Gould nog nooit gemist in post season, dat is knap hoor die cijfers.quote:Op maandag 23 januari 2023 01:38 schreef Attitude het volgende:
Zooo 47 yard fg erin!! Daar kan Maher nog wat van leren haha
Hoezo ben je blij? Weddenschap?quote:Op maandag 23 januari 2023 01:50 schreef RudyL het volgende:
t voor deze game. Dat is echt een grote loss (waar ik nu wel b
Ik zie mezelf voornamelijk als 49er aanhanger en gun het daarna teams als Bengals, Lions, Dolphins en Jets. Vandaar dat het me niet slecht uitkomt dat de tegenstander een grote loss heeft met uitvallen Pollardquote:Op maandag 23 januari 2023 02:04 schreef Attitude het volgende:
[..]
Hoezo ben je blij? Weddenschap?
Anyway, weer 1 binnen door Gould, 50 yard....
Nou dat is wat snel, drie time outs en slechts een score. Stel dat Cowboys nog een TD kan scoren denk ik overigens ondanks twee gemaakte field goals dat ze voor alles of niets gaan en two point conversion. Ik hoop dat ze niet eens de poging mogen wagenquote:
dan moeten ze wel eerst de bal hebben en mag de sf niets meer scoren..quote:Op maandag 23 januari 2023 03:28 schreef RudyL het volgende:
[..]
Nou dat is wat snel, drie time outs en slechts een score. Stel dat Cowboys nog een TD kan scoren denk ik overigens ondanks twee gemaakte field goals dat ze voor alles of niets gaan en two point conversion. Ik hoop dat ze niet eens de poging mogen wagen
Ik denk niet dat het een slechte wedstrijd was, zeker niet van de Defense van Dallas. Het slechts tegen krijgen van een 19 tal punten tegen een sterke Offense van de niners is gewoon goed. Pech was dat Dallas ook tegen een hele sterke Niners defense speelde, die het deze week veel beter deed dan tegen de Seahawks.quote:Op maandag 23 januari 2023 03:47 schreef bambino het volgende:
Wat een hoop pech. Zeker 2 catches van SF die wel heel fortuinlijk waren. En een paar van Dallas net niet.
Ook 2 interceptions die dan gelukkig niet gevangen werden.
Al met al slechte wedstrijd van D.
Jammer
Maar het was verre van een sterke wedstrijd van Dak. Ook voor de neutrale kijker was dit nou niet een hele interessante wedstrijd. Draaide meer om defense.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:31 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een slechte wedstrijd was, zeker niet van de Defense van Dallas. Het slechts tegen krijgen van een 19 tal punten tegen een sterke Offense van de niners is gewoon goed. Pech was dat Dallas ook tegen een hele sterke Niners defense speelde, die het deze week veel beter deed dan tegen de Seahawks.
Dan komt het aan op details en zijn bijv. de interception van Warner en catch van Kittle de details die het in Niners voordeel beslissen. Dit bijv. vergeleken met de non interception van Diggs en het uitvallen van Pollard.
Ja ben ik volledig met je eens, maar dat maakt het niet direct een slechte wedstrijd. Dat doet teveel eer af van de defense prestaties want die was van beide teams erg goed. McCaffrey bijv is tot het vierde kwart denk ik bij iedere run op max 2 yard gehouden, dat is knap.quote:Op maandag 23 januari 2023 11:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar het was verre van een sterke wedstrijd van Dak. Ook voor de neutrale kijker was dit nou niet een hele interessante wedstrijd. Draaide meer om defense.
Aan de andere kant heeft ze dat er voorheen ook niet van weerhoudenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef Evenstar het volgende:
Ik wacht nog even op nieuws van Mahomes, als die niet fit is dan zou Bengals dit moeten pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |