Een afwisselende werkomgeving, wervingszinnetje (zolang het min of meer vrijwillig is).quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:04 schreef NoCigar het volgende:
Wel goed van dat personeel dat het wil bijspringen.
Anders zou ik zoveel mogelijk mensen gratis laten rijden.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Een afwisselende werkomgeving, wervingszinnetje (zolang het min of meer vrijwillig is).
De NS moet een staatsbedrijf blijven, als zijnde essentiėle infrastructuur.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:08 schreef NoCigar het volgende:
Te weinig glamour in de trein voor Sjaasia. In plaats van personeelsproblemen oplossen wil ze luxere rijtuigen.
Dat was volgens mij vooruitlopend op...quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
De NS moet een staatsbedrijf blijven, als zijnde essentiėle infrastructuur.
Dat afsplitsen van prorail was ook geen succes.
Daarvoor moet je nog wat jaartjes volhouden.quote:
Privé pensioen? (Banksparen)quote:
Ook niet.quote:
Misschien is wat meer marktwerking, binnen strenge kaders niet fout. Ik kan het niet zo goed inschatten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
De NS moet een staatsbedrijf blijven, als zijnde essentiėle infrastructuur.
Dat afsplitsen van prorail was ook geen succes.
We hebben Arriva dacht ik... voor het boemel werk... Laar de intercity dan aan de NS. (Als je het zou willen.)quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Misschien is wat meer marktwerking, binnen strenge kaders niet fout. Ik kan het niet zo goed inschatten.
Gemeenschapsdiensten aan de markt overlaten is nooit goedkoper.quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:16 schreef NoCigar het volgende:
Misschien is wat meer marktwerking, binnen strenge kaders niet fout. Ik kan het niet zo goed inschatten.
Hij heeft ook jaren in het buitenland zendingswerk gedaan...quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Segers is naar een Christelijk Gymnasium geweest. Dat zijn goede mensen.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:27 schreef NoCigar het volgende:
Ze zit daar alleen, of als bejaardenverzorgster, hopelijk voor haar medekerkgangers kan ze reanimeren.
Chazia Chaziaquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:27 schreef michaelmoore het volgende:
wat een zelfingenomen trut is die chazia morali toch
neemt steeds ff teveel pauze voor ze weer wat onzin zegtquote:
vroegāh...quote:
Misschien ga ik morgen naar de kerk, dan is het allerzielen.quote:
dat valt mee, het was in de kerk altijd koud , vorstvrij is voldoende, dikke jas meequote:Op dinsdag 1 november 2022 23:28 schreef NoCigar het volgende:
De stookkosten zijn onbetaalbaar van zo'n lege honderdjarige kerk.
Where the streets have no name. & New Year's Day.quote:
Roxanne.quote:
The Police??quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Roxanne.
(Ze spreken me niet zo aan.)
Daarna heeft de wereld zij onschuld verloren...quote:
Dat halen ze weer dubbel en dwars terug. 4 colaatjes en een schaaltje bitterballen, ¤19,90!!!quote:Op woensdag 2 november 2022 23:13 schreef svann het volgende:
Ah, de kroegen hebben veel klanten(inkomsten) gemist door corona, bedoelt die kroegdame.
hEt MaG wEeRquote:Op woensdag 2 november 2022 23:13 schreef svann het volgende:
Ah, de kroegen hebben veel klanten(inkomsten) gemist door corona, bedoelt die kroegdame.
Maar geen werk.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:18 schreef dvdfreak het volgende:
In Groningen en Friesland is plek genoeg
We zitten vol.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:18 schreef dvdfreak het volgende:
In Groningen en Friesland is plek genoeg
De 'grafiek' net bij Lubach was veelzeggend.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:22 schreef monkyyy het volgende:
We willen nou eenmaal lekker veel vlees produceren voor het buitenland in plaats van betaalbare woonruimte. Triple B vindt dit geweldig.
Zoiets.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
Als ze nou even die piekbelastende kalkoenboer uitkopen, dan kan heel Nederland 130 km/h rijden. weer verder.
Er is geen 'bouwvakker zoekt vrouw'. (Met nafluitwedstrijden o.m.).quote:Op woensdag 2 november 2022 23:31 schreef Tourniquet het volgende:
De boeren kunnen blijkbaar beter lobby-en dan de bouwers.
Niet gezien, zal zo even terug kijkenquote:Op woensdag 2 november 2022 23:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De 'grafiek' net bij Lubach was veelzeggend.
BBB 12 tot 16 zetels volgens de laatste peilingen.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:32 schreef NoCigar het volgende:
De helft van Nederland bestaat inmiddels uit mest. BBB-paradise.
De baas bepaald hoe de werknemer zijn pensioenvermogen moet beleggen.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Hele leven knalhard werken en dan ¤150 pensioen opbouwen.
Ons nieuwe volkslied:quote:Op woensdag 2 november 2022 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BBB 12 tot 16 zetels volgens de laatste peilingen.
Dat gaat een enorme puinhoop worden.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
BBB 12 tot 16 zetels volgens de laatste peilingen.
en een econometrist verdient meer dan een accountantquote:Op woensdag 2 november 2022 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Goh, 20 miljoen maal 80 uur is veel uur. Bedankt meneer de econometrist.
Allemaal betaald van jouw pensioen.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:39 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
en een econometrist verdient meer dan een accountant
Clinic bij @monkyyy volgen.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:58 schreef NoCigar het volgende:
Het lukt me nooit om gifjes te plaatsen![]()
Hoezo Wappie, wat mis ik?quote:Op donderdag 3 november 2022 23:26 schreef NoCigar het volgende:
Wappie Albrecht, ijdele kwast, nare man, met zijn zelfingenomen hoofd.
Hij was woedend dat destijds ook de Balie gesloten werd aangezien hij dat beschouwd als het onontbeerlijke centrum van het vaderlandse debat waar geen mens zonder kan. En dat meende hij echt. En zodoende kwam hij in het kamp der 'kritische onafhankelijke denkers'.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:38 schreef monkyyy het volgende:
We hebben 5 miljoen mensen met een sociale zekerheidsuitkering. Zet die maar aan het werk.
Ik was even aan het puzzelen waarom mijn CV water lekt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:24 schreef Gehrman het volgende:
@:monkyyy @:svann @:dvdfreak @:bocaj
We zijn begonnen!
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
Ik was even aan het puzzelen waarom mijn CV water lekt.
Niet gevonden, maar tactisch wat stukjes keukenrol om buizen gedaan om te kijken wat nat gaat worden.
Dat zou mooi zijn.quote:
Zoiets vermoed ik ook.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:46 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik twee weken terug. Bleek de ontluchter van de pomp te zijn, is vervangen (binnen het onderhoudscontract)
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Vroeger keek je nog reclames omdat ze geestig en gevat waren. Nu zijn het allemaal van die wollah rappers die zeggen dat ik moet gaan gokken.
Hij is goed op weg.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk stort Elon twitter genadeloos de afgrond in. Alles is misgegaan sinds twitter mainstream is geworden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Een pizzabodem van bloemkolen is dan ook een misdaad tegen de mensheid. Wie dat bedacht heeft, voor het tribunaal ermee.
Goeie s'morgens!quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:24 schreef Gehrman het volgende:
@:monkyyy @:svann @:dvdfreak @:bocaj
We zijn begonnen!
quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:03 schreef svann het volgende:
Geweldige serie van Hornbach.
Echt leuk!
(Maar fout blijkbaar?)
Ik zie het probleem ook niet zo.quote:
Daar wordt vooralsnog in dit gesprek bij Op1 niet over gesproken...quote:Op maandag 7 november 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
Jongeren die vooruit gestuurd worden door de familie.
Die kijk ik ook niet meer... te veel inteelt tv.quote:
Die waren er altijd al wel, alleen hebben ze nu elektronische middelen om te bedreigen...quote:
Koop zijn boek!quote:Op maandag 7 november 2022 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Raymond "Zo zag mijn leven er de afgelopen 4 jaar uit, wachten tot Trump iets zou zeggen" Mens.
Misschien omdat ze als hoogleraar sport en recht gevraagd werd iets te zeggen over de zaak Marc Overmars?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:03 schreef NoCigar het volgende:
Waarom bedreigen mensen Marjan Olfers? Ik kan haarhelemaal niet, heb ik iets gemist?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 21:35 schreef Gehrman het volgende:
Vandaag al om 22:07 @:dvdfreak @:svann @:monkyyy
Binnenkort Afrikaantjes in 't durp.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe vinden jullie het door D66 gerund te worden?
Heerlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe vinden jullie het door D66 gerund te worden?
Ik weet niet wat ik hierover mag zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Binnenkort Afrikaantjes in 't durp.
Ik heb zelf de regie over dat papiertje.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit nog bij de snoepjes zonder papiertje...
Zitten jullie ook nog in een papiertje? @:monkyyy @:svann
Hoeveel pandjes heb je?quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Met hoeveel zal ik de huren verhogen per 01-01-2023
Woooo, zeer goed antwoord!quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Ik heb zelf de regie over dat papiertje.
Je bent een goede fee en verhoogt ze een jaartje niet en verdient wat extra karmapunten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Met hoeveel zal ik de huren verhogen per 01-01-2023
3quote:
Ik heb ze in 2021 al een keer niet verhoogd vanwege corona (allemaal ondernemers zitten erin) en in 2022 slechts 1,9%. Ik kan niet Sinterklaas blijven spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:38 schreef svann het volgende:
[..]
Je bent een goede fee en verhoogt ze een jaartje niet en verdient wat extra karmapunten.
Doe dan alleen de inflatie + 1 procent ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
3
[..]
Ik heb ze in 2021 al een keer niet verhoogd vanwege corona (allemaal ondernemers zitten erin) en in 2022 slechts 1,9%. Ik kan niet Sinterklaas blijven spelen.
Als die ondernemers failliet gaan vang je niets.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb ze in 2021 al een keer niet verhoogd vanwege corona (allemaal ondernemers zitten erin) en in 2022 slechts 1,9%. Ik kan niet Sinterklaas blijven spelen.
En ze zullen Monk een boe-vrouw vinden als ze alles op max zet! Doe gewoon het redelijke... Je hoeft er ook niet bij in te schieten!quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Als die ondernemers failliet gaan vang je niets.
Uhm... Er is het laatste half jaar iets įnders aan de inflatie dan voorheen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Doe dan alleen de inflatie + 1 procent ofzo.
15 %quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Doe dan alleen de inflatie + 1 procent ofzo.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Uhm... Er is het laatste half jaar iets įnders aan de inflatie dan voorheen.
(Veertien-plus procent ofzo.)
Je kunt ook verhoging voor de vrije sector aanhouden voor 2022. (vrijesectorwoning 3,3%)quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:58 schreef svann het volgende:
Over twee jaar vergaat de wereld, America voorop.
(Sorry, @:Bocaj )
Heb je wel eens overwogen daarheen te emigreren?quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:03 schreef Bocaj het volgende:
Trump of een andere goede republikein gaat het wel fixen!
Je komt daar echt niet zo makkelijk binnen... altijd maar tijdelijk op een visum.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:05 schreef svann het volgende:
[..]
Heb je wel eens overwogen daarheen te emigreren?
Huh, gewoon over de grens lopen, klaar toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je komt daar echt niet zo makkelijk binnen... altijd maar tijdelijk op een visum.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Huh, gewoon over de grens lopen, klaar toch?
Ik stel vliegen voor.quote:Op dinsdag 8 november 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Huh, gewoon over de grens lopen, klaar toch?
Ach, volgens die econoom van ING bij op1 is 14,3% van ¤2000 maar 3 tientjes. Dus valt allemaal wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Uhm... Er is het laatste half jaar iets įnders aan de inflatie dan voorheen.
(Veertien-plus procent ofzo.)
Ik hoop voor je dat jouw eventuele huisbaas ook zo slecht kan rekenen, volgens mij is dat namelijk 286 euro.quote:Op woensdag 9 november 2022 00:24 schreef Middelpunt het volgende:
Ach, volgens die econoom van ING bij op1 is 14,3% van ¤2000 maar 3 tientjes. Dus valt allemaal wel mee denk ik.
Ze willen niet meer echt vechten... Oekraļne is ook zo'n beetje hun eigen volk...quote:Op woensdag 9 november 2022 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik begin te vermoeden dat het leger van Rusland niet eens in de top 10 van de wereld staat
Pessimist gespot.quote:Op dinsdag 8 november 2022 22:58 schreef svann het volgende:
Over twee jaar vergaat de wereld, America voorop.
(Sorry, @:Bocaj )
Niet willen is niet een geldige reden. Ik wil nooit de vaatwasser uitruimen, maar doe het toch iedere dag.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze willen niet meer echt vechten... Oekraļne is ook zo'n beetje hun eigen volk...
De veelal jonge mannen zijn gewoon het veld in gestuurd... en als ze deserteren worden ze doodgeschoten.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet willen is niet een geldige reden. Ik wil nooit de vaatwasser uitruimen, maar doe het toch iedere dag.
Ik plant die laadpaal in je HOL!quote:Op woensdag 9 november 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk staat in die pensioenwet dat er een laadpaalsubsidie komt.
Die is veel te links/wokequote:Op woensdag 9 november 2022 22:53 schreef Bocaj het volgende:
alexandria ocasio cortez opvolger van Biden? Of toch te activistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |