Die waren voor Esther zei Jeff nog ...quote:Op woensdag 7 december 2022 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Viel me op, op het bureau toen jeff en kim er bezig waren.
Dat waren vast de dropjes van Estherquote:Op woensdag 7 december 2022 12:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Viel me op, op het bureau toen jeff en kim er bezig waren.
Die 1000 van het ijsbad, op. Man man manquote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, heeft hij al dat geld opgemaakt ppffff
Onder wiens trui dan?quote:Op woensdag 7 december 2022 12:39 schreef mootie het volgende:
Alles is onder de trui uit kantoor gehaald, isaac en esther zagen het.
Ja, heeft ze nu gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat waren vast de dropjes van Esther
Onder de kleding dan.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Onder wiens trui dan?
Jeff was aan het opruimen in een T-shirt.
Even daarvoor stond hij bij de toiletten , keek in de spiegel en zie dat hij zo mager werd.
Trok dat zwarte t-shirt strak.
Ik heb Jeff niet in een trui gezien.
En waarom kreeg ze ze niet dan?quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die waren voor Esther zei Jeff nog ...
Die wijntap 3 liter kartons zijn net onde de 10 ¤quote:Op woensdag 7 december 2022 12:43 schreef Ijspegel99 het volgende:
Isaac vertelde net aan Esther dat een fles van die wijn al ¤7 is en een doos ¤25
Zegt hij dat? Hij zegt dat hij de opleiding leuk vond, altijd vooraan zat en goed meedeed met de lessen en daarom de gunfactor van de leraar had.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:47 schreef mootie het volgende:
Ook op de opleiding was Jeff geweldig.
Ja, ook daar straalde zijn sterquote:Op woensdag 7 december 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zegt hij dat? Hij zegt dat hij de opleiding leuk vond, altijd vooraan zat en goed meedeed met de lessen en daarom de gunfactor van de leraar had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |