Ben heel benieuwd wat er volgend seizoen staat bij de Raiders. Jacobs free agency, wil Adams blijven zonder Carr (de reden dat hij ging), Waller heeft zich tijdens blessure niet heel populair gemaakt en zoals ze normaliter doen de laatste jaren is hun 1st round pick drama.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bedenk me net de Raiders met McDaniels die net Carr aan de kant hebben gezet, redelijk goede offense, cap space om wat aan de defense te doen. Wel AFC West wat een groot nadeel is.
Volgens gamepass heb je gelijk. Inderdaad bijzondere tijd op maandag.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ik loop altijd te kutten met die tijdszones maar is het dit?
Jags - Chiefs zaterdag 22:30
Giant - Eagles zondag 2:15
Bengals - Bills zondag 21:00
Cowboys - 49ers maandag 12:30 ( )
12:30 AM dat is half 1 Nederlandse tijd. In de nacht dusquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ik loop altijd te kutten met die tijdszones maar is het dit?
Jags - Chiefs zaterdag 22:30
Giant - Eagles zondag 2:15
Bengals - Bills zondag 21:00
Cowboys - 49ers maandag 12:30 ( )
Ah shit, natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
12:30 AM dat is half 1 Nederlandse tijd. In de nacht dus
valt mee hoor. Is redelijk dicht bij de zomertijd tijd voor de MNF. Ik ben er wel blij mee. Geen wedstrijd tot 1 uur in de nacht.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Volgens gamepass heb je gelijk. Inderdaad bijzondere tijd op maandag.
Prima hoor. We hebben wel vaker gehad dat mensen in ronde 2 nog instappen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 01:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
valt mee hoor. Is redelijk dicht bij de zomertijd tijd voor de MNF. Ik ben er wel blij mee. Geen wedstrijd tot 1 uur in de nacht.
Ik doe voor spek en bonen mee, want ik heb niet meegedaan in ronde 1:
KC
NYG
CIN
SF
Hij kan niet lopen, staan staan rennen. Eruit halen dus, hem laten staan gaat tegen je werkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:11 schreef slacker_nl het volgende:
Hoop voor Mahomes dat ie snel zn enkel/knie/onderbeen onder controle krijgt. Dit gehinkel voorspelt weinig goed
Er zijn er simpelweg niet zoveel goede.. ik denk maximaal 20 in de gehele NFL en dat is heel ruim genomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:27 schreef slacker_nl het volgende:
Ik hoop dat teams wat meer met 2 QB's gaan spelen volgend seizoen. Ik begrijp het niet echt dat ze voor elke positie een depth chart hebben maar QB is echt een one man show. Je ziet het bij veel teams nu dat ze QB2 en 3 moeten inzetten om wedstrijden te spelen.
Dat maakt niet uit. Je receivers moeten die ballen vangen, het is niet alleen de QB. Ik denk dat je met slightly above avg QB's en wat above avg receivers een eind komt (ala money ball).quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:30 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Er zijn er simpelweg niet zoveel goede.. ik denk maximaal 20 in de gehele NFL en dat is heel ruim genomen
36 minuten aldus gamepass.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:36 schreef RudyL het volgende:
Zonde dat er nu zoveel tijd tussen deze en Giants - Eagles zit. Dat wordt morgen terugkijken helaas
Is in de middag prima, maar denk dat ik als ik nu kon zappen omdat het daar direct begon, was ik nog even blijven kijken. Nu doe ik de ogen wel dicht. Hup Giants, al gun ik het de Eagles ook welquote:
Zoveel tijd tussen? Die begint over 25 minutenquote:Op zondag 22 januari 2023 01:36 schreef RudyL het volgende:
Zonde dat er nu zoveel tijd tussen deze en Giants - Eagles zit. Dat wordt morgen terugkijken helaas
Ja wat ik er van begreep was dat er te lang tussen zit. Maar ja, dat moet in de playoffs ivm OT.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:58 schreef Attitude het volgende:
Op moment dat wedstrijd afgelopen was en deze die nu komt, zit er meer dan 39 minuten. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Ben nog wel wakker, maar ben niet actief aan het kijkenquote:
Kijkend naar dit seizoen, ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 02:48 schreef Attitude het volgende:
Onderschepping.... zijn de eagles zoveel beter dan de giants?
28-3 falcons - patriots.quote:Op zondag 22 januari 2023 03:10 schreef Attitude het volgende:
Weer TD voor Eagles... ik zie niet dat de giants terugkomen van dit. Misschien wel maar....
En dan relateren aan onze tijdzone, zijn het beide niet echt mijn teams maakt dat ik niet wakker blijf om dat maar te gaan kijken.quote:Op zondag 22 januari 2023 01:58 schreef Attitude het volgende:
Op moment dat wedstrijd afgelopen was en deze die nu komt, zit er meer dan 39 minuten. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |