Ben je één van de weinigen die het McCaffrey niet zou gunnen als Pantherquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef Evenstar het volgende:
Ik wacht nog even op nieuws van Mahomes, als die niet fit is dan zou Bengals dit moeten pakken.
Ik vind zowel Eagles and 49ers kut, dus hoe dan ook hoop ik op een Chiefs of Bengals SB win
Ik gun het CMC wel, maar ik vind 49ers echt een zaad dodend clubje. Voor mij heeft het echt nul uitstraling, weet niet hoe ik het moet uitleggenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:52 schreef RudyL het volgende:
[..]
Ben je één van de weinigen die het McCaffrey niet zou gunnen als Panther
Geloof dat we dit vorig jaar ook al besproken hadden, tja zo kijk ik momenteel naar bijv. de Falcons, Dat kan overigens over een aantal jaar best veranderen, Bengals vond ik x jaar geleden ook niets, maar sinds de draft van Burrow ze gaan volgen, datzelfde doe ik een beetje met de Bears.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik gun het CMC wel, maar ik vind 49ers echt een zaad dodend clubje. Voor mij heeft het echt nul uitstraling, weet niet hoe ik het moet uitleggen
De Bears zijn ook erg interessant nu, want ze hebben met Fields een goeie QB binnen, maar krijgen ze op tijd een team om hem heen, zodat ze ook kunnen oogsten? Want zoals het nu gaat is Justin binnen drie jaar gewoon stuk, hij wordt te vaak geraakt. Weg franchise QB voor de volgende 10 jaar....quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:22 schreef RudyL het volgende:
datzelfde doe ik een beetje met de Bears.
Dat heeft Burrow (en zijn Bengals) ook nog teveel. Nu is het gevaar als running QB voor Fields nog wel wat groter , dus die moet voorzichtig zijn. Ben wel benieuwd wat ze met hun pick 1 doen, of er nog een trade mogelijk is van bijv. Coltsquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
De Bears zijn ook erg interessant nu, want ze hebben met Fields een goeie QB binnen, maar krijgen ze op tijd een team om hem heen, zodat ze ook kunnen oogsten? Want zoals het nu gaat is Justin binnen drie jaar gewoon stuk, hij wordt te vaak geraakt. Weg franchise QB voor de volgende 10 jaar....
Vraag is vooral in welke staat, kan die lopen, kan die zijn gewicht op het slechte been zetten. Dat is natuurlijk best wel van belang bij een speler als Mahomes.quote:
Zal er vooral aan liggen hoe goed de Bears Jalen Carter vinden en hoe goed Colts, Raiders en/of Texans Bryce vinden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:42 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dat heeft Burrow (en zijn Bengals) ook nog teveel. Nu is het gevaar als running QB voor Fields nog wel wat groter , dus die moet voorzichtig zijn. Ben wel benieuwd wat ze met hun pick 1 doen, of er nog een trade mogelijk is van bijv. Colts
Jalen Carter zouden ze nooit moeten nemen met de first pick. Ik zou met een aantal picks extra zeker traden tov wat ze kunnen draften (en nodig zijn). Terug naar 4, 7,8 of 9 en een goede extra pick(s) direct doen.quote:
Mee eens.ook first round QB's kunnen een bust zijn, beter terug traden, meer goeie picks krijgen, en Fields zoveel mogelijk bescherming draften. Het is een gok, maar wel de beste denk ik. De Colts zijn zo langzamerhand behoorlijk wanhopig denk ik,quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:02 schreef RudyL het volgende:
[..]
Jalen Carter zouden ze nooit moeten nemen met de first pick. Ik zou met een aantal picks extra zeker traden tov wat ze kunnen draften (en nodig zijn). Terug naar 4, 7,8 of 9 en een goede extra pick(s) direct doen.
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:22 schreef RudyL het volgende:
[..]
Geloof dat we dit vorig jaar ook al besproken hadden, tja zo kijk ik momenteel naar bijv. de Falcons, Dat kan overigens over een aantal jaar best veranderen, Bengals vond ik x jaar geleden ook niets, maar sinds de draft van Burrow ze gaan volgen, datzelfde doe ik een beetje met de Bears.
Die delen we wel, want Broncos relateer ik altijd nog aan Manning en dat vind ik niets. Belichick / Brady is ook waarom ik niet rouwig ben om een nederlaag van de Patriots. Seahawks is vanwege de 49ers, maar die vind ik wel leuker geworden zonder Lynch, Wilsonquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Broncos is ook zo'n team waar ik echt niks mee kan bijvoorbeeld.
Van de vier kanshebbers heb ik KC als laatste die ik het gun. Die staan er al een tijdje, hebben reeds gewonnen en dan is de gunfactor wat meer naar andere teams. Speelt ook wel mee dat heel NL haast voor KC lijkt te zijn 😅quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier 49-er fan!![]()
![]()
Maar als Mahomes wint, vind ik het ook goed
Lekker bezig! @Vivquote:Op zondag 29 januari 2023 13:12 schreef tjoptjop het volgende:
Wel zin in straks. Bier staat koud, bitterballen liggen in de vriezer en morgen vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |