je hebt jezelf een kerstpakket gegeven als zzperquote:Op woensdag 14 december 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Mijn kerstcadeautjes zijn vandaag binnengekomen. De baas zorgt wél goed voor mij.
Baas en werknemer zijn Monkyyy.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:12 schreef monkyyy het volgende:
Mijn kerstcadeautjes zijn vandaag binnengekomen. De baas zorgt wél goed voor mij.
quote:Op woensdag 14 december 2022 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
voor dat geld kan je beter in de uitkering zitten.gif
Ik moet het alleen nog even inpakken, onder de boom leggen en daarna weer uitpakken.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:13 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
je hebt jezelf een kerstpakket gegeven als zzper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
In welke wereld leef je als je dacht dat mensen daar 'n paar tientjes per uur vangen?quote:Op woensdag 14 december 2022 23:15 schreef svann het volgende:
Pauperlonen bij de Bijenkorf: 13,42 p/u Bruto.
quote:Op woensdag 14 december 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moet het alleen nog even inpakken, onder de boom leggen en daarna weer uitpakken.Hoeveel monitoren heb jij wel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op stand werken en voedselbank-rijp zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:14 schreef Halcon het volgende:
Bonnie komt niet heel sympathiek over.
Met haar flutbaantje.
Bonnie ziet het echt als een statussymbool dat bij de Bijenkorf werken.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Op stand werken en voedselbank-rijp zijn.
Designer kleding waar je veel te veel voor betaalt. Zelfde lapje katoen dat door dezelfde kinderhandjes in Bangladesh in elkaar is gefröbeld.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:19 schreef Bocaj het volgende:
Bij de Bijenkorf kon je altijd producten of merken vinden die je ergens anders nooit zag.
Maar met de online keus van tegenwoordig is het ook wel minder interessant.
Voor mijn kantoor heb ik 3 (binnenkort 4) en voor m'n privé heb ik één, helaas is die niet meer verkrijgbaar want die is echt mooi (LG 38UC99-W)quote:Op woensdag 14 december 2022 23:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hoeveel monitoren heb jij wel niet.
Het zal wel niet zo lang meer gaan bestaan lijkt mij... Er zijn er nog 8 in de grote steden.quote:
Curved. (Heeft volgens mij nooit echt doorgezet.)quote:
Ik vind het besteluk dat het er is hoor, maar ze richten zich tegenwoordig vooral op ordinaire types en betalen hun personeel veel te slecht. Dus gooi maar plat met Kerst: eindelijk heeft het personeel een goede positie in deze tijden van personeelstekort.quote:Op woensdag 14 december 2022 23:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het zal wel niet zo lang meer gaan bestaan lijkt mij... Er zijn er nog 8 in de grote steden.
Vond het een luxe V&D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |