Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in decemberquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Hij heeft een korter lontje dan ik
Dat denk ik ook
Ik heb nog steeds dat Erik Isaak conflict in gedachtenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in december
Als Zoe de nieuwe manager wordt ontbrand dat lontje ookquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in december
Hoeveel kans heeft Zoë denk je om te winnenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Zoe de nieuwe manager wordt ontbrand dat lontje ook
En van wie allemaal dan Babet, Wendy GJ JW Estherquote:
Maar Erik hield goed standquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat Erik Isaak conflict in gedachten
Lekker de hele maand tegendraads zijn gok ik.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef Korak het volgende:
Jeff direct weer in de rol van onruststoker, dan is ie op z'n best ook
50/50 kansquote:Op woensdag 7 december 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel kans heeft Zoë denk je om te winnen
JW en Esther had Jappie ‘omgepraat’ gisterenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
En van wie allemaal dan Babet, Wendy GJ JW Esther
Zeker! Die leek kalm te blijven tegenover die opgefokte wannabe Captain Jackquote:
Ah, nja we komen er niet achter of dat ook invloed op ze heeftquote:Op woensdag 7 december 2022 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
JW en Esther had Jappie ‘omgepraat’ gisteren
Dat was echt prachtigquote:Op woensdag 7 december 2022 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Die leek kalm te blijven tegenover die opgefokte wannabe Captain Jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |