deze comment is is snel verjaard. Seahawks zijn nergens in de 2de helft. Maken veel fouten, 2 of 3c ineligable men downfield, turnover.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:11 schreef RudyL het volgende:
Vreselijk dom hoe ze die laatste seconden spelen bij de 49ers. Domme penalty van Ward die er bij de TD van Metcalf ook al niet goed uitzag.
Seahawks spelen sterk, geven geen domme dingen weg en dus is het spannender dan vooraf gedacht. Ik had liever met 0-30 richting bed gegaan dan dit.
Ja bizar.quote:Op zondag 15 januari 2023 02:59 schreef slacker_nl het volgende:
Woah. Jaguars doen het ff slecht nu. Eerste play, INT, 1ste kwart is nog niet eens voorbij en 3 INTS verder, alle drie eindigde in punten voor de Chargers: 17-0.
Ik dacht ff dat ie ging missenquote:Op zondag 15 januari 2023 05:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bal ging nog vervaarlijk dicht langs de palen voor maar 36 yards
Ik zie de Vikings eigenlijk wel winnen vanavond, vast weer met een lucky shot in de laatste minuut.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:06 schreef RudyL het volgende:
Opvallend veel Bills als SB winnaar en ook niemand voor de Giants, die denk ik winnen in Minnesota.
Ja, was een mooie. Gelukje dat z'n knie precies binnen was.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:21 schreef Attitude het volgende:
Mooie catch.. one handed leek het erop
Zou wel een mooie offense vs defense strijd opleveren.quote:
Dachten de Chargers gisteren ook.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:22 schreef Breidniet het volgende:
Geen idee waarom Allen zo reageert voor een INT tegen Wilkins, je staat ruim voor, lijkt een makkelijk win te worden
Dat was het punt dus, ik keek naar de voeten .quote:Op zondag 15 januari 2023 20:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Had de bal niet onder controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |