Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in decemberquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Hij heeft een korter lontje dan ik
Dat denk ik ook
Ik heb nog steeds dat Erik Isaak conflict in gedachtenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in december
Als Zoe de nieuwe manager wordt ontbrand dat lontje ookquote:Op woensdag 7 december 2022 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Isaac het gaat oppakken als een militair, loopt de loods leeg in december
Hoeveel kans heeft Zoë denk je om te winnenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Zoe de nieuwe manager wordt ontbrand dat lontje ook
En van wie allemaal dan Babet, Wendy GJ JW Estherquote:
Maar Erik hield goed standquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat Erik Isaak conflict in gedachten
Lekker de hele maand tegendraads zijn gok ik.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef Korak het volgende:
Jeff direct weer in de rol van onruststoker, dan is ie op z'n best ook
50/50 kansquote:Op woensdag 7 december 2022 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel kans heeft Zoë denk je om te winnen
JW en Esther had Jappie ‘omgepraat’ gisterenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
En van wie allemaal dan Babet, Wendy GJ JW Esther
Zeker! Die leek kalm te blijven tegenover die opgefokte wannabe Captain Jackquote:
Ah, nja we komen er niet achter of dat ook invloed op ze heeftquote:Op woensdag 7 december 2022 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
JW en Esther had Jappie ‘omgepraat’ gisteren
Dat was echt prachtigquote:Op woensdag 7 december 2022 12:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Die leek kalm te blijven tegenover die opgefokte wannabe Captain Jack
was ook al verbaasd, Het is niet meer te volgen daarquote:Op woensdag 7 december 2022 12:29 schreef Loveable het volgende:
Waarom praat Zoe nu weer met Wanda, of hebben ze weer ''goed'' gepraat
Mijn maandquote:
Nee nog 15 minuten.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef Flow3r het volgende:
Isaac manager ?
Hoeveel stemmen kreeg Zoe?
Straksquote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef Flow3r het volgende:
Isaac manager ?
Hoeveel stemmen kreeg Zoe?
Vreemd wel ja.. zo kunnen ze elkaar niet meer in de ogen kijken en vervolgens praten weer tegen elkaar :dquote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik
[..]
was ook al verbaasd, Het is niet meer te volgen daar
Ja ok, buiten ejvjl wel, heel dat eerste kwartaal lijkt altijd een jaar te duren.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn maand![]()
December gaat juist snel , januari wordt een drama denk ik
Ik wilde net zeggen, weet niet of ik het trek om hier een maand lang naar te luisterenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben die stem en geleuter van Isaac nu al zat
Zou leuk zijn een 100 uren opdrachtquote:Op woensdag 7 december 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
O ze zitten er vandaag 100 dagen ik zag niet wie, maar iemand ik meende Erik denkt dat ze daarom een opdracht krijgen.
Maar het was een 'topKreeft" dinerquote:Op woensdag 7 december 2022 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er is nog ¤25 in de pot en nog eten tot Donderdag middag, dus Donderdagavond geen avond eten![]()
Goed gedaan Jeff
Er komt wel een verdien opdracht vandaag of anders morgen wel.. zonder geld en eten komen ze niet snel te zitenquote:Op woensdag 7 december 2022 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Er is nog ¤25 in de pot en nog eten tot Donderdag middag, dus Donderdagavond geen avond eten![]()
Goed gedaan Jeff
Siaak met zijn zeikstem, ik heb nog geld en kan er ook nog ¤25 bij leggen voor eten. (is dit niet omkoping)quote:Op woensdag 7 december 2022 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het was een 'topKreeft" diner
Als je ouder wordt gaat alles veel sneller , ook dat kwartaalquote:Op woensdag 7 december 2022 12:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ok, buiten ejvjl wel, heel dat eerste kwartaal lijkt altijd een jaar te duren.
Oh managerquote:Op woensdag 7 december 2022 12:40 schreef mootie het volgende:
Esther had om dropjes gevraagd.
Gister stond er een open pak venco in kantoor.
Wauw, heeft hij al dat geld opgemaakt ppffffquote:Op woensdag 7 december 2022 12:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goed gedaan Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |