:
Die dat bij Max geheugentrainer of zo niet bij een actualiteitenprogramma.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Ik stel deze samenvattingen wel op prijs.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:23 schreef monkyyy het volgende:
Ik begrijp de obsessie niet met die mensen.
Klopt. Ons land is superieur, op vrijwel alle vlakken.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:56 schreef superniger het volgende:
Sophie lijkt op een anorexiapatiënt.
Geen bezoek meer en geen contact met buitenwereld...quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Tsja, die Taghi die blijft zich maar misdragen, hoe zorgen we ervoor dat hij dat niet meer doet
Ik luisterquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Walgelijk linkse prinsjesdag, Rutte is al jaren onderdanig aan D66
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Hoe vinden jullie het om door D66 geregeerd te worden
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe vinden jullie het door D66 gerund te worden?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:09 schreef monkyyy het volgende:
Dit land wordt geleid door D66, tijd dat Rutte zich als Feodaal heerser gaat gedragen.
Roethof had goede teksten bij HLF8.quote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Geef mij een voorbeeld van een direct betrokkene van de slavernij.
Wat was de strekking daarvan?quote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
Roethof had goede teksten bij HLF8.
terug kijken waard met roethofgenotquote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Onderbroekje fatsoeneren @Zipportalquote:Op maandag 19 december 2022 22:45 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
terug kijken waard met roethofgenot
Gerald "wapenhandel vanuit de gevangenis moet kunnen" Roethofquote:Op maandag 19 december 2022 22:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Davids had Messi moeten kopschoppen.quote:
Hij had al een one love affair met de emir.quote:Op maandag 19 december 2022 22:51 schreef superniger het volgende:
Messi en co gaven geen neuk om one love.
In de praktijk was er een jaar geleden op sommige plaatse al sprake van code zwart.quote:Op maandag 19 december 2022 23:07 schreef svann het volgende:
Die verloren levensjaren waren waarschijnlijk bij de groep die het meeste belang had bij strenge maatregelen.
Hoe had het anders gemoeten? Dat was een onmogelijke keus.
Denk dat je meer hebt aan een niet lekkende tunnel.quote:Op maandag 19 december 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Achteraf gezien had de A7 verbreed moeten worden en een laadpaalsubsidie moeten komen.
Ik kijk liever Das Boot.quote:Op maandag 19 december 2022 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
hoe vaak heb jij titanic gezien
~~monkyyy
Laatste uurtje is altijd vermakelijk.quote:Op maandag 19 december 2022 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik pik altijd even dat stukje mee als iemand van het schip afvalt en dan tegen de schroef van het schip valt.
Oorlogen verbieden, tipte de journalist al de VVD-man.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Als er geen asielzoekers zijn, dan is er ook geen probleem.
De mensen die geen vertrouwen meer hebben in de media, aldus die journalist met dat bloemetjesshirt.quote:
Oh, dat had ik gemist. Ik wilde dat juist zien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De mensen die geen vertrouwen meer hebben in de media, aldus die journalist met dat bloemetjesshirt.
Ja, dat was Jort zijn bijdehante opmerking ook al bij Op1: bespaarde levens door de maatregelen versus de verloren levensjaren door uitgestelde bebandelingen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:00 schreef NoCigar het volgende:
Over Op1 en nepnieuws gesproken trouwens, dit was gisteren:
[ twitter ]
Vragen waar hij de wallen bij zijn ogen kan laten weghalenquote:
Dat maken ze hem toch wijs ...quote:Op woensdag 21 december 2022 22:21 schreef svann het volgende:
Putin geeft zijn strijdkrachten voortaan alles.
Krijgen zijn gemobiliseerden nu wel kleding en wapens van staatswege?
Goeie actie wel!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:29 schreef superniger het volgende:
Sywert trollt iedereen de moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lastig regeren als zelfs je vriendjes van de geheime dienst je niet goed op de hoogte weten te houden.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat maken ze hem toch wijs ...
https://www.bd.nl/binnenl(...)%2Fmycroft.fok.nl%2Fquote:Pieter Omtzigt hielp Van Lienden met ‘voorwoord’ voorstel
De onderzoekers van Deloitte schrijven dat Sywert van Lienden naar eigen zeggen voor de mondkapjeshandel koos na contact met het toenmalige CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt. Het Kamerlid zou hem op dat spoor hebben gezet.
Omtzigt zou ook gevraagd zijn voor ‘het team’ van Van Lienden, maar die bedankte voor de uitnodiging, schrijven de onderzoekers. Omtzigt verkeerde destijds ook in de veronderstelling dat Van Lienden ‘om niet’ zou werken, de weken na de eerste mondkap-order bleef Omtzigt aandringen bij ambtenaren - die deelden hun chagrijn onderling over Omtzigts aansporingen. Ook heeft Omtzigt een tekst geschreven die gebruikt is als ‘aanzet voor een voorwoord’ van de mega-deal die Van Lienden later kon sluiten.
Nou... ik hoor nog steeds dat nadrukkelijke 'om niet'.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:40 schreef superniger het volgende:
Sywert heeft gewoon een prima zakelijk deal gesloten. Ze moeten boos zijn op Hugo en Omtzigt.
Sywert gaf aan dat hij dat beter had moeten uitleggen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
Nou... ik hoor nog steeds dat nadrukkelijke 'om niet'.
Valt mij ook op.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:47 schreef De_Onstopbare het volgende:
Wat doet iedereen tof met hun AirPods aan tafel
Persco luisteren.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:47 schreef De_Onstopbare het volgende:
Wat doet iedereen tof met hun AirPods aan tafel
De rest van de banaan of het fruit misschien wel, maar suiker is suiker. (Dus met mate.)quote:Op woensdag 21 december 2022 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Suiker en Fruitsuiker zou hetzelfde zijn volgens de voedingsgeleerden maar ik betwijfel dat eigenlijk.
Lekkere banaan of sinaasappel is toch gezond?!
Ja, mam!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
De rest van de banaan of het fruit misschien wel, maar suiker is suiker. (Dus met mate.)
quote:
Ja, Monk als je dood wil moet je vooral 80 uur gaan werken...quote:
Lóóóóóóng Covid.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Blijkbaar is het niet permanent, is duidelijk hoe lang dat kan duren?
Gelukkig werk ik niet hard. Wel veel uren, inefficiënt en veel afgeleid de hele tijd. Maar als ik me druk maak kan het allemaal in 3x minder tijd. (Ik zit nog in de categorie, pruts maar wat aan en het moet vooral niet op werken gaan lijken)quote:Op woensdag 21 december 2022 23:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, Monk als je dood wil moet je vooral 80 uur gaan werken...
Vraag het maar aan Joost Karhof. Oh nee, dat kan niet meer!
Na 2 jaar kun je er wel vanuit gaan dat het chronisch is. Er is een groep al sinds het begin van de pandemie ziek.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Blijkbaar is het niet permanent, is duidelijk hoe lang dat kan duren?
Gelukkig staat hij niet onder een opstartende helikopter over zijn overwinning te pochen.quote:
Voor veel geld in Duisland, meerdere behandelingen, geeft enige verlichting (dacht ik).quote:Op woensdag 21 december 2022 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Je schijnt je bloed te kunnen zeven...
Knap dat hij staande blijft.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:12 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond het pijnlijk misplaatst om herhaaldeijk te melden dat Zelensky vol zelfvertrouwen zit. Die man kijkt 200,00 bloeddorstige Russen in de ogen en vecht voor zijn leven, en is waarschijnlijk doodsbang, net als bijna heel Oekraïne..
Ja, geweldig.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:19 schreef Bocaj het volgende:
Schattig kerstboompje in de studio.. Waar nog steeds geen publiek aanwezig is...
Mwah, valt wel mee.quote:
Het hele gekozen parlement zal dan beslissen.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Mwah, valt wel mee.
De 'D' in D66 mag het woord 'Democraten' niet meer dragen... Als de partij zelf wil beslissen over andere partijen...
Een groot tacticus.quote:
Collectief, (met uitzonderingen)quote:Op donderdag 22 december 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Fake news. Ik word helemaal niet armer.
Rijke luizen behoeven geen laadpaalsubisidie?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Geef die begroting maar aan mij. Ik zoek wel wat besparingen.
Ik blijf strijden voor de laadpaalsubsidiequote:Op donderdag 22 december 2022 22:45 schreef svann het volgende:
[..]
Rijke luizen behoeven geen laadpaalsubisidie?
Het blijkt erg link te zijn om met Rutte in een kabinet te zitten.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:45 schreef Bocaj het volgende:
Kaag kan wel zuinig willen zijn, maar als Rutte zegt we gaan dat en dat betalen dan zal de knip toch opengaan lijkt mij. Maar misschien heeft Kaag wel voldoende overwicht op Mark dat het meevalt.
Veel energiebedrijven geven rond deze tijd een nieuw advies voor 2023 met alle plussen en minnen. (plafond)quote:Op donderdag 22 december 2022 22:52 schreef svann het volgende:
Ik heb meteen mijn termijnbedrag met de helft verhoogd én ben veel zuiniger.
Nu ga ik waarschijnlijk behoorlijk terugkrijgen en wordt er een nieuw termijn bedrag gesuggereerd dat zelfs onder het oude ligt.
Zoals ik al aanvulde met een edit:quote:Op donderdag 22 december 2022 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Veel energiebedrijven geven rond deze tijd een nieuw advies voor 2023 met alle plussen en minnen. (plafond)
Dan zul je zien dat het wel duurder wordt maar 2 of 3 keer over de kop niet volgens mij.
Alleen misschien wel mensen die uit een 3 jarig contract komen en te maken krijgen met huidige prijzen.
Het belangrijkste is ook voor 2023: Blijf hoe dan ook onder het plafond! (Wissel desnoods tussen gas en elektra als het kiele kiele wordt.)quote:Op donderdag 22 december 2022 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Zoals ik al aanvulde met een edit:
Maar ik heb dan ook geen thuiswonende pubers die op hun kamer huiswerk moeten maken.
Dan pakt het anders uit.
Of je rekent gewoon een paar honderd kuub voor ¤2,50 af ipv ¤1,45.quote:Op donderdag 22 december 2022 23:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het belangrijkste is ook voor 2023: Blijf hoe dan ook onder het plafond! (Wissel desnoods tussen gas en elektra als het kiele kiele wordt.)
Laten we haar maar niet daar voor ruilen.quote:
Lease Pandaquote:Op donderdag 22 december 2022 23:10 schreef svann het volgende:
De panda's worden 'gehuurd'.
Kost nogal wat.
Hier idem, incasso al geblokkeerd en gemaild t.a.v. De directie dat ze niet goed bezig zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Mijn termijnbedrag is veel te hoog maar kan het niet lager zetten. Vuillaken van Greenchoice.
Geenchoice.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier idem, incasso al geblokkeerd en gemaild t.a.v. De directie dat ze niet goed bezig zijn
En blijven mailen en zeuren en elke keer weer je maandbedrag checken
Hopeloze tent
Haar twee kinderen en man krijg je er gratis bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |