https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Snobquote:Op donderdag 17 november 2022 17:19 schreef marc0871 het volgende:
@:TT; of de kijkers worden steeds intelligenter, waardoor ze in de gaten krijgen hoe dom die Gijp eigenlijk is.
Weet ik verder niet. Kijk geen tv. Ondertussen een domme bezigheid an sich geworden.
quote:
Done.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:28 schreef hole1988 het volgende:
@:tong80
misschien even de foto vervangen in OP. VI Vandaag heeft al een tijdje een andere naam.
[ afbeelding ]
En dat meisje in ondergoed samen met de brandweer manquote:Op donderdag 17 november 2022 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
Gijp voert ook wel een bepaalde act op. Net als Johan.
Haha ja. Leuk was het wel.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dat meisje in ondergoed samen met de brandweer man
Op het moment wel. Later bagger slecht.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha ja. Leuk was het wel.
Hoog Benny Hill gehalte.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op het moment wel. Later bagger slecht.
Mwah, Gijp is echt dom hoor, soort Bonnie St. Clair.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
Gijp voert ook wel een bepaalde act op. Net als Johan.
Zou het? Misschien past dit hele concept niet echt bij hem en roept hij daarom maar wat in het wilde weg. Hij zal zich de komende weken wel weer thuis gaan voelen als het weer alleen over voetbal gaat.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, Gijp is echt dom hoor, soort Bonnie St. Clair.
Over voetbal zegt Gijp regelmatige zinnige dingen, over de rest niet, dat heeft niets met desinteresse te maken maar met pure domheid.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou het? Misschien past dit hele concept niet echt bij hem en roept hij daarom maar wat in het wilde weg. Hij zal zich de komende weken wel weer thuis gaan voelen als het weer alleen over voetbal gaat.
Je ziet nooit in beeld dat zijn bijna lege glas wordt bijgevuld.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mwah, Gijp is echt dom hoor, soort Bonnie St. Clair.
Het blijft raar dat andere vaste gasten van voetbal Insite er niet meer zitten en de wereldvreemde Gijp wel.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou het? Misschien past dit hele concept niet echt bij hem en roept hij daarom maar wat in het wilde weg. Hij zal zich de komende weken wel weer thuis gaan voelen als het weer alleen over voetbal gaat.
Heerlijk.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:43 schreef Aurelius het volgende:
Oh god, Schimmelpiemel en van Rosmalen. ZAP.
remcobreukergodquote:Op donderdag 17 november 2022 21:49 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn eigenlijk te laat.
quote:Op donderdag 17 november 2022 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben al jaren Gijp-moe. Laatste goede grap van Gijp kan ik me niet meer herinneren.
En geen zonnebrandoliequote:Op donderdag 17 november 2022 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Valentijn heeft lekker in het zonnetje gezeten
Wel corona straks.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Het omhelzen van die mensjes kost Depaai en Van Diek geen centjes
Zandbakbubbelquote:Op donderdag 17 november 2022 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijgen we dan een bomgordel-bubbel ipv een Mickey Mouse ?
Haha zag er hetzelfde in.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
De extremistische versie van DeGeneres zit er tegenover
Eigenlijk vind ik ze allebei debiele idiotenquote:
Lijkt haxball wel.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Nodig beiden dan uit, nu is het met z'n allen afzeiken van iemand die er niet is
Dan stem je KingFlopland.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ze allebei debiele idioten
Sander is een blaag en Wierd is een domme dorpsidioot, om het in VI taal uit te drukkenquote:Op donderdag 17 november 2022 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ze allebei debiele idioten
Geen idee. Die is voor z'n eigen bestwil gecancelled lijkt het.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Braddie?
'Zelensky is ook een bad guy.'quote:Op donderdag 17 november 2022 22:19 schreef Ronald het volgende:
Wierd is inderdaad wel een prutser, maar ben niet verbaasd dat Johan hem heel goed vindt als je recentelijk Johan’s gelul over de Oekraďne oorlog hebt gehoord.
Inderdaad, een vervelende Napoleon is het volgens Johan.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:21 schreef superniger het volgende:
[..]
'Zelensky is ook een bad guy.'
Zal toch geen nieuws voor hem geweest zijn dat Marcel en Sander wat minder zijn gecharmeerd van Weird Duck.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Denk dat Johan nu ook geen topfan meer van Marcel is
quote:Op donderdag 17 november 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
Wierd mag wel z'n dukje in Fidan steken.
CP86 ook ooit, veel recenter.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:29 schreef Gehrman het volgende:
De NSB is toen toch ook verboden gemaakt.
Ik ken Wierd niet goed maar vind zijn duiding over de oorlog en Rusland in het algemeen altijd prima, ook behoorlijk neutraal. Komt op mij gewoon over als een welbespraakte man met kennis van zaken.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:19 schreef Ronald het volgende:
Wierd is inderdaad wel een prutser, maar ben niet verbaasd dat Johan hem heel goed vindt als je recentelijk Johan’s gelul over de Oekraďne oorlog hebt gehoord.
Bereid je voor op een schok: ja.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:42 schreef nils_22 het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Sander Schimmelpener?
Wordt nog steeds zwaar gestalkt en lastig gevallen.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Braddie?
Wat hij nu over de oorlog zegt is inderdaad niet heel gek ofzo, het punt is alleen dat Wierd altijd zo te werk gaat. Eerst jarenlang Poetin min of meer op het schild hijsen of in ieder geval zeer mild over hem oordelen en nu ineens de vermoorde onschuld spelen. Dat is dus typisch Wierd, ik volg hem al jaren op Twitter en dat patroon zie je steeds weer.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken Wierd niet goed maar vindt zijn duiding over de oorlog en Rusland in het algemeen altijd prima, ook behoorlijk neutraal. Komt op mij gewoon over als een welbespraakte man met kennis van zaken.
Nee, irritante lul is hetquote:Op donderdag 17 november 2022 22:42 schreef nils_22 het volgende:
Welbespraakt? Jaquote:Op donderdag 17 november 2022 22:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ken Wierd niet goed maar vindt zijn duiding over de oorlog en Rusland in het algemeen altijd prima, ook behoorlijk neutraal. Komt op mij gewoon over als een welbespraakte man met kennis van zaken.
Ik! Ik hou wel van zijn bravourequote:Op donderdag 17 november 2022 22:42 schreef nils_22 het volgende:
Slimme gast inderdaad, met een slim verdienmodel waar zuur doen op Twitter onderdeel van is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:10 schreef matthijst het volgende:
Beetje suf dat ie zegt dat hij tegen kritiek kan, maar zn twitter vol staat van geirriteerde reacties en blocks.
't is een slimme gast, maar soms heeft ie van die onnozele redenaties.
"Of ik nou wel of niet vlieg, het vliegtuig gaat toch wel, dus kan ik net zo goed vliegen"![]()
Alleen af en toe Kieft en die Valentijn nog. Het lijkt mij sterk dat Boskamp of Hansje geen kranten lezen.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft raar dat andere vaste gasten van voetbal Insite er niet meer zitten en de wereldvreemde Gijp wel.
Toen ie zei dat ie tegen kritiek kan moest ik voor het eerst om hem lachen. Jammer dat niemand hem aanpakte op zijn keyboard warriorgedrag.quote:Op donderdag 17 november 2022 22:42 schreef nils_22 het volgende:
Ben het met je eens maar vind zijn Twitter gedrag juist daarom nog achterlijker nu.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb 'm nog even teruggekeken en ik vond het wel spectaculair hoe Sander zich niet alleen staande wist te houden maar ook gewoon de heren overmeesterde aan de hand van argumenten. Begon al toen hij René uitlegde hoe hij dacht over het belastingstelsel (daar had René eigenlijk geen inbreng verder) maar het hoogtepunt blijft toch het stuk waarin hij Wierd terecht aanpakte. Johan natuurlijk meteen een beetje verongelijkt maar je zag dat hij gewoon geen tegenargumenten had. Eerst dat zwaktebod van "ik zit hier tussen twee Wierd-haters!" en daarna "dat komt dan goed uit [dat hij alleen zijn eigen mening propageert in zijn zogenaamde verslaggeving]" als enige reactie.![]()
Vond Sander kortom echt verfrissend na al die gasten die gewoon meelullen met de rechtse kliek en verder niet voor een interessante discussie zorgen. Van mij mag Wierd ook gewoon blijven komen (hoewel ik hem echt niks vind) als gasten als Sander ook gewoon de ruimte blijven krijgen. Al heb ik het gevoel dat René en Johan 'm vanavond gaan afrekenen waar ie niet bij zit en hun vriendje Wierd gaan beschermen.
Helemaal mee eens. En uit zijn optreden gisteren blijkt juist dat Schimmelpenninck méér is dan alleen een keyboardwarrior, want Derksen had inderdaad geen schijn van kans.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heb 'm nog even teruggekeken en ik vond het wel spectaculair hoe Sander zich niet alleen staande wist te houden maar ook gewoon de heren overmeesterde aan de hand van argumenten. Begon al toen hij René uitlegde hoe hij dacht over het belastingstelsel (daar had René eigenlijk geen inbreng verder) maar het hoogtepunt blijft toch het stuk waarin hij Wierd terecht aanpakte. Johan natuurlijk meteen een beetje verongelijkt maar je zag dat hij gewoon geen tegenargumenten had. Eerst dat zwaktebod van "ik zit hier tussen twee Wierd-haters!" en daarna "dat komt dan goed uit [dat hij alleen zijn eigen mening propageert in zijn zogenaamde verslaggeving]" als enige reactie.![]()
Vond Sander kortom echt verfrissend na al die gasten die gewoon meelullen met de rechtse kliek en verder niet voor een interessante discussie zorgen. Van mij mag Wierd ook gewoon blijven komen (hoewel ik hem echt niks vind) als gasten als Sander ook gewoon de ruimte blijven krijgen. Al heb ik het gevoel dat René en Johan 'm vanavond gaan afrekenen waar ie niet bij zit en hun vriendje Wierd gaan beschermen.
Ik vond Rene juist wel aandachtig luisteren en het er mee eens zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Begon al toen hij René uitlegde hoe hij dacht over het belastingstelsel (daar had René eigenlijk geen inbreng verder)
Misschien was hij wel geďnteresseerd en enigszins overtuigd aan het eind, maar hij had wel die hele moeilijke kritische blik in z'n ogen ook al zei hij er verder niks op. Daarom kreeg ik ook het gevoel dat ie er vandaag wel eens kritisch op in kan hakken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik vond Rene juist wel aandachtig luisteren en het er mee eens zijn.
Aan tafel probeert hij z'n verhaal nog behoorlijk sympathiek in te pakken (als je goed oplet op z'n frames en meninkjes prik je er wel doorheen) maar verder is het echt een gek. Hij heeft wel vaker desinformatie ge(re)tweet en niet gerectificeerd, natuurlijk altijd dingen die passen bij zijn conservatieve wereldbeeld. Zoals Sander al zei zat hij ook vaker fout wat betreft Putin en Baudet, maar ik denk niet dat de heren op de hoogte zijn hiervan. Die zien Wierd gewoon als die redelijke Telegraaf-journalist die zo goed opschrijft wat er gaande is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:18 schreef Ronald het volgende:
Dit is zo’n typische Wierd tweet van jaren terug. Dat hoor je hem nu niet meer zeggen, maar zo gaat dat eigenlijk altijd:
[ afbeelding ]
René stemde vroeger CDA (in de tijd van Balkenende) en is daarna lijkt het wel steeds meer richting Johan geschoven. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat dit ook te maken heeft met desinteresse en Johan maar laten lullen. Z'n leeftijd zorgt er ook voor dat hij (net als Johan) niet zo thuis is in maatschappelijke zaken die onder het jongere publiek spelen. Zijn kracht was altijd zijn luchtige houding en relativerende blik op het voetbal. Serieus praten over ernstige zaken is niet echt zijn ding.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik denk dat Rene het vaker oneens is met Johan dan je zou denken maar dat hij er niet op ingaat omdat het hem geen hol interesseert.
ik vraag me echt af waar Rene terecht zou zijn gekomen als hij niet kon voetballen.
Vind ook dat hij hier teveel richting pro-Russisch neigt. Al is dit wel een quote uit 2016, geen idee hoe het onderzoek er toen uit zag.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:18 schreef Ronald het volgende:
Dit is zo’n typische Wierd tweet van jaren terug. Dat hoor je hem nu niet meer zeggen, maar zo gaat dat eigenlijk altijd:
[ afbeelding ]
Dat veel hoogopgeleide jongeren met een andere blik naar de wereld kijken dat klopt maar een heel groot deel van Nederland (op veel vlakken zelfs een meerderheid) is het ook gewoon eens met Johan en Rene en krijgt in andere talkshows niet of nauwelijks schermtijd.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
René stemde vroeger CDA (in de tijd van Balkenende) en is daarna lijkt het wel steeds meer richting Johan geschoven. Maar ik denk dat je gelijk hebt dat dit ook te maken heeft met desinteresse en Johan maar laten lullen. Z'n leeftijd zorgt er ook voor dat hij (net als Johan) niet zo thuis is in maatschappelijke zaken die onder het jongere publiek spelen. Zijn kracht was altijd zijn luchtige houding en relativerende blik op het voetbal. Serieus praten over ernstige zaken is niet echt zijn ding.
Verrijk ons!quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze heren snappen echt helemaal niets van het echte leven.
Als hun eer wordt aangetast of ego, zo van over mij hoort niemand iets slechts durven zeggen. Dat is genoeg in hun ogen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Maar waarom zou iemand die Van de Heuvel om willen leggen? Die heeft toch nooit iets van betekenis gedaan?
Hij bedoelde: Het zal je maar gebeuren dat je ineens in de rechtbank je hiervoor moet verdedigen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zal je maar gebeuren, niemand heeft Thijs gedwongen om minderjarige meisjes lastig te vallen Johan.
Op feestje van Gordon geweest.quote:
Belgen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Is er iemand die ooit naar Code van Coppens heeft gekeken. Wat is me dat voor aids dan.
@capuchon_jongenquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Belgen.Nog nooit om moeten glimlachen.
Die heeft blijkbaar niet door dat de combinatie doodschieten en misdaadjournalisten nu wat gevoelig ligt.quote:
Alles is tegenwoordig gevoelig. Van een schilderij met 5 blanke mannen krijgen mensen tegenwoordig paniekaanvallen. Deugers zijn de grootste smeerlappen. Zie een Thijs Römer.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die heeft blijkbaar niet door dat de combinatie doodschieten en misdaadjournalisten nu wat gevoelig ligt.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig gevoelig. Van een schilderij met 5 blanke mannen krijgen mensen tegenwoordig paniekaanvallen. Deugers zijn de grootste smeerlappen. Zie een Thijs Römer.
Veel gekwelde mensen op deze fotoquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn vooral selectieve aanvallen bij dat geesteszieke kutvolk
En ja hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Al heb ik het gevoel dat René en Johan 'm vanavond gaan afrekenen waar ie niet bij zit en hun vriendje Wierd gaan beschermen.
Net even wat teveel linkse meisjes. Dat had hij moeten weten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zijn vooral selectieve aanvallen bij dat geesteszieke kutvolk
Wierd kon zich nu niet verdedigen, daar ging het om. En vriend van de show.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Snap niet dat ze zo verongelijkt doen over het feit dat Wierd er zelf niet bij zat. Dit kwam gewoon spontaan op toen Wilfred erom vroeg. Dolf Jansen zat er ook niet bij toen Wierd zijn ingeplande bash opvoerde toch? En alle andere mensen die ze zelf met de grond gelijk maken ook niet.
en een Kaag of zo kan dat wel?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wierd kon zich nu niet verdedigen, daar ging het om. En vriend van de show.
Die krijgt alle tijd die hij nodig heeft én meer de volgende keer dat hij er zit. Bovendien zeggen ze nu wel dat het nergens op gebaseerd was (was het wel, staat ze alleen niet aan) maar ze komen niet met tegenargumenten. Ja, onderbuikgevoelens en vriendjespolitiek. Vond het sowieso al heel slap dat ze gisteren stil waren en nu wel van zich afbijten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wierd kon zich nu niet verdedigen, daar ging het om. En vriend van de show.
https://www.dumpert.nl/item/100046333_5fc2a908quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:41 schreef Epistaxiophobia het volgende:
heeft iemand een link van dat filmpje van biden met Rutte op de achtergrond
Kaag is geen vriend van de show.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
en een Kaag of zo kan dat wel?
ja dat snap ik maar ik reageerde op de eerste zinquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kaag is geen vriend van de show.Verre van zelfs.
quote:
Zag het vanochtend ook ja, denk dat ze veel klachten erover hebben gehad want ze hebben hem veranderdquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het originele plaatje. Lekker subtiel weer van de NOS.
[ afbeelding ]
Oh serieus, de NOS valt ook steeds vaker door de mand als objectief mediumquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het originele plaatje. Lekker subtiel weer van de NOS.
[ afbeelding ]
Ongelofelijk idd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:15 schreef DKUp het volgende:
Rox denkt ook het talent van 2022 te zijn.
Precies, ik had ook alleen wat hoogtepunten verwacht. Dit is een stuk leuker! Wat een topkwaliteit leveren deze mannen en vrouwen af zeg. Ik zou zeggen geef die Genee, Gijp en Derksen een flinke bonus + een enorme opslag. Dat verdienen ze absoluut.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef RipCity het volgende:
Leuke uitzending!! Dacht alleen de hoogtepunten maar gewoon weer TOPSJOW!
Komt geen zinnig woord uit. Op zichzelf kickende, onkundige bijzettafeltjes.quote:
Meen je dat nou of ben je afgunstig omdat het vrouwen zijn? Ik vind ze alle 3 leuk om te zien en om naar te luisteren. Niks mis mee, beter dan die NPO-troep die er alleen zitten omdat ze vrouw zijn. Deze 3 zitten er omdat ze juist wel wat toevoegen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik van Helene wat meer verwacht had aan de VI-tafel.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt geen zinnig woord uit. Op zichzelf kickende, onkundige bijzettafeltjes.
Kneteman heeft wielerverstand, en daar houdt het mee op. Ek is ook eenzijdig en Henriks is totaal onzijdig.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Meen je dat nou of ben je afgunstig omdat het vrouwen zijn? Ik vind ze alle 3 leuk om te zien en om naar te luisteren. Niks mis mee, beter dan die NPO-troep die er alleen zitten omdat ze vrouw zijn. Deze 3 zitten er omdat ze juist wel wat toevoegen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik van Helene wat meer verwacht had aan de VI-tafel.
een hoop mensen willen gewoon gezellig lachend het jaar uit. Die hebben geen zin in een belerende preek van dominee de Breij of pastoor Weijersquote:Op zondag 1 januari 2023 13:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ongeveer 700k kijkers gemiddeld, met een totaal van 1.6 miljoen.
Geen slechte score gezien de concurrentie. Hebben dus echt een diehard fanbase
Interessant. Laat weer zien hoe schijnheilig Derksen is. Zegt altijd wars te zijn van die ijdeltuitige onzin.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenavond om 21.30u stelt Rob Kemps 10 levensvragen aan Johan.
Dat was toch Jeroen Pauw?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenavond om 21.30u stelt Rob Kemps 10 levensvragen aan Johan.
Ja, maar dan is het niet de eerste aflevering toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het is een reeks van zes afleveringen
Jeroen Pauw was gisteren, vanavond Johan Derksen.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het niet de eerste aflevering toch?
Overigens vond ik de eindejaarsshow een erg leuke show!
Helemaal nerveus van die vent iddquote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond Johan Derksen idd!
Wou ik ook ff melden.
Ze zeiden dat ie wellicht was weggelopen tijdens de vragen? Dus ben wel benieuwd of dat waaar blijkt
En over Matthijs Gate..
Dit is VI achter de schermen tijdens een gemiddelde uitzending. Dan begrijp ik wel dat in zo'n sfeertje af en toe de stemmen verheven moeten worden om het goed te laten verlopen
heb wel gehoord dat ze in de TV wereld vaak zulke lange dagen maken dat mensen aan de drugs gaan om niet om te vallen...quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal nerveus van die vent iddSnuifje coke van Sint gekregen.
ja en dat vond ik bij Pauw ook al, maar dat is ook eigenlijk wel onderdeel van het format. Hij zei dat het een soort gesprek moest worden, maar dat krijg je juist niet als je elke keer dezelfde 10 vragen stelt.quote:
Vond die van Pauw beter, bij Johan weet je wat ie gaat zeggen (omdat ik hem al jaren volg)quote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kijkt wel lekker weg, niks mis mee op de maandagavond.
Dat filmpje uit de regiekamer: damn, dat is gewoon een sportdag voor ze. Wel respect voor.
Ik word hier doodnerveus van!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond Johan Derksen idd!
Wou ik ook ff melden.
Ze zeiden dat ie wellicht was weggelopen tijdens de vragen? Dus ben wel benieuwd of dat waaar blijkt
En over Matthijs Gate..
Dit is VI achter de schermen tijdens een gemiddelde uitzending. Dan begrijp ik wel dat in zo'n sfeertje af en toe de stemmen verheven moeten worden om het goed te laten verlopen
Komt drie....quote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik word hier doodnerveus van!
ik denk dat het bij VI helemaal chaotisch is omdat er totaal geen script is.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb wel gehoord dat ze in de TV wereld vaak zulke lange dagen maken dat mensen aan de drugs gaan om niet om te vallen...
klopt wel, ik kom veel in de gay wereld en de meeste homostellen zijn gewoon precies zoals John de Bever en Keesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:03 schreef Evertjan het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-heel-gewone-mensen/
FOPHEF!!!
Grappig om nu te kijken. Maar Rob Kemps is ongeschikt.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Maanvis het volgende:
Volgende week vanaf maandag 9 jan dus I love Vandaag Inside, met bekende Nederlanders die op VI reageren..
Klopt. Interessant door Derksen voor de rest kut.quote:
die met Pauw was wel beter want hij stuurt 'm een beetje bijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Interessant door Derksen voor de rest kut.
De term schoolkrant interview dekt wel de lading.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die met Pauw was wel beter want hij stuurt 'm een beetje bij
Ja dat is toch ook het format... 10 vragen die telkens hetzelfde zijn... beetje vraag maar raak gast van telekids niveau...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
De term schoolkrant interview dekt wel de lading.
Pauw had een mooi interview programma met vaste vragen waar de geďnterviewde jaren later mee werd geconfronteerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook het format... 10 vragen die telkens hetzelfde zijn... beetje vraag maar raak gast van telekids niveau...
Dan was het format was Pauw wilde gaan doen veel beter.. iemand met een onverwacht dilemma confronteren wat spontaan ontstaat na een aantal dagne contact
SBS Rob Kemps van Snollebollekes "interviewt" hem. Nu in de herhaling.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
Oh even gemist. Bij welk programma zat Johan gisteren?
De 10 vragen met Rob Kemps op SBS6quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
Oh even gemist. Bij welk programma zat Johan gisteren?
Volgens wikipedia stond hij in 2007 in de finale van Lama Gezocht. Dus dan ben je een hele grote!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:27 schreef Pvt.Webster het volgende:
"De 10 vragen" heet het. Gisteren 588k kijkers, totaal 1.3 miljoen.
Ik vind dat Rob het best leuk doet. Beetje laagdrempelige programmma's waarin hij een beetje feeling kan krijgen. Laatst deed hij ook Ik jou van Holland (oudjaarsdag).
Hij komt toch vrij uit het niets vanuit de muziek, of deed hij op de achtergrond altijd al TV werk?
Lama's bestaan toch niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens wikipedia stond hij in 2007 in de finale van Lama Gezocht. Dus dan ben je een hele grote!
Ze duiken helaas wel in 90% van commerciele programma's op met hun non-humorquote:
Tijl Beckand was toch van de lamas? Daar heb ik nou nooit om kunnen glimlachen!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens wikipedia stond hij in 2007 in de finale van Lama Gezocht. Dus dan ben je een hele grote!
Danny Vera met het langverwachte vervolg op Roller Coaster: Merry-go-round.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:17 schreef nils_22 het volgende:
Zou het Johan ooit gaan lukken om zijn grote hit te schrijven? En wie moet die dan zingen, Matt Anderson terwijl hij bij Johan de pot volschijt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze duiken helaas wel in 90% van commerciele programma's op met hun non-humor
Rampzalig inderdaad. Slechtste tafelgast ooit ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:19 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Tijl Beckand was toch van de lamas? Daar heb ik nou nooit om kunnen glimlachen!
In zijn onderbroek heel onsmakelijk op Joháns bank.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:17 schreef nils_22 het volgende:
Zou het Johan ooit gaan lukken om zijn grote hit te schrijven? En wie moet die dan zingen, Matt Anderson terwijl hij bij Johan de pot volschijt?
Robbie Kemps Schuldemannetje afgeslacht.quote:
Een heruitgave van Weested Weurds, gezongen door iemand met soul of een snik in de strot. Sean Webster?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Danny Vera met het langverwachte vervolg op Roller Coaster: Merry-go-round.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |