Sywert gaf aan dat hij dat beter had moeten uitleggen.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:42 schreef svann het volgende:
[..]
Nou... ik hoor nog steeds dat nadrukkelijke 'om niet'.
Valt mij ook op.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:47 schreef De_Onstopbare het volgende:
Wat doet iedereen tof met hun AirPods aan tafel
Persco luisteren.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:47 schreef De_Onstopbare het volgende:
Wat doet iedereen tof met hun AirPods aan tafel
De rest van de banaan of het fruit misschien wel, maar suiker is suiker. (Dus met mate.)quote:Op woensdag 21 december 2022 22:49 schreef Bocaj het volgende:
Suiker en Fruitsuiker zou hetzelfde zijn volgens de voedingsgeleerden maar ik betwijfel dat eigenlijk.
Lekkere banaan of sinaasappel is toch gezond?!
Ja, mam!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
De rest van de banaan of het fruit misschien wel, maar suiker is suiker. (Dus met mate.)
quote:
Ja, Monk als je dood wil moet je vooral 80 uur gaan werken...quote:
Lóóóóóóng Covid.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Blijkbaar is het niet permanent, is duidelijk hoe lang dat kan duren?
Gelukkig werk ik niet hard. Wel veel uren, inefficiënt en veel afgeleid de hele tijd. Maar als ik me druk maak kan het allemaal in 3x minder tijd. (Ik zit nog in de categorie, pruts maar wat aan en het moet vooral niet op werken gaan lijken)quote:Op woensdag 21 december 2022 23:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, Monk als je dood wil moet je vooral 80 uur gaan werken...
Vraag het maar aan Joost Karhof. Oh nee, dat kan niet meer!
Na 2 jaar kun je er wel vanuit gaan dat het chronisch is. Er is een groep al sinds het begin van de pandemie ziek.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:59 schreef NoCigar het volgende:
Blijkbaar is het niet permanent, is duidelijk hoe lang dat kan duren?
Gelukkig staat hij niet onder een opstartende helikopter over zijn overwinning te pochen.quote:
Oude man.quote:
Voor veel geld in Duisland, meerdere behandelingen, geeft enige verlichting (dacht ik).quote:Op woensdag 21 december 2022 23:09 schreef Bocaj het volgende:
Je schijnt je bloed te kunnen zeven...
Knap dat hij staande blijft.quote:Op woensdag 21 december 2022 23:12 schreef NoCigar het volgende:
Ik vond het pijnlijk misplaatst om herhaaldeijk te melden dat Zelensky vol zelfvertrouwen zit. Die man kijkt 200,00 bloeddorstige Russen in de ogen en vecht voor zijn leven, en is waarschijnlijk doodsbang, net als bijna heel Oekraïne..
Ja, geweldig.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:19 schreef Bocaj het volgende:
Schattig kerstboompje in de studio.. Waar nog steeds geen publiek aanwezig is...
Mwah, valt wel mee.quote:
Voetbal is voorbij... dus 22:15 beginnen.quote:
Het hele gekozen parlement zal dan beslissen.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Mwah, valt wel mee.
De 'D' in D66 mag het woord 'Democraten' niet meer dragen... Als de partij zelf wil beslissen over andere partijen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |