Omdat ze denkt zelf weggestuurd te wordenquote:Op maandag 5 december 2022 12:50 schreef mootie het volgende:
KimD: deze meid hadden we gewoon weg moeten pesten. Punt uit.
Als Maddy Babette weg stemt stompt Sas haar voor haar bekquote:
Die is wel altijd para toch, net al Marcia..quote:Op maandag 5 december 2022 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ze denkt zelf weggestuurd te worden
Weg pesten,het is geen gouden kooi.quote:Op maandag 5 december 2022 12:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ze denkt zelf weggestuurd te worden
Daar heb ik ook moeite meequote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Weg pesten,het is geen gouden kooi.
Ze heeft al uitgelegd dat ze hiermee negeren bedoelt. Wat GJ nu ook al 3 weken met Maddy doet.quote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo, die heeft toch maar mooi 3 maanden het lieve onschuldige, aaiende, persoontje gespeeld...quote:Op maandag 5 december 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Maddy Babette weg stemt stompt Sas haar voor haar bek![]()
[ afbeelding ]
Jeff weet dat ze dan op KimD gaat stemmen
Maddy heeft een hekel aan zowel Jeffrey als KimD en het zou stroken met haar eerdere teksten dus zijzelf gaan er al vanuitquote:Op maandag 5 december 2022 12:54 schreef juul. het volgende:
Als Maddy de opdracht haalt, krijgt ze toch een uur bedenktijd over wie ze wil elimineren, toch?
@Deisyy wat zit je daar incognito te wezen?quote:Op maandag 5 december 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal nu wel niet zijnquote:Op maandag 5 december 2022 12:54 schreef juul. het volgende:
Als Maddy de opdracht haalt, krijgt ze toch een uur bedenktijd over wie ze wil elimineren, toch?
Eigenlijk weten we dat niet, want ze is 3 maanden vrijwel niet in beeld gebracht door de febo.quote:Op maandag 5 december 2022 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo, die heeft toch maar mooi 3 maanden het lieve onschuldige, aaiende, persoontje gespeeld...
als ze in beeld kwam, was ze poeslief en vriendelijk, en timide, en vooral aaiend en friemelend.quote:Op maandag 5 december 2022 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk weten we dat niet, want ze is 3 maanden vrijwel niet in beeld gebracht door de febo.
Momenteel is het Wendyquote:Op maandag 5 december 2022 12:58 schreef Setje72 het volgende:
Ze wil met Wanda praten als ze hem haald...die heeft toch een pl*****s hekel aan Kim D??
Geen al te handige (voorbeeld)teksten nee en nogal hoog tokkiegehalte maar ja errors hèquote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van die 2 wordt ik echt helemaal simpel van.quote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern en Sasha alert.
Bern voelt zich rot over de situatie.
Reden onbekend voor ons helaas.quote:Op maandag 5 december 2022 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
Sasja is SuperSad.. en Bern is de schuld.. wtf?
Vaag gedoequote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van die 2 wordt ik echt helemaal simpel van.
Er schijnt nu wel iets specifieks gebeurd/gezegd te zijn door Bern.quote:Op maandag 5 december 2022 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerdere gesprekken gingen over relatie buiten.. daar deed Bern nogal laconiek over ,,
Wat is er gebeurd tussen die twee dan dat ze supersad door hem is?quote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern wil graag door met Sasha, en wil daarin over alles praten met haar, maar haar ook de ruimte geven. Hij hoopt dat er nog iets is, hier.. En als dat niet zo is, wil hij het wel graag weten.
Sasha : Ik ben supersad, en jij bent de reden daarvoor. Ik kan nu niet praten. Ik kan nu niet in jouw buurt zijn, want dan word ik misselijk en sad.
Het is goed fout iigquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er in godsnaam tussen Bern en Sasha gebeurd?
Vind ik ook pesten.quote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft al uitgelegd dat ze hiermee negeren bedoelt. Wat GJ nu ook al 3 weken met Maddy doet.
Heel vaag, iig iets met vrouwenquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Er valt geen pijl op te trekken en net zo min de exacte moeilijkheidsgraad van de opdrachtquote:Op maandag 5 december 2022 13:01 schreef Silves het volgende:
Blijf er bij dat ze Erik gaat wegstemmen, vriendjes blijven met beide kampen..en rot op de oudjes...zou ze het halen natuurlijk.
Anders dan dat Bern daar met iemand anders geneukt heeft , kan er geen moer aan de hand zijnquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Ze heeft recht op haar eigen emoties. En je weet niet wat er speelt.quote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Sasje de Gevallen Vrouw Act opvoert slaat nergens op
Ik heb dat niet zo meegekregenquote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern wil graag door met Sasha, en wil daarin over alles praten met haar, maar haar ook de ruimte geven. Hij hoopt dat er nog iets is, hier.. En als dat niet zo is, wil hij het wel graag weten.
Sasha : Ik ben supersad, en jij bent de reden daarvoor. Ik kan nu niet praten. Ik kan nu niet in jouw buurt zijn, want dan word ik misselijk en sad.
Als ze het redt heeft ze hulp van achter gekregen...quote:Op maandag 5 december 2022 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
Wie maakt een poll of Maddy het gaat redden of niet?
Negeren kun je verdienen en is dus van een andere ordequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jawel.. ze zitten aan elkaar vast maar Bern niet zo vast als Sasje wilquote:Op maandag 5 december 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft recht op haar eigen emoties. En je weet niet wat er speelt.
ipv een lepel gebruikt Bern een vork... wie zal het wetenquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd tussen die twee dan dat ze supersad door hem is?
Vreemdgaan? Ik vul in.quote:Op maandag 5 december 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas : Ik weet wat ik voel voor hem, en dat heb ik ook uitgesproken, en dat is ook het hele facking probleem. Ik heb laatst gezegd, Marciano zei, jouw vrouwtje tegen hem. En normaal corrigeer ik iedereen die dat zegt, maar er was een moment dat ik dacht, ja zo voel ik me ook, en dat vind ik fijn.
Babette : AAHHH ... ja
Sasha : En dan blijkt hij gewoon een teringlijer te zijn in de buitenwereld.
ja maar daar word je toch niet misselijk van?quote:Op maandag 5 december 2022 13:09 schreef Silves het volgende:
Hij denkt dus anders...een ding waar ze zich aan erger is zijn gieirigheid zei ze laatst..
Kan ook inderdaad.quote:Op maandag 5 december 2022 13:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een player denk ik. Verklaart ook dat hij condooms mee neemt de loods in,
Dat denk ik sowiesoquote:Op maandag 5 december 2022 13:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik denk het feit dat hij mssn bi isquote:Op maandag 5 december 2022 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Je hebt je eigen kwetsbaar opgesteld, en je denkt nu, had ik dat maar niet gedaan .. red flags.
Sasha : Omdat ik weet ...... alles wees er al naar.
Babette : Het is toch niet zo dat hij buiten een partner heeft?
Sasha : Nee
Er he en ze ademen er ook naar waardoor de gesprekken niet goed te verstaan zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 13:11 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet wat langzamer lopen, ik raak al buiten adem door het kijken
Te voor de hand liggendquote:Op maandag 5 december 2022 13:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy: die eilanden doe ik niet hoor
Whutt gangbang??quote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De ommezwaai is gekomen na die zuipavond en die vragen over vreemdgaan, on-night-stands, gangbang etc.
Dat maakt iemand geen teringleier in de buitenwereld.quote:Op maandag 5 december 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk het feit dat hij mssn bi is
WTFquote:Op maandag 5 december 2022 13:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was die nacht dat ook Wanda te veel gepraat heeft
quote:Op maandag 5 december 2022 13:14 schreef D. het volgende:
Je hebt verrotte mensen, en je hebt...
Bern, wilde ze zeggen
Seks verslaafd ? Vreemdgaan?quote:Op maandag 5 december 2022 13:14 schreef Pindaaatje het volgende:
"Ik kan met mn hele hebben en houden niet bij hoe een persoon zo kan zijn. Het is niet alleen mijn verdriet het is ook verdriet bij de mensen bij wie hij dat doet. Ik heb het een keer eerder gezien en die jongen had serieus hulp nodig"
Ja sneuquote:Op maandag 5 december 2022 13:14 schreef patat het volgende:
Oei arme Sas... ze ziet er echt heel overstuur uit
quote:
Gister alquote:Op maandag 5 december 2022 13:14 schreef patat het volgende:
Zo ziet ze er toch altijd uit?quote:Op maandag 5 december 2022 13:14 schreef patat het volgende:
Tinderen om alleen maar seks te willen??quote:Op maandag 5 december 2022 13:14 schreef Pindaaatje het volgende:
"Ik kan met mn hele hebben en houden niet bij hoe een persoon zo kan zijn. Het is niet alleen mijn verdriet het is ook verdriet bij de mensen bij wie hij dat doet. Ik heb het een keer eerder gezien en die jongen had serieus hulp nodig"
Dat is Maddyquote:
En daarom is ontslagenquote:Op maandag 5 december 2022 13:16 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Bern kittens heeft vermoord. Zoiets moet het haast wel zijn.
quote:Op maandag 5 december 2022 13:16 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Bern kittens heeft vermoord. Zoiets moet het haast wel zijn.
Mja, dat is niet iets om zo overstuur van te raken toch? Zijn zat mensen die dat prima vindenquote:Op maandag 5 december 2022 13:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Tinderen om alleen maar seks te willen??
Terwijl ze gisteren nog wel toegaf dat ze een beginnende relatie haddenquote:Op maandag 5 december 2022 13:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Bern zal vast iets hebben opgebiecht over hemzelf aan Sasha maar het lijkt er wel een beetje op dat Sasha dit ook als excuus gebruikt om afstand te kunnen nemen want Sasha trok de laatste tijd al meer en meer op met andere mensen zoals Jeff en Babbel en zo.....
Dat denk ik ook, iig erg genoeg voor haar en de situatie tussen hunquote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef pingu66 het volgende:
Het moet wel iets heel ergs zijn want Sasha is best ruimdenkend in het algemeen.
Heb al die maanden al een unheimlich onderbuikgevoel bij Bern waardoor ik niet anders dan kil naar hem kan kijkenquote:Op maandag 5 december 2022 13:14 schreef Pindaaatje het volgende:
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef mootie het volgende:
Zeg nou maar gewoon wat er is. Je doet alsof je hem beschermt, maar daar is echt geen sprake van.
Die gingen bij mij vanaf het begin al afquote:Op maandag 5 december 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij mij gaan bij Bern ook alarmbellen af, geen idee waarom
Als in: ik kom even kijken of jullie wel schoon zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij mij gaan bij Bern ook alarmbellen af, geen idee waarom
Dat is waar .quote:Op maandag 5 december 2022 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu is het alsof hij minstens een verkrachter is of op heel jonge meisjes valt.
Jup de anderen in de loods krijgen dit ook mee en gaan er net als wij hun eigen invulling aan geven.quote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef mootie het volgende:
Zeg nou maar gewoon wat er is. Je doet alsof je hem beschermt, maar daar is echt geen sprake van.
Daar is pas een gymleraar voor veroordeeld. Ik denk eerder stalkingquote:Op maandag 5 december 2022 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu is het alsof hij minstens een verkrachter is of op heel jonge meisjes valt.
Maddy gaat toch met Wanda overleggen wie weg moet. Denk na... Wanda like Bern, wanda gaat Maddy overtuigen Sas weg te sturen. Maddy zei toch om een onverwachte weg te sturen? Of ze red het en zegt toch zelf te gaan omdat ze al meerdere keren 24 uur heeft aangevraagd. Misschien bedoeld ze dat met het onverwachte. Blijven hopen dus dat ze zelf gaat. Opdracht gehaald of niet gehaald.quote:Op maandag 5 december 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welnee, dit scenario is wel erg ongeloofwaardigquote:Op maandag 5 december 2022 13:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maddy gaat toch met Wanda overleggen wie weg moet. Denk na... Wanda like Bern, wanda gaat Maddy overtuigen Sas weg te sturen. Maddy zei toch om een onverwachte weg te sturen? Of ze red het en zegt toch zelf te gaan omdat ze al meerdere keren 24 uur heeft aangevraagd. Misschien bedoeld ze dat met het onverwachte. Blijven hopen dus dat ze zelf gaat. Opdracht gehaald of niet gehaald.
Ik denk niet dat Maddy ooit op Sas zou stemmenquote:Op maandag 5 december 2022 13:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maddy gaat toch met Wanda overleggen wie weg moet. Denk na... Wanda like Bern, wanda gaat Maddy overtuigen Sas weg te sturen. Maddy zei toch om een onverwachte weg te sturen? Of ze red het en zegt toch zelf te gaan omdat ze al meerdere keren 24 uur heeft aangevraagd. Misschien bedoeld ze dat met het onverwachte. Blijven hopen dus dat ze zelf gaat. Opdracht gehaald of niet gehaald.
Ik lees dit in de stem van Jambersquote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
Bern is geboren als Bernice denk ikEn in zijn vrije tijd steelt ie de slipjes van de waslijn van de buurvrouw
Mooi, dat willen wij namelijk ookquote:Op maandag 5 december 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Oei Sas wil dat Bern met de billen bloot gaat voor alles en iedereen
Hij moet aan de schandpaal?quote:Op maandag 5 december 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit al de hele tijd te wachten , ik hoef ze alleen niet perse te zienquote:
Ik vind dit bijna spannender dan de eliminatiequote:Op maandag 5 december 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten , ik hoef ze alleen niet perse te zien
Dat eisen slaat nergens op.. het ie een Spelletjesshow geen Tribunaal voor gekwetste kutjesquote:Op maandag 5 december 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik ook . Ik wil nu ook weten wat er speeltquote:Op maandag 5 december 2022 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit bijna spannender dan de eliminatie
handelen uit wraak is nooit goedquote:Op maandag 5 december 2022 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat eisen slaat nergens op.. het ie een Spelletjesshow geen Tribunaal voor gekwetste kutjes
En ik blijf verwachten dat het iets is van, mja… doe je daar zo dramatisch over?quote:Op maandag 5 december 2022 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit bijna spannender dan de eliminatie
Een logische gedachtegangquote:Op maandag 5 december 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
Als ze het zou halen wordt het een Quinsi verhaal, verwerken, niet meer iemand vertrouwen en dan weggaan..volens J&J
Pff nu zijn ouders er bij halenquote:Op maandag 5 december 2022 13:30 schreef mootie het volgende:
Ze zet hem zo vreselijk voor paal nu, vind ik maar niks.
Schoot me bij de uitleg ook meteen te binnen ja dat ze zometeen juist die landen gaan uitkiezenquote:
Dat zijn voornamelijk bekende landen, en is het weer een stuk makkelijker om te halen.quote:Op maandag 5 december 2022 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Schoot me ook meteen te binnen ja dat ze zometeen die landen gaan uitkiezen
ik denk dat ze op de rode knop moet drukken om een land te kiezenquote:Op maandag 5 december 2022 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Schoot me bij de uitleg ook meteen te binnen ja dat ze zometeen juist die landen gaan uitkiezen
We komen er toch niet veel verder mee.quote:Op maandag 5 december 2022 13:31 schreef Pindaaatje het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ze schakelen het gesprek weg,,,,
Je hebt geen idee waar het over gaat zo, mensen zullen zich misschien van alles in het hoofd gaan halen. Zeg dan beter helemaal niets.quote:Op maandag 5 december 2022 13:30 schreef mootie het volgende:
Ze zet hem zo vreselijk voor paal nu, vind ik maar niks.
Voornamelijk wel ja maar zeker niet allemaal en juist die moet je dan nog maar zojuist even dus wel geoefend hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk bekende landen, en is het weer een stuk makkelijker om te halen.
Bern zit eigenlijk nooit bij JWquote:Op maandag 5 december 2022 13:35 schreef 5thencounter het volgende:
Briljante Shot Febo![]()
[ afbeelding ]
Servie doet ook mee, ik weet niet of ze dat zo aan zou kunnen wijzen. Of Senegalquote:Op maandag 5 december 2022 13:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk bekende landen, en is het weer een stuk makkelijker om te halen.
Kameroenquote:Op maandag 5 december 2022 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voornamelijk wel ja maar zeker niet allemaal en die moet je dan nog maar zojuist even geoefend hebben
die kans zit er wel in ja, dat Sasha een beetje zit te dramaqueenen.quote:Op maandag 5 december 2022 13:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik blijf verwachten dat het iets is van, mja… doe je daar zo dramatisch over?
Ook dat is het spel.quote:Op maandag 5 december 2022 13:37 schreef Harry het volgende:
Het managementteam zit op kantoor te eten.
Jeffrey: zij moet het gewoon niet halen. Stemt ze iemand naar huis die wel graag had willen blijven.
Nou lekker danquote:Op maandag 5 december 2022 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
WK verwijzing was slechts introductie van de opdracht. De stem zei letterlijk 'deze eliminatie staat in het teken van alle landen van de wereld, er zijn 195 erkende landen, welke deelnemer weet 10 willekeurig bepaalde landen te benoemen'.
Kan natuurlijk alsnog zijn dat ze 10 van die 32 landen 'onder de rode knop' hebben gestopt
hij heeft gewoon een puntquote:Op maandag 5 december 2022 13:37 schreef Harry het volgende:
Jefrey: zij moet het gewoon niet halen. Stemt ze iemand naar huis die wel graag had willen blijven.
quote:Op maandag 5 december 2022 13:06 schreef Ireth het volgende:
Bep voelt goed dat Sas ff iemand nodig heeft...Ik ook, Sas gooit de vuile was buiten en Bern geeft zelf aan het fijn voor haar te vinden dat er mensen voor haar zijn,(zoals met elke woordenwisseling tussen beide, Sas het gelijk met iemand bespreekt), maar hij moet het alleen verwerken. Bern voelt zich erg rot, maar praat niet, in geen enkele vorm, negatief over Sas, terwijl zij ook issues heeft die betrekking hebben op een/de relatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, Jerrol had ook misschien nog wel veel langer willen blijvenquote:Op maandag 5 december 2022 13:37 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: zij moet het gewoon niet halen. Stemt ze iemand naar huis die wel graag had willen blijven.
Jeff wou zelf graag blijven .. Maddy zit hoe dan ook met Kerst thuis...quote:Op maandag 5 december 2022 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja, Jerrol had ook misschien nog wel veel langer willen blijven
Jeff is er toch nogquote:Op maandag 5 december 2022 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Tja, Jerrol had ook misschien nog wel veel langer willen blijven
Alleen land zoals jij net zei zou ook lekker zijn. Uitgeknipte provincies van Nederland zonder context zou al een opgave zijnquote:
Hope soquote:Op maandag 5 december 2022 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff wou zelf graag blijven .. Maddy zit hoe dan ook met Kerst thuis...
Ik bedoel te zeggen dat Jeff ook iemand heeft weggestuurd zonder ernaar te vragen of die persoon langer zou willen blijven.quote:Op maandag 5 december 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is er toch nog
hij verwijst naar Quincy
die Johan wegstuurt en vervolgens zelf vertrek een week later
Ja, maar Jeff had ook iemand kunnen kiezen die toch wel naar huis zou gaan of wilde.quote:Op maandag 5 december 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff is er toch nog
hij verwijst naar Quincy
die Johan wegstuurt en vervolgens zelf vertrek een week later
quote:Op maandag 5 december 2022 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alleen land zoals jij net zei zou ook lekker zijn. Uitgeknipte provincies van Nederland zonder context zou al een opgave zijn
dat is niet het puntquote:Op maandag 5 december 2022 13:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat Jeff ook iemand heeft weggestuurd zonder ernaar te vragen of die persoon langer zou willen blijven.
Dat hoort er bij, iemand weglaten gaan die al weg wil is nooit leuk, die moeten maar vrijwillig gaanquote:Op maandag 5 december 2022 13:37 schreef Harry het volgende:
Dat is ook iets wat een eigen leven is gaan leiden.quote:Op maandag 5 december 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet het punt
Maddy heeft vorige week iedere dag haar 24 uur aangevraagd
Inderdaad, laat dan Djedi er meteen achteraan gaan, scheelt weer een loze eliminatie voor de buhnequote:Op maandag 5 december 2022 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoort er bij, iemand weglaten gaan die al weg wil is nooit leuk, die moeten maar vrijwillig gaan
jawelquote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat een eigen leven is gaan leiden.
Maddy heeft niet iedere dag haar 24 uur aangevraagd
Zeker..Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat. ( Cruyff )quote:Op maandag 5 december 2022 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac met een briljante opmerking : Dit is halen .. of falen...
haha.. jawel .. en weer ingetrokken .. heeft ze minimaal anderhalve week volgehouden.quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet het punt
Maddy heeft vorige week iedere dag haar 24 uur aangevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Omdat FEBO er snel klaar mee was.quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat kan hij zeggen, maar is feitelijk niet de waarheid.quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
dat is al meerdere malen gezegd
Jeff heeft vorige week elke dag haar 24 uur aan moeten vragen
Ja , mag hopen daar regels voor zijn aangescherptquote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
dat is al meerdere malen gezegd
Jeff heeft vorige week elke dag haar 24 uur aan moeten vragen
ik kan me dat echt niet voorstellen dat ze elke dag haar 24 uur heeft aangevraagd.quote:Op maandag 5 december 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat FEBO er snel klaar mee was.
quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, laat dan Djedi er meteen achteraan gaan, scheelt weer een loze eliminatie voor de buhne
ok.. als jij je het niet kan voorstellen dan is het inderdaad niet zo.quote:Op maandag 5 december 2022 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan me dat echt niet voorstellen dat ze elke dag haar 24 uur heeft aangevraagd.
ze heeft gezegd dat ze dat zou doen.
Kwartiertje.quote:
Hoi wil dat juist wel, heeft alleen gezegd dat ze waarschijnlijk elkaar weer opnieuw zullen ontdekken omdat situatie anders is dan in de loods. Bern zag hun relatie 100% kans van slagen. Sas op voorhand 50_50. Sas zei in een eerder goedmaak gesprek al tegen Bern dat ze eigenlijk helemaal geen relatie in de loods wilde, allemaal gezeik krijg je ervan. Principes waar ze van af was gestapt.Denk dat Sas alles aangrijpt om het kapot te laten gaan, want ja principes tellen zwaar bij haar.quote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
In de buitenwereld is er geen spel meer, ze wil verder met relatie, en hij wil niet..kan niks meer anders bedenken voor nu.
Hoi wil dat juist wel, heeft alleen gezegd dat ze waarschijnlijk elkaar weer opnieuw zullen ontdekken omdat situatie anders is dan in de loods. Bern zag hun relatie 100% kans van slagen. Sas op voorhand 50_50. Sas zei in een eerder goedmaak gesprek al tegen Bern dat ze eigenlijk helemaal geen relatie in de loods wilde, allemaal gezeik krijg je ervan. Principes waar ze van af was gestapt.Denk dat Sas alles aangrijpt om het kapot te laten gaan, want ja principes tellen zwaar bij haar.quote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
In de buitenwereld is er geen spel meer, ze wil verder met relatie, en hij wil niet..kan niks meer anders bedenken voor nu.
Juist👍quote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
Nahja.. Sasjes irritatie dat ze na al die maanden aaien en kusjes Bern nog steeds niet tot slaafje heeft kunnen programmeren.. Mijn bescheiden menig.. U mag schieten![]()
neequote:
Ze lag de volgende ochtend gewoon in zijn armen op de bank hoor, toen was er nog niet aan de hand. In een gesprek daarna is er iets geknapt bij Sasquote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De ommezwaai is gekomen na die zuipavond en die vragen over vreemdgaan, on-night-stands, gangbang etc.
Dat kan, maar het schijnt tijdens het nachtelijke groepsgesprek te zijn geweest, dus het kan ook zijn dat wij allemaal denken ... mwah, waar hebben we het over, maar dat het Sasha heel erg raakt.quote:Op maandag 5 december 2022 13:49 schreef Pindaaatje het volgende:
Is dat dan een gesprek volledig buiten de streams om geweest?
Minder kleinerend dan 'mongolen' om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 13:50 schreef mootie het volgende:
Waarom zou je mensen met het aanduiden. Zo kleinerend.
Ja, geen extra blinde oefenkaart of zo.quote:Op maandag 5 december 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
Heeft maddy alleen een kaart met alle namen er op ?
dan denk je dat je het weetquote:Op maandag 5 december 2022 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, geen extra blinde oefenkaart of zo.
Is andersom toch ook zo. We weten meer van Bern dan van Sas. Zij verteld heel weinig over haar pers. leven. Ja, onder de dekens misschien.quote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje weet niets van Bern behalve wat 'ie haar zelf verteld heeft, en op die info zo paranoia reageren past beter in een afl. GTST
Dat denk ik ook ..quote:Op maandag 5 december 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan denk je dat je het weet
krijg je een blinde kaart krijg je een error
Dit denk ik ook. Een notoire vreemdgaander.quote:Op maandag 5 december 2022 13:22 schreef mootie het volgende:
Ik blijf denken dat het om iets vrij simpels gaat. Vreemdgaan in relaties oid.
Niet dat dat nou zo simpel is, maar wel prima over te praten.
Laten we het over de streams hebben en niet steeds suggestieve dingen over de FEBO gaan roepen.quote:
jaquote:Op maandag 5 december 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet gewoon de angst bij Jeffrey dat KimD er zometeen uitgestuurd zal worden als Maddy het haalt
KimD gaat nergens heenquote:Op maandag 5 december 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet gewoon de angst bij Jeffrey dat KimD er zometeen uitgestuurd zal worden als Maddy het haalt
Denk eerder een open relatie.quote:Op maandag 5 december 2022 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Een notoire vreemdgaander.
Smoorverliefd en tot over z'n orenquote:Op maandag 5 december 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar volgens velen issie niet vlieft meer
Daar valt idd over te praten , vreemdgaan vind ik een ander verhaal , en helemaal als dat regelmatig zou gebeurenquote:
ik zou ook niet iemand willen die een open relatie zoektquote:Op maandag 5 december 2022 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar valt idd over te praten , vreemdgaan vind ik een ander verhaal , en helemaal als dat regelmatig zou gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |