Kan je zomaar in de halve finale terechtkomenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:05 schreef Halcon het volgende:
Als er wordt gescoord, dan wordt het een heel andere wedstrijd.
Gr. Karim el Ahmadi
Ik vind dat je erg moeilijk doet over zoiets triviaals.quote:
ME?quote:
Komt door hetze van de media.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een trieste bende. Twintig oranje fans aanwezig.
Eigen spel is toch afwachten?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:07 schreef littlemindy het volgende:
NL moet veel meer tempo maken en hun eigen spel spelen ipv zo afwachtend
Smurfenquote:
veel blauw in dit topic Gehrman was firstquote:
Ik kijk niet. Post hier alleen maar ff sporadisch.quote:
NopGodquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Was gewoon helemaal ingecalculeerd door Noppert.
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Post hier alleen maar ff sporadisch.
Ja, die zitten thuis ja.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Zitten alle Nederlanders aan de kant van de camera ofzo?
Kan, snap nog steeds niet waar álle landen wel die tickets van kunnen betalen. Maar dat is al besproken.quote:
Ik wist niet meer dat dat mijn bron was.quote:
Imposter syndromequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef Sabata het volgende:
Noppert keept wat nonchalant, nu geen Foggia-bui graag
Heb je gezien waar de fans in moeten slapen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan, snap nog steeds niet waar álle landen wel die tickets van kunnen betalen. Maar dat is al besproken.
Het zit diep.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef bekkerjacqy het volgende:
Nederland hatend publiek in stadion
Misschien Qatar. Maar zo niet, dan heeft elk land wel een bovenklasse, mensen die zich niet druk maken over Nepalese slaven met matige arbeidsomstandigheden en mensen wat met afwijkende prioriteiten qua geld uitgeven.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan, snap nog steeds niet waar álle landen wel die tickets van kunnen betalen. Maar dat is al besproken.
Staan we al 2-0 achter dan?quote:
Weet ik, maar wil mijn vrienden niet helemaal in steek laten natuurlijk. Ondanks dat ik geen commentaar kan geven op het spel.quote:
quote:
We missen nog 1 WK mod.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er al gemeld dat hier veel mods posten?
Ik denk dat Maxima hem met een dildo in zijn poeperd pakt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Willem neukt Maxima
Nederland neukt Argentinië
Doe niet zo ordinair zegquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxima hem met een dildo in zijn poeperd pakt.
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is een beetje kromquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wij doen hier niet aan kink shamingquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is WimLex keeper?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Huhquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor Argentinië? Nee, zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Al die 'dit wordt niks' mensen straks niet juichen he.
Willem is een driekwartmof.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef PzKpfw het volgende:
Willem neukt Maxima
Nederland neukt Argentinië
Wie?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja maar de goede keeper is niet gezellig!quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch bijzonder, een doelman die acht jaar heeft moeten banken die nu basis staat in het NL elftal.
Zit ie aan de coke?quote:
Dit vind ik altijd zo dom. Alsof je alleen mag juichen als je dom vlaggetjesvolk bent dat alleen maar positief is.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Argies hadden ook veel meer Mirages dan de Royal Navy Harriers in de jaren 80, maakte ook niet veel uitquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Je bent weer gezellig vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand zin in seksting? Leuker dan de wedstrijd.
Volgens mij zelfs 100% als je verder teruggaat.quote:
Kunnen we niet gewoon to the point komen en het doen?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat we hier harder genaaid zullen wordenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die van tevoren en tijdens alleen doemdenken en negatief doen mogen niet juichen, punt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo dom. Alsof je alleen mag juichen als je dom vlaggetjesvolk bent dat alleen maar positief is.
Niet dat ik denk dat het niets wordt overigens, ik zie Nederland dit wel winnen.
Dit is geil.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:12 schreef Oriente het volgende:
@:Coco in de rust graag een kamer afhuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |