Jammer alleen dat CJ en Bryce volledig door het ijs zijn gezakt dit jaar.quote:
Zou wel terecht zijn qua NFC East met als concurrentie de Lions en de Seahawks wat beide maar matige teams zijn dit seizoen. Commanders en Giants zijn dan een stuk beter, vooral de Giants zijn gewoon een leuk team dit jaar.quote:Op maandag 12 december 2022 10:45 schreef bambino het volgende:
Zoals het er nu voor staat gaat de hele NFC East naar de playoffs.
En nog grappiger, er bestaat nog steeds een kans dat bij de AFC ook de hele East division doorgaat.
Daar moet nog wel e.e.a. voor gebeuren, maar theoretisch gezien kan dat nog.
Met alle division wedstrijden die nog volgen ga ik er niet vanuit dat de hele divisie het haalt aan NFC kant, ik gun ze het daar wel, maar de Lions nog meer. Jammer dat er iemand uit South mee gaat.quote:Op maandag 12 december 2022 10:45 schreef bambino het volgende:
Zoals het er nu voor staat gaat de hele NFC East naar de playoffs.
En nog grappiger, er bestaat nog steeds een kans dat bij de AFC ook de hele East division doorgaat.
Daar moet nog wel e.e.a. voor gebeuren, maar theoretisch gezien kan dat nog.
Lions hadden in het begin van het seizoen ook nog wel een aantal close wedstrijden waar de defense het liet afweten. Volgens mij gingen ze 1-4 met de meest gescoorde punten uit de NFL. Hadden er echt veel beter voor kunnen staan. Ze hebben best een aardig team tegenwoordig. Jameson Williams heeft z’n eerste wedstrijd gespeeld, die twee running backs doen het vrij goed, Hutchinson lijkt een goede pick, Okudah lijkt zijn draai te vinden en als Amon Ra fit blijft is dat gewoon een Pro Bowler. Alleen een beetje jammer dat ze TJ Hockenson hebben getrade en ze missen defensief nog wel het een en ander.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:30 schreef RudyL het volgende:
[..]
Met alle division wedstrijden die nog volgen ga ik er niet vanuit dat de hele divisie het haalt aan NFC kant, ik gun ze het daar wel, maar de Lions nog meer. Jammer dat er iemand uit South mee gaat.
Edit: Lions hebben volgens mij in de laatste wedstrijden een 5-1 record, is niet meer zo'n matig team
Eigenaren schijnen de regels te willen aanpassen in het offseason, dat dit in ieder geval reviewable wordt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik snap wel dat de regels zo zijn, maar dit kan echt niet. Je ziet het tegenwoordig wekelijks. Belachelijk. Wat had Bosa hier nou anders kunnen doen? Smith maar niet tackelen zodat hij de bal wel goed kan gooien?
Actually 39-36 in OTquote:Op zaterdag 17 december 2022 23:07 schreef Arnhemunited het volgende:
Vikings winnen 36-33 Bizar hoor haha
je kunt die tweets ook het fok bericht zetten door op het vogeltje te klikkenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 04:59 schreef slacker_nl het volgende:
Zn vitals schijnen ok te zijn: https://twitter.com/thesi(...)G-9OSXo2mRL2BOMaulCA
Lekker zinloosquote:
Dat is beterquote:Op dinsdag 3 januari 2023 06:21 schreef Maanvis het volgende:
er was blijkbaar ook 1 of andere gofundme voor kinderen die Hamlin had opgezet, en die is nu tig keer over de kop gedoneerd.
https://www.gofundme.com/(...)-community-toy-drive
Gelukkig gebeurt er in voetbal nooit zoiets en zijn de beslissingen van de FIFA een stuk eerzamer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De NOS, die nooit wat schrijft over de NFL is er weer als de kippen bij om een artikel a 24 kantjes online te gooien over hoe slecht American Football is.
https://nos.nl/artikel/24(...)-geeft-wel-te-denken
Wat is daar moeilijk aan?quote:Op zondag 8 januari 2023 21:08 schreef Attitude het volgende:
Patriots - Bills lekker game.
Wel beetje ingewikkeld om bij te houden hoe de standen er bij staan tov play off tickets.
Ravens ingemaakt door Bengals...
Collinsworth moest huilen?quote:
Dat krijg je als je wint en #1 verspeeld:Dquote:Op maandag 9 januari 2023 10:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ twitter ]
Eens kijken wie er vandaag nog meer het veld mogen verlaten
Vraag is wel of het wat uitmaakt. Zouden de Bears een QB nemen met de eerste pick? Lijkt me dat ze gewoon bij Fields blijven dus dan kunnen de Texans nog kiezen wie ze willen.quote:Op maandag 9 januari 2023 11:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat krijg je als je wint en #1 verspeeld:D
Ik vermoed van niet, of Chicago moet #1 traden voor meer picks, dan kan het gebeuren dat de Texans niet hun QB kunnen pakken. Maar ik weet niet of iemand echt naar #1 wil traden en wie dat dan moet zijn.quote:Op maandag 9 januari 2023 13:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Vraag is wel of het wat uitmaakt. Zouden de Bears een QB nemen met de eerste pick? Lijkt me dat ze gewoon bij Fields blijven dus dan kunnen de Texans nog kiezen wie ze willen.
deze comment is is snel verjaard. Seahawks zijn nergens in de 2de helft. Maken veel fouten, 2 of 3c ineligable men downfield, turnover.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:11 schreef RudyL het volgende:
Vreselijk dom hoe ze die laatste seconden spelen bij de 49ers. Domme penalty van Ward die er bij de TD van Metcalf ook al niet goed uitzag.
Seahawks spelen sterk, geven geen domme dingen weg en dus is het spannender dan vooraf gedacht. Ik had liever met 0-30 richting bed gegaan dan dit.
Ja bizar.quote:Op zondag 15 januari 2023 02:59 schreef slacker_nl het volgende:
Woah. Jaguars doen het ff slecht nu. Eerste play, INT, 1ste kwart is nog niet eens voorbij en 3 INTS verder, alle drie eindigde in punten voor de Chargers: 17-0.
Ik dacht ff dat ie ging missenquote:Op zondag 15 januari 2023 05:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bal ging nog vervaarlijk dicht langs de palen voor maar 36 yards
Ik zie de Vikings eigenlijk wel winnen vanavond, vast weer met een lucky shot in de laatste minuut.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:06 schreef RudyL het volgende:
Opvallend veel Bills als SB winnaar en ook niemand voor de Giants, die denk ik winnen in Minnesota.
Ja, was een mooie. Gelukje dat z'n knie precies binnen was.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:21 schreef Attitude het volgende:
Mooie catch.. one handed leek het erop
Zou wel een mooie offense vs defense strijd opleveren.quote:
Dachten de Chargers gisteren ook.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:22 schreef Breidniet het volgende:
Geen idee waarom Allen zo reageert voor een INT tegen Wilkins, je staat ruim voor, lijkt een makkelijk win te worden
Dat was het punt dus, ik keek naar de voeten .quote:Op zondag 15 januari 2023 20:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Had de bal niet onder controle.
Heb je er al meer vertrouwen in nu?quote:Op zondag 15 januari 2023 18:57 schreef Breidniet het volgende:
Eindelijk weer in de playoffs en uiteraard geen o-line en een backup QB, 2016 all over
TD Wilson nu, een Dolphins win is een grotere verrassing dan de Jaguars comeback mocht het gebeurenquote:
Dat zeker. Iedereen hier heeft voor BUF gestemd en ook 6 x als SB winnaar....quote:Op zondag 15 januari 2023 22:16 schreef Breidniet het volgende:
[..]
TD Wilson nu, een Dolphins win is een grotere verrassing dan de Jaguars comeback mocht het gebeuren
Als het op dit tempo door gaat heb ik straks alleen de SEA - SF game goed gegoktquote:Op zondag 15 januari 2023 22:19 schreef Attitude het volgende:
[..]
Dat zeker. Iedereen hier heeft voor BUF gestemd en ook 6 x als SB winnaar....
Slechte planning zo met een overlapquote:Op zondag 15 januari 2023 22:56 schreef Attitude het volgende:
de volgende is al begonnen . vikings - giants
Nee, net nietquote:
Blame statefarm. Ze hadden ook Rodgers, maar die hebben ze uit de roulatie gehaald. Het zijn 4 varianten, vliegtuig, bath bomb, indoor training en nog eentje.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:04 schreef tjoptjop het volgende:
Mahomes is wel een hoertje van de commercie niet, zie hem bijkans vaker dan de spelende QB's
Dat is Jones, geen echte runner maar wel mobielquote:Op zondag 15 januari 2023 23:45 schreef Attitude het volgende:
Die QB Jones van Giants doet alles zelf haha steeds naar voren rennen
En in de dome van Atlanta. Dubbele superbowl 🙌🏻quote:Op maandag 16 januari 2023 05:25 schreef tjoptjop het volgende:
Dus Bengals tegen de Bills in Buffalo en Jaguars tegen de Chiefs in Kansas City.
Hopelijk weer net als vorig jaar de Bills tegen de ChiefsDie wedstrijd was genot
Jep, check.quote:Op maandag 16 januari 2023 03:26 schreef Attitude het volgende:
Voor de statistiek, 1 miss pat voor bengals.
Kan je niet eenvoudiger kijken naar het stats tabblad en dan de kicking statistieken?quote:Op maandag 16 januari 2023 10:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Jep, check.
Via de NFL app check ik nu de TD's. Score staat erachter. Dus als het 6 is moet ik alleen checken of het PAT of 2PT fail is.
Staat in het lijstje, teller staat nu dus op 1.
Vind ik persoonlijk onhandiger. Moet je per team die lijst door scrollen.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:43 schreef RudyL het volgende:
[..]
Kan je niet eenvoudiger kijken naar het stats tabblad en dan de kicking statistieken?
3equote:Op dinsdag 17 januari 2023 03:09 schreef Attitude het volgende:
Tweede missed pat... van zo dichtbij...
Terug naar NE met Brady, zeg niet dat ze daardoor een SB run kunnen maken maar zijn te weinig teams die hem daarvoor nodig zijn in mijn opinie.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wat Brady gaat doen. Denk nog wel een jaar door, maar de vraag is waar. Bucs zijn oud en in cap space hel, Dolphins hebben een goed team maar ook weinig extra mogelijkheden voor een echte run, 49ers zitten nu helemaal op de Purdy trein (maar wel het gevaar dat met genoeg tape hij door de mand gaat vallen) en voor de rest is er niet echt een team dat een QB weg is van een SB-run.
Bedenk me net de Raiders met McDaniels die net Carr aan de kant hebben gezet, redelijk goede offense, cap space om wat aan de defense te doen. Wel AFC West wat een groot nadeel is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:21 schreef RudyL het volgende:
[..]
Terug naar NE met Brady, zeg niet dat ze daardoor een SB run kunnen maken maar zijn te weinig teams die hem daarvoor nodig zijn in mijn opinie.
Ben heel benieuwd wat er volgend seizoen staat bij de Raiders. Jacobs free agency, wil Adams blijven zonder Carr (de reden dat hij ging), Waller heeft zich tijdens blessure niet heel populair gemaakt en zoals ze normaliter doen de laatste jaren is hun 1st round pick drama.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bedenk me net de Raiders met McDaniels die net Carr aan de kant hebben gezet, redelijk goede offense, cap space om wat aan de defense te doen. Wel AFC West wat een groot nadeel is.
Volgens gamepass heb je gelijk. Inderdaad bijzondere tijd op maandag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ik loop altijd te kutten met die tijdszones maar is het dit?
Jags - Chiefs zaterdag 22:30
Giant - Eagles zondag 2:15
Bengals - Bills zondag 21:00
Cowboys - 49ers maandag 12:30 ()
12:30 AM dat is half 1 Nederlandse tijd. In de nacht dusquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ik loop altijd te kutten met die tijdszones maar is het dit?
Jags - Chiefs zaterdag 22:30
Giant - Eagles zondag 2:15
Bengals - Bills zondag 21:00
Cowboys - 49ers maandag 12:30 ()
Ah shit, natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
12:30 AM dat is half 1 Nederlandse tijd. In de nacht dus
valt mee hoor. Is redelijk dicht bij de zomertijd tijd voor de MNF. Ik ben er wel blij mee. Geen wedstrijd tot 1 uur in de nacht.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens gamepass heb je gelijk. Inderdaad bijzondere tijd op maandag.
Prima hoor. We hebben wel vaker gehad dat mensen in ronde 2 nog instappen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
valt mee hoor. Is redelijk dicht bij de zomertijd tijd voor de MNF. Ik ben er wel blij mee. Geen wedstrijd tot 1 uur in de nacht.
Ik doe voor spek en bonen mee, want ik heb niet meegedaan in ronde 1:
KC
NYG
CIN
SF
Hij kan niet lopen, staan staan rennen. Eruit halen dus, hem laten staan gaat tegen je werkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:11 schreef slacker_nl het volgende:
Hoop voor Mahomes dat ie snel zn enkel/knie/onderbeen onder controle krijgt. Dit gehinkel voorspelt weinig goed
Er zijn er simpelweg niet zoveel goede.. ik denk maximaal 20 in de gehele NFL en dat is heel ruim genomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hoop dat teams wat meer met 2 QB's gaan spelen volgend seizoen. Ik begrijp het niet echt dat ze voor elke positie een depth chart hebben maar QB is echt een one man show. Je ziet het bij veel teams nu dat ze QB2 en 3 moeten inzetten om wedstrijden te spelen.
Dat maakt niet uit. Je receivers moeten die ballen vangen, het is niet alleen de QB. Ik denk dat je met slightly above avg QB's en wat above avg receivers een eind komt (ala money ball).quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:30 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Er zijn er simpelweg niet zoveel goede.. ik denk maximaal 20 in de gehele NFL en dat is heel ruim genomen
36 minuten aldus gamepass.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:36 schreef RudyL het volgende:
Zonde dat er nu zoveel tijd tussen deze en Giants - Eagles zit. Dat wordt morgen terugkijken helaas
Is in de middag prima, maar denk dat ik als ik nu kon zappen omdat het daar direct begon, was ik nog even blijven kijken. Nu doe ik de ogen wel dicht. Hup Giants, al gun ik het de Eagles ook welquote:
Zoveel tijd tussen? Die begint over 25 minutenquote:Op zondag 22 januari 2023 01:36 schreef RudyL het volgende:
Zonde dat er nu zoveel tijd tussen deze en Giants - Eagles zit. Dat wordt morgen terugkijken helaas
Ja wat ik er van begreep was dat er te lang tussen zit. Maar ja, dat moet in de playoffs ivm OT.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:58 schreef Attitude het volgende:
Op moment dat wedstrijd afgelopen was en deze die nu komt, zit er meer dan 39 minuten. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Ben nog wel wakker, maar ben niet actief aan het kijkenquote:
Kijkend naar dit seizoen, ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 02:48 schreef Attitude het volgende:
Onderschepping.... zijn de eagles zoveel beter dan de giants?
28-3 falcons - patriots.quote:Op zondag 22 januari 2023 03:10 schreef Attitude het volgende:
Weer TD voor Eagles... ik zie niet dat de giants terugkomen van dit. Misschien wel maar....
En dan relateren aan onze tijdzone, zijn het beide niet echt mijn teams maakt dat ik niet wakker blijf om dat maar te gaan kijken.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:58 schreef Attitude het volgende:
Op moment dat wedstrijd afgelopen was en deze die nu komt, zit er meer dan 39 minuten. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Ik ook, waar is die partij eigenlijk? Ook op neutraal terrein vanwege de afgelaste partij tussen hen?quote:Op zondag 22 januari 2023 11:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb gekeken tot 28-0 en toen toch maar gaan slapen, wat een afgang van de Giants. Ben nog steeds niet "verkocht" als het om de Eagles gaat. Weet niet wat het is, maar heb nog niet een geval van "ja, dit is het".
Zin in Bengals vs Bills straks!
Volgens mij is dat na een filmpje van Eagles in week 11 ofzo. Zie je dat holder zo'n wit stukje van het veld halen. Denk dat je met Buf Dal bedoeldquote:Op zondag 22 januari 2023 14:46 schreef Attitude het volgende:
Wat ik nu lees.. blijkbaar is het zo dat sommige teams bij het nemen van een pat, een klein hulpstukje gebruiken , een klein dingetje zetten ze op grond en ze plaatsen de bal erop zodat de kicker hem kan schieten.
Maar nu.... het blijkt niet te mogen. Staat in de regels. Maar het werd niet gehandhaafd tot de vorige wedstrijd van buffalo .
Daar werd verteld voordat de 2e pat werd genomen dat het niet mocht. Waarom de refs nu ineens wel handhaven...
Maar Buffalo maakte gebruik vam hulpstukje en toen mocht het niet meer.
Dat verklaart waarom maher 4 missed pat heeft.
Ook uit gezet toen het 28-0 stond, niets leek te lukken. Jammer, maar als we naar het hele seizoen kijken dan hebben de Giants toch ver boven verwachting gepresteerd. Dan is zo'n afgang ook wel handig, dan is het maar weer eens duidelijk dat er nog veel beter moet/kan.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:26 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb gekeken tot 28-0 en toen toch maar gaan slapen, wat een afgang van de Giants. Ben nog steeds niet "verkocht" als het om de Eagles gaat. Weet niet wat het is, maar heb nog niet een geval van "ja, dit is het".
Zin in Bengals vs Bills straks!
Ik zag het voorbijkomen op facebook, volgens mij die van 49ers.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:06 schreef RudyL het volgende:
[..]
Volgens mij is dat na een filmpje van Eagles in week 11 ofzo. Zie je dat holder zo'n wit stukje van het veld halen. Denk dat je met Buf Dal bedoeld
Nee het is verschrikkelijk om te kijken vind ik. Krijg het er zelf koud van.. 😉quote:
We kijken een andere wedstrijd dan. Bengals zijn al vier kwarten aan het dicteren.quote:
vorige week was het een fumble en de week ervoor een incomplete pass.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:36 schreef RudyL het volgende:
Benieuwd wat ze callen, ik zou zeggen incomplete pass
Ja die willekeur blijf je wel houden. Zo krijgt Brady altijd een roughing the passer mee terwijl een ander onthoofd moet worden voor eenzelfde penalty. Naar mijn mening klopte deze call.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
vorige week was het een fumble en de week ervoor een incomplete pass.
Jep... vorige keer 4 missen en nu van zo vlakbij....quote:Op maandag 23 januari 2023 01:24 schreef RudyL het volgende:
Maher kan zijn shirtje zo wel inleveren.
Gould nog nooit gemist in post season, dat is knap hoor die cijfers.quote:Op maandag 23 januari 2023 01:38 schreef Attitude het volgende:
Zooo 47 yard fg erin!! Daar kan Maher nog wat van leren haha
Hoezo ben je blij? Weddenschap?quote:Op maandag 23 januari 2023 01:50 schreef RudyL het volgende:
t voor deze game. Dat is echt een grote loss (waar ik nu wel b
Ik zie mezelf voornamelijk als 49er aanhanger en gun het daarna teams als Bengals, Lions, Dolphins en Jets. Vandaar dat het me niet slecht uitkomt dat de tegenstander een grote loss heeft met uitvallen Pollardquote:Op maandag 23 januari 2023 02:04 schreef Attitude het volgende:
[..]
Hoezo ben je blij? Weddenschap?
Anyway, weer 1 binnen door Gould, 50 yard....
Nou dat is wat snel, drie time outs en slechts een score. Stel dat Cowboys nog een TD kan scoren denk ik overigens ondanks twee gemaakte field goals dat ze voor alles of niets gaan en two point conversion. Ik hoop dat ze niet eens de poging mogen wagenquote:
dan moeten ze wel eerst de bal hebben en mag de sf niets meer scoren..quote:Op maandag 23 januari 2023 03:28 schreef RudyL het volgende:
[..]
Nou dat is wat snel, drie time outs en slechts een score. Stel dat Cowboys nog een TD kan scoren denk ik overigens ondanks twee gemaakte field goals dat ze voor alles of niets gaan en two point conversion. Ik hoop dat ze niet eens de poging mogen wagen
Ik denk niet dat het een slechte wedstrijd was, zeker niet van de Defense van Dallas. Het slechts tegen krijgen van een 19 tal punten tegen een sterke Offense van de niners is gewoon goed. Pech was dat Dallas ook tegen een hele sterke Niners defense speelde, die het deze week veel beter deed dan tegen de Seahawks.quote:Op maandag 23 januari 2023 03:47 schreef bambino het volgende:
Wat een hoop pech. Zeker 2 catches van SF die wel heel fortuinlijk waren. En een paar van Dallas net niet.
Ook 2 interceptions die dan gelukkig niet gevangen werden.
Al met al slechte wedstrijd van D.
Jammer
Maar het was verre van een sterke wedstrijd van Dak. Ook voor de neutrale kijker was dit nou niet een hele interessante wedstrijd. Draaide meer om defense.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:31 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een slechte wedstrijd was, zeker niet van de Defense van Dallas. Het slechts tegen krijgen van een 19 tal punten tegen een sterke Offense van de niners is gewoon goed. Pech was dat Dallas ook tegen een hele sterke Niners defense speelde, die het deze week veel beter deed dan tegen de Seahawks.
Dan komt het aan op details en zijn bijv. de interception van Warner en catch van Kittle de details die het in Niners voordeel beslissen. Dit bijv. vergeleken met de non interception van Diggs en het uitvallen van Pollard.
Ja ben ik volledig met je eens, maar dat maakt het niet direct een slechte wedstrijd. Dat doet teveel eer af van de defense prestaties want die was van beide teams erg goed. McCaffrey bijv is tot het vierde kwart denk ik bij iedere run op max 2 yard gehouden, dat is knap.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar het was verre van een sterke wedstrijd van Dak. Ook voor de neutrale kijker was dit nou niet een hele interessante wedstrijd. Draaide meer om defense.
Aan de andere kant heeft ze dat er voorheen ook niet van weerhoudenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef Evenstar het volgende:
Ik wacht nog even op nieuws van Mahomes, als die niet fit is dan zou Bengals dit moeten pakken.
Ben je één van de weinigen die het McCaffrey niet zou gunnen als Pantherquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef Evenstar het volgende:
Ik wacht nog even op nieuws van Mahomes, als die niet fit is dan zou Bengals dit moeten pakken.
Ik vind zowel Eagles and 49ers kut, dus hoe dan ook hoop ik op een Chiefs of Bengals SB win
Ik gun het CMC wel, maar ik vind 49ers echt een zaad dodend clubje. Voor mij heeft het echt nul uitstraling, weet niet hoe ik het moet uitleggenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:52 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ben je één van de weinigen die het McCaffrey niet zou gunnen als Panther
Geloof dat we dit vorig jaar ook al besproken hadden, tja zo kijk ik momenteel naar bijv. de Falcons, Dat kan overigens over een aantal jaar best veranderen, Bengals vond ik x jaar geleden ook niets, maar sinds de draft van Burrow ze gaan volgen, datzelfde doe ik een beetje met de Bears.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik gun het CMC wel, maar ik vind 49ers echt een zaad dodend clubje. Voor mij heeft het echt nul uitstraling, weet niet hoe ik het moet uitleggen
De Bears zijn ook erg interessant nu, want ze hebben met Fields een goeie QB binnen, maar krijgen ze op tijd een team om hem heen, zodat ze ook kunnen oogsten? Want zoals het nu gaat is Justin binnen drie jaar gewoon stuk, hij wordt te vaak geraakt. Weg franchise QB voor de volgende 10 jaar....quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:22 schreef RudyL het volgende:
datzelfde doe ik een beetje met de Bears.
Dat heeft Burrow (en zijn Bengals) ook nog teveel. Nu is het gevaar als running QB voor Fields nog wel wat groter , dus die moet voorzichtig zijn. Ben wel benieuwd wat ze met hun pick 1 doen, of er nog een trade mogelijk is van bijv. Coltsquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
De Bears zijn ook erg interessant nu, want ze hebben met Fields een goeie QB binnen, maar krijgen ze op tijd een team om hem heen, zodat ze ook kunnen oogsten? Want zoals het nu gaat is Justin binnen drie jaar gewoon stuk, hij wordt te vaak geraakt. Weg franchise QB voor de volgende 10 jaar....
Vraag is vooral in welke staat, kan die lopen, kan die zijn gewicht op het slechte been zetten. Dat is natuurlijk best wel van belang bij een speler als Mahomes.quote:
Zal er vooral aan liggen hoe goed de Bears Jalen Carter vinden en hoe goed Colts, Raiders en/of Texans Bryce vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:42 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dat heeft Burrow (en zijn Bengals) ook nog teveel. Nu is het gevaar als running QB voor Fields nog wel wat groter , dus die moet voorzichtig zijn. Ben wel benieuwd wat ze met hun pick 1 doen, of er nog een trade mogelijk is van bijv. Colts
Jalen Carter zouden ze nooit moeten nemen met de first pick. Ik zou met een aantal picks extra zeker traden tov wat ze kunnen draften (en nodig zijn). Terug naar 4, 7,8 of 9 en een goede extra pick(s) direct doen.quote:
Mee eens.ook first round QB's kunnen een bust zijn, beter terug traden, meer goeie picks krijgen, en Fields zoveel mogelijk bescherming draften. Het is een gok, maar wel de beste denk ik. De Colts zijn zo langzamerhand behoorlijk wanhopig denk ik,quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:02 schreef RudyL het volgende:
[..]
Jalen Carter zouden ze nooit moeten nemen met de first pick. Ik zou met een aantal picks extra zeker traden tov wat ze kunnen draften (en nodig zijn). Terug naar 4, 7,8 of 9 en een goede extra pick(s) direct doen.
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:22 schreef RudyL het volgende:
[..]
Geloof dat we dit vorig jaar ook al besproken hadden, tja zo kijk ik momenteel naar bijv. de Falcons, Dat kan overigens over een aantal jaar best veranderen, Bengals vond ik x jaar geleden ook niets, maar sinds de draft van Burrow ze gaan volgen, datzelfde doe ik een beetje met de Bears.
Die delen we wel, want Broncos relateer ik altijd nog aan Manning en dat vind ik niets. Belichick / Brady is ook waarom ik niet rouwig ben om een nederlaag van de Patriots. Seahawks is vanwege de 49ers, maar die vind ik wel leuker geworden zonder Lynch, Wilsonquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Broncos is ook zo'n team waar ik echt niks mee kan bijvoorbeeld.
Van de vier kanshebbers heb ik KC als laatste die ik het gun. Die staan er al een tijdje, hebben reeds gewonnen en dan is de gunfactor wat meer naar andere teams. Speelt ook wel mee dat heel NL haast voor KC lijkt te zijn 😅quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier 49-er fan!![]()
![]()
Maar als Mahomes wint, vind ik het ook goed
Lekker bezig! @Vivquote:Op zondag 29 januari 2023 13:12 schreef tjoptjop het volgende:
Wel zin in straks. Bier staat koud, bitterballen liggen in de vriezer en morgen vrij
Bal stuiterde onder z'n lichaam.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
De catch net voor de TD bedoel je? Van Devonte Smith?
Ja, hij eist zelf ook wel dat die hem niet hadquote:Op zondag 29 januari 2023 21:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
De catch net voor de TD bedoel je? Van Devonte Smith?
Tis maar 7-0. Het valt allemaal wel mee. A lot of game leftquote:Op zondag 29 januari 2023 21:39 schreef Mykonos het volgende:
Wat een rampstart voor SF. Wordt een anticlimax zo
Nee, maar de arm moet in voorwaartse richting zijn. Dat was ie hier echt niet. Vorige week was het denk ik net een twijfelgevalquote:Op zondag 29 januari 2023 21:43 schreef slacker_nl het volgende:
Ik snap die fumble echt niet. Vorige week was dit een incomplete pass. Heeft iemand een link naar de fumble/forward pass regel in de NFL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |