Ik was thuis, was uitgenodigd door de buurman om mee te vliegen die zondag in een klein vliegtuigje vanaf Ede, had er veel zin in, mocht niet van mijn vent. Toen die ramp plaats vond zei ie: "Zie je wel, ik had al een voorgevoel."quote:Op donderdag 29 september 2022 23:27 schreef dvdfreak het volgende:
waar was jij toen dit gebeurde
~~monkyyy
Sommige mensen zijn redelijk blind voor wat ook waarde heeft voor mensen, anders dan geld via werken.quote:Op donderdag 29 september 2022 23:42 schreef monkyyy het volgende:
Lekker je kinderen bij wildvreemden dumpen terwijl jij de hele dag naar spreadsheets gaat kijken
Prijs voor Topvrouw 2022quote:Op donderdag 29 september 2022 23:50 schreef svann het volgende:
Wat doet die gekleide dame op tafel?
Putin kan tot alles in staat zijn... Kamikaze rode knop...quote:
Is het op vrijdag niet altijd jort en welmoed?quote:
Ja normaliter wel.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is het op vrijdag niet altijd jort en welmoed?
Electronica is ook ineens duurder... veeel duurder!quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:31 schreef Gehrman het volgende:
Door deze inflatie voel ik me genoodzaakt om volgende week de nieuwe Sonos mini-sub te kopen.
Dan maar niet te lang aarzelen over m'n nieuwe surface.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:31 schreef Gehrman het volgende:
Door deze inflatie voel ik me genoodzaakt om volgende week de nieuwe Sonos mini-sub te kopen.
Batterij vervangen geen optie?quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Dan maar niet te lang aarzelen over m'n nieuwe surface.
De oude is nog uitstekend op de batterij na, die niet meer leverbaar is. (nèt uitgefaseerd)
Als het goed is komt Ome Elon vanavond met zijn Tesla Bot.quote:
Ook niet hier? https://viadennis.nlquote:Op vrijdag 30 september 2022 22:36 schreef svann het volgende:
De oude is nog uitstekend op de batterij na, die niet meer leverbaar is. (nèt uitgefaseerd)
Is er ook een vrouwelijk variant? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als het goed is komt Ome Elon vanavond met zijn Tesla Bot.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is er ook een vrouwelijk variant? Ik vraag dit voor een vriend.
Nee, die worden niet meer gemaakt en dan houdt het voor de MS service-bedrijven op, zeggen ze.quote:
Wat is het type nummer?quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:43 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, die worden niet meer gemaakt en dan houdt het voor de MS service-bedrijven op, zeggen ze.
Koop je een topding zodat hij een paar updates meegaat...
Misschien eens in DIG vragen.
https://viadennis.nl/microsoftquote:Op vrijdag 30 september 2022 22:45 schreef svann het volgende:
[..]
Nope. Geen MicroSoft.
Maar bedankt.
Ik denk dat de volgende stap is om HIMARS te leveren die 300 km bereik hebben in plaats van die lachwekkende 90 km die ze nu hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:46 schreef Gehrman het volgende:
We moeten nu kernwapens aan Oekraïne geven ter zelfverdediging.
Hier kun je ook nog kijken...quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Ah!
Surface 4 Pro (i7) , maar welke van de twee moet ik even nakijken.
Wat een service!quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Hier kun je ook nog kijken...
https://www.123accu.nl/Ta(...)apparaat-p41086.html
Nee, want die is mega paranoia.quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben die Taliban boy (9/11) toch ook met een speciale commando uitgeschakeld...
Kan dat ook niet met Putin...
Iedereen moet zelf weten of hij vrouw of man wil zijn...quote:
Niet weer....quote:
Tsja, dat zou mijn dag wel verpesten denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2022 23:12 schreef Bocaj het volgende:
Je zal maar net in je kamer zitten en krijg je een 747 in je woonkamer... Brr... wrong time wrong place...
quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Die waren incognito.
Maar inderdaad, is dat eigenlijk al bekend?
quote:
https://www.kijkmagazine.nl/mens/bijlmerramp-witte-pakken/quote:Maar hoe zit het nu met die mannen in de witte pakken? De Amsterdamse hoofdofficier van justitie Hans Vrakking noemde de mannen hulpverleners. Voor hem was de kous daarmee af. De parlementaire commissie stelde na onderzoek dat er geen Nederlandse of Israëlische veiligheidsdiensten op de rampplek geweest zijn. Er waren wel Israëliërs aanwezig, maar dat betrof drie medewerkers van El Al en de ambassadeur. Ook was er een Franse bergingsploeg aan het werk geweest. Maar de leden daarvan droegen geen witte pakken. De commissie moest uiteindelijk constateren dat er een paar ooggetuigenverslagen overbleven die niet te verklaren zijn.
Goed voor nieuwe series in TRU.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Het kan zijn dat in het vrachtruim precaire goederen zaten... (Misschien radioactief materiaal, militair.)
Wat gaat er gebeuren over drie uur en vijfenveertig minuten?quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:25 schreef monkyyy het volgende:
https://livestream.tesla.com/
Duurt lang
AI Day van Tesla, waarin ze (waarschijnlijk) een werkend prototype van hun Tesla Bot presenteren.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren over drie uur en vijfenveertig minuten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:29 schreef svann het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren over drie uur en vijfenveertig minuten?
quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
AI Day van Tesla, waarin ze (waarschijnlijk) een werkend prototype van hun Tesla Bot presenteren.Vind dat best wel snel... want zooooo lang is de 1e aankondiging ook weer niet geleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien ook wel mooi! (Hoeven we niet 5 of 10 jaar te wachten...)
Bam bam bam... Hier is je robot... Optimus...
Bam bam bam... Morgen vlieg ik naar Mars!Joe Biden Stole the 2020 Election! #StoptheSteal #TrumpForever and God Bless America.
Ik zou graag willen dat die van mij de was strijkt en vouwt en onkruid tussen mijn tegels vandaan haalt.quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Vind dat best wel snel... want zooooo lang is de 1e aankondiging ook weer niet geleden...
Maar misschien ook wel mooi! (Hoeven we niet 5 of 10 jaar te wachten...)
Bam bam bam... Hier is je robot... Optimus...
Bam bam bam... Morgen vlieg ik naar Mars!
Met afschrijving en servicecontract ben je duurder uit dan met een interieurverzorgster (m/v).quote:Op vrijdag 30 september 2022 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou graag willen dat die van mij de was strijkt en vouwt en onkruid tussen mijn tegels vandaan haalt.
Ik kan niet wachten op een documentaire over een horecamiljonair en zijn tegenslagen zoals bijvoorbeeld de corona pandemie.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:34 schreef dvdfreak het volgende:
Nieuwe documentaire over horecabaas en multimiljonair Won
En nu gaat het minimumloon ook nog omhoog. Struggles.quote:Op maandag 3 oktober 2022 18:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op een documentaire over een horecamiljonair en zijn tegenslagen zoals bijvoorbeeld de corona pandemie.
Ze schijnen ook veel mensen weer naar huis gestuurd te hebben... Ongeschikt!quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Als ik zo naar het Russische leger kijk, denk ik niet dat de Neanderthalers zijn uitgestorven.
En die dan uitnodigen voor een schaakonderwerp...quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:51 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou echt liever willen dat elke Volendammer op tv gewoon een beetje simpel is, of desnoods doet alsof.
Gewoon accepteren dat we vanaf nu koeienmest in ons drinkwater hebben. Ga je niet dood aan!quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:53 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij gaat men het stikstof probleem helemaal niet oplossen... Grenswaarden aanpassen dat moet!
Jij ook altijd met je koeienmest in je drinkwater... Heb nou vertrouwen in Vitens!quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon accepteren dat we vanaf nu koeienmest in ons drinkwater hebben. Ga je niet dood aan!
quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je koeienmest in je drinkwater...
Ze halen drinkwater uit een put met een dikke kleilaag... Komt geen koeienmest doorheen hoor!quote:
Sneeuwvlokjes die zich om het minst of geringste gekwetst voelen. Progressieve partijen cultiveren dat soort slachtoffergejank.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Blijkbaar zijn de alle ambtenaren die iets met haar te maken hebben belanghebbend. Niemand heeft graag met haar te maken.
ScHuLd VaN lINkS eN wOkE tRaNsGeNdErSquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Sneeuwvlokjes die zich om het minst of geringste gekwetst voelen. Progressieve partijen cultiveren dat soort slachtoffergejank.
Dan ging er nog meer geld naar de buitenlandse aandeelhouders.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Als de dividend belasting was afgeschaft, dan was Shell nog Nederlands en konden we hen flink belasten en kon uw gasprijs gecompenseerd worden.
Maar dit wilde PvdA en GL niet. Jammer!
Wij kunnen niet een Brits bedrijf belasten. Wel een Nederlands bedrijf.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:09 schreef svann het volgende:
[..]
Dan ging er nog meer geld naar de buitenlandse aandeelhouders.
Hoe is dat voordelig?
Die vestigingen in NL betalen gewoon hier belasting.quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wij kunnen niet een Brits bedrijf belasten. Wel een Nederlands bedrijf.
Jammer dat het hoofdkantoor hier niet meer zit, scheelt ook 100.000 hotelovernachtingen per jaar in Den Haagquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die vestigingen in NL betalen gewoon hier belasting.
Vind ik nog steeds knap... Ik zou het niet kunnen... Willen misschien ook wel niet...quote:Op maandag 3 oktober 2022 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn zieke vader gewoon in huis genomen en voor hem gezorgd
We zijn te laat.quote:
21 keerquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef dvdfreak het volgende:
hoe vaak eet jij vlees per week
~monkyyy
De grote Rutte bash show iedere week, leuk maar werd wel wat eentonig.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:47 schreef Bocaj het volgende:
'Even Tot Hier' mag van mij wel winnen!
Al is het soms wel een fucking moralistisch programma!
Het laatste wat ik online heb besteld is mijn auto.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Online is meer keus en je weet zeker dat je het krijgt... voor niets naar de winkel gaan in het centrum is ook nix...
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Hier in't durp is alles te krijgen wat mijn hartje begeert. Ik bestel nooit wat
Ik vorige week nog een laptop...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het laatste wat ik online heb besteld is mijn auto.
Ja, ongeloofwaardig wat monkyyy daar zegt..quote:
Ik vanmiddag een nieuwe inkt cartridge.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Het laatste wat ik online heb besteld is mijn auto.
Ze viel even uit haar rol.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:02 schreef Bocaj het volgende:
Ja, ongeloofwaardig wat monkyyy daar zegt..
Ik had laatst een waterfilter nodig voor mijn koffiemachine. Even online gezocht, maar niet besteld, even langs de Expert in de buurt en daar gevraagd, die had hem liggen. Heb ik die man weer blij gemaakt en scheelde ook nog een euro!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, ongeloofwaardig wat monkyyy daar zegt..
Pas maar op, straks krijg je nog een miljoen om te stoppenquote:
?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:07 schreef NoCigar het volgende:
Witte busjes verbieden zou ook helpen.
Stommiteit ten top... Waar zijn we nou helemaal mee bezig...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, als die kalkoenhouderij in Ermelo gewoon weg was, dan konden we gewoon 130 kmh blijven rijden. Qua besparing dan
Mijn bespiegelingen en aforismen zijn tijdloos.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
?
Zit jij nog bij de bezorgers? (Je loopt dan wel achter...)
Er gaat veel weg voor export inderdaad... Frau Antjequote:
Geef die kalkoenhouder een paar miljoen, kondig dan aan dat iedereen weer 130 mag rijden = VVD naar 50 zetels.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stommiteit ten top... Waar zijn we nou helemaal mee bezig...
De landbouw is verantwoordelijk voor 1,4% van het BNP. Ter vergelijking, ons relatief kleine cultuursector is al snel goed voor 3.4% van ons BNP.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Onze wereldeconomie afbreken. Top idee. 👍
Cultuur kan ik niet vreten. Een kalf wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De landbouw is verantwoordelijk voor 1,4% van het BNP. Ter vergelijking, ons relatief kleine cultuursector is al snel goed voor 1.9% van ons BNP.
Lekker voor buitenlanders produceren zodat wij geen huizen meer mogen bouwen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:19 schreef superniger het volgende:
[..]
Cultuur kan ik niet vreten. Een kalf wel.
De nederlander eet geen kalf... alleen in kroket...quote:
Van die 1,4 % is ook nog erns meer dan de helft bloementeelt, begrijp ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De landbouw is verantwoordelijk voor 1,4% van het BNP. Ter vergelijking, ons relatief kleine cultuursector is al snel goed voor 3.4% van ons BNP.
Dat is mooi, erg mals vlees. Turkse supers hebben het wel eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De nederlander eet geen kalf... alleen in kroket...
Als Putin nou gewoon eens beter voor zijn eigen burgers was gaan zorgen in plaats van oorlog voeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:30 schreef Bocaj het volgende:
De militairen willen ook naar Cherson maar daar zitten nog zo'n 20.000 russen militairen...
Dat wordt nog wel een bloedbad...
Schijnt veel hiv te zijn daar. Heel triest.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:36 schreef svann het volgende:
[..]
Als Putin nou gewoon eens beter voor zijn eigen burgers was gaan zorgen in plaats van oorlog voeren.
Jachtseizoen ken ik alleen van de aankondigingen, van De Bevers heb ik nooit gehoord.quote:
Vooraangekondigde bij vrienden op bezoekquote:Op woensdag 5 oktober 2022 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Mijn ring gaat niet om mijn vinger. 🤪
En de Belgische minister van justitie er bij. Vreemd dat ze die niet even vermelden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:34 schreef dvdfreak het volgende:
Dilan Yeşilgöz over de aanpak van georganiseerde misdaad
Dick Berlijn en Mark Jacobs over de opmars van Oekraïne
Tina Nijkamp over het Televizier-Ring Gala
Yesim Candan wil uit solidariteit met de Iraanse vrouwen haar haren afknippen
quote:Op vrijdag 30 september 2022 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Politici die de hele dag op twitter zitten moet je op minimum loon zetten.
En mooi dat Giovanni Falcone en Paolo Borselino nog steeds een inspirerend voorbeeld zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vind deze Belgische minister wel een held
Eng mens.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Onze toekomstige minister-president.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:35 schreef Cirilico het volgende:
Theo Maassen zegt nu bij Jinek dat autorijden geen sport is.
Walgelijk linkse prinsjesdag, Rutte is al jaren onderdanig aan D66quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:38 schreef svann het volgende:
De VVD-leden willen rechtsaf, begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |