Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in decemberquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Hij heeft een korter lontje dan ik
Dat denk ik ook
Ik heb nog steeds dat Erik Isaak conflict in gedachtenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in december
Als Zoe de nieuwe manager wordt ontbrand dat lontje ookquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in december
Hoeveel kans heeft Zoë denk je om te winnenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Zoe de nieuwe manager wordt ontbrand dat lontje ook
En van wie allemaal dan Babet, Wendy GJ JW Estherquote:
Maar Erik hield goed standquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat Erik Isaak conflict in gedachten
Lekker de hele maand tegendraads zijn gok ik.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef Korak het volgende:
Jeff direct weer in de rol van onruststoker, dan is ie op z'n best ook
50/50 kansquote:Op woensdag 7 december 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel kans heeft Zoë denk je om te winnen
JW en Esther had Jappie ‘omgepraat’ gisterenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
En van wie allemaal dan Babet, Wendy GJ JW Esther
Zeker! Die leek kalm te blijven tegenover die opgefokte wannabe Captain Jackquote:
Ah, nja we komen er niet achter of dat ook invloed op ze heeftquote:Op woensdag 7 december 2022 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
JW en Esther had Jappie ‘omgepraat’ gisteren
Dat was echt prachtigquote:Op woensdag 7 december 2022 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Die leek kalm te blijven tegenover die opgefokte wannabe Captain Jack
was ook al verbaasd, Het is niet meer te volgen daarquote:Op woensdag 7 december 2022 12:29 schreef Loveable het volgende:
Waarom praat Zoe nu weer met Wanda, of hebben ze weer ''goed'' gepraat
Mijn maandquote:
Nee nog 15 minuten.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef Flow3r het volgende:
Isaac manager ?
Hoeveel stemmen kreeg Zoe?
Straksquote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef Flow3r het volgende:
Isaac manager ?
Hoeveel stemmen kreeg Zoe?
Vreemd wel ja.. zo kunnen ze elkaar niet meer in de ogen kijken en vervolgens praten weer tegen elkaar :dquote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik
[..]
was ook al verbaasd, Het is niet meer te volgen daar
Ja ok, buiten ejvjl wel, heel dat eerste kwartaal lijkt altijd een jaar te duren.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn maand![]()
December gaat juist snel , januari wordt een drama denk ik
Ik wilde net zeggen, weet niet of ik het trek om hier een maand lang naar te luisterenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben die stem en geleuter van Isaac nu al zat
Zou leuk zijn een 100 uren opdrachtquote:Op woensdag 7 december 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
O ze zitten er vandaag 100 dagen ik zag niet wie, maar iemand ik meende Erik denkt dat ze daarom een opdracht krijgen.
Maar het was een 'topKreeft" dinerquote:Op woensdag 7 december 2022 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er is nog ¤25 in de pot en nog eten tot Donderdag middag, dus Donderdagavond geen avond eten![]()
Goed gedaan Jeff
Er komt wel een verdien opdracht vandaag of anders morgen wel.. zonder geld en eten komen ze niet snel te zitenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er is nog ¤25 in de pot en nog eten tot Donderdag middag, dus Donderdagavond geen avond eten![]()
Goed gedaan Jeff
Siaak met zijn zeikstem, ik heb nog geld en kan er ook nog ¤25 bij leggen voor eten. (is dit niet omkoping)quote:Op woensdag 7 december 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het was een 'topKreeft" diner
Als je ouder wordt gaat alles veel sneller , ook dat kwartaalquote:Op woensdag 7 december 2022 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ok, buiten ejvjl wel, heel dat eerste kwartaal lijkt altijd een jaar te duren.
Oh managerquote:Op woensdag 7 december 2022 12:40 schreef mootie het volgende:
Esther had om dropjes gevraagd.
Gister stond er een open pak venco in kantoor.
Wauw, heeft hij al dat geld opgemaakt ppffffquote:Op woensdag 7 december 2022 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goed gedaan Jeff
Die waren voor Esther zei Jeff nog ...quote:Op woensdag 7 december 2022 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Viel me op, op het bureau toen jeff en kim er bezig waren.
Dat waren vast de dropjes van Estherquote:Op woensdag 7 december 2022 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Viel me op, op het bureau toen jeff en kim er bezig waren.
Die 1000 van het ijsbad, op. Man man manquote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, heeft hij al dat geld opgemaakt ppffff
Onder wiens trui dan?quote:Op woensdag 7 december 2022 12:39 schreef mootie het volgende:
Alles is onder de trui uit kantoor gehaald, isaac en esther zagen het.
Ja, heeft ze nu gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat waren vast de dropjes van Esther
Onder de kleding dan.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Onder wiens trui dan?
Jeff was aan het opruimen in een T-shirt.
Even daarvoor stond hij bij de toiletten , keek in de spiegel en zie dat hij zo mager werd.
Trok dat zwarte t-shirt strak.
Ik heb Jeff niet in een trui gezien.
En waarom kreeg ze ze niet dan?quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren voor Esther zei Jeff nog ...
Die wijntap 3 liter kartons zijn net onde de 10 ¤quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef Ijspegel99 het volgende:
Isaac vertelde net aan Esther dat een fles van die wijn al ¤7 is en een doos ¤25
Zegt hij dat? Hij zegt dat hij de opleiding leuk vond, altijd vooraan zat en goed meedeed met de lessen en daarom de gunfactor van de leraar had.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:47 schreef mootie het volgende:
Ook op de opleiding was Jeff geweldig.
Ja, ook daar straalde zijn sterquote:Op woensdag 7 december 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zegt hij dat? Hij zegt dat hij de opleiding leuk vond, altijd vooraan zat en goed meedeed met de lessen en daarom de gunfactor van de leraar had.
Spannend!!!quote:Op woensdag 7 december 2022 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh.. het uurtje zwijgzaam knopje indrukken gaat beginnen
Altijd zo, misschien staat er wel meer op vermeld wat wij dus niet mogen zien.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
En we mogen het scherm natuurlijk weer niet zien..
Montagepuntjes zodat ze straks alles strak achter elkaar kunnen monteren. Ik denk dat dit het is, bij BB is dat ook altijd.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom duurt het altijd zo lang?
Zegt hij dat zelf?quote:Op woensdag 7 december 2022 12:47 schreef mootie het volgende:
Ook op de opleiding was Jeff geweldig.
cameraposities instellen (je zag de camera achter Kenzi ook nog bewegen)quote:Op woensdag 7 december 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom duurt het altijd zo lang?
Dat doet Wanda ook, panisch als er ook maar een seconde stilte valt...quote:Op woensdag 7 december 2022 12:51 schreef spapaars het volgende:
De ex-manager maakt altijd na wat gezegd te hebben een geluid wat op lachen lijkt, iets van ghé ghé ghé
Hij heeft best veel geld verdiend deze maand.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 1000 van het ijsbad, op. Man man man
Bizar ja . daar klopt ook helemaal niets van.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die 1000 van het ijsbad, op. Man man man
Sjeffie heeft veel geld "gekregen" via slappe games da's heel wat anders .. Isaac gaat vast nog veel meer krijgen ivm komende Kerstquote:Op woensdag 7 december 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft best veel geld verdiend deze maand.
Kijken wat Isaac er van gaat maken.
Het stemmen is begonnen
En die jas is er, Wendy en Bep zeggen dat niet voor niks.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bizar ja . daar klopt ook helemaal niets van.
Ik zie niemand met en jas aan op de streamsquote:Op woensdag 7 december 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En die jas is er, Wendy en Bep zeggen dat niet voor niks.
Natuurlijk, want Isaac...quote:Op woensdag 7 december 2022 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie heeft veel geld "gekregen" via slappe games da's heel wat anders .. Isaac gaat vast nog veel meer krijgen ivm komende Kerst
Wendy en Bep hebben niet goed opgelet.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Eens, maar hier begint men telkens over een jas die ze al had , ik ben die discussie wel zatquote:Op woensdag 7 december 2022 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik deeeenk dat zij er beter zicht op hebben dan wij.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wendy en Bep hebben niet goed opgelet.
Die jas was er al, gewoon een jas van KimD.
Die andere loods die er komt staat op Ibiza...quote:Op woensdag 7 december 2022 12:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Je zou toch bijna denken dat de loods op Ibiza staat.....
[ afbeelding ]
voor de montagequote:Op woensdag 7 december 2022 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Wat zit er een ruimte tussen het stemmen, als de een geweest is moet de ander wachten.
Valt nu nog mee, er kan ook nog een oempa staan die zegt dat ze mogen, duurt nog langer.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:59 schreef Dotteke het volgende:
Wat zit er een ruimte tussen het stemmen, als de een geweest is moet de ander wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |