Voor mijn kantoor heb ik 3 (binnenkort 4) en voor m'n privé heb ik één, helaas is die niet meer verkrijgbaar want die is echt mooi (LG 38UC99-W)quote:Op woensdag 14 december 2022 23:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hoeveel monitoren heb jij wel niet.
Het zal wel niet zo lang meer gaan bestaan lijkt mij... Er zijn er nog 8 in de grote steden.quote:
Curved. (Heeft volgens mij nooit echt doorgezet.)quote:
Ik vind het besteluk dat het er is hoor, maar ze richten zich tegenwoordig vooral op ordinaire types en betalen hun personeel veel te slecht. Dus gooi maar plat met Kerst: eindelijk heeft het personeel een goede positie in deze tijden van personeelstekort.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo lang meer gaan bestaan lijkt mij... Er zijn er nog 8 in de grote steden.
Vond het een luxe V&D.
Leuk toch, dat er heel even ijs is.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Dat item had ook in 1987 gemaakt kunnen worden en was toen ook al overbodig en ouwbollig.
Maandag weer 10 gradenquote:Op woensdag 14 december 2022 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Leuk toch, dat er heel even ijs is.
Alleen wel slecht voor onze gasrekening.
quote:Op woensdag 14 december 2022 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Maar nu nog -10quote:
Die dat bij Max geheugentrainer of zo niet bij een actualiteitenprogramma.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |