haha.. jawel .. en weer ingetrokken .. heeft ze minimaal anderhalve week volgehouden.quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat een eigen leven is gaan leiden.
Maddy heeft niet iedere dag haar 24 uur aangevraagd
quote:Op maandag 5 december 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet het punt
Maddy heeft vorige week iedere dag haar 24 uur aangevraagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Omdat FEBO er snel klaar mee was.quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat een eigen leven is gaan leiden.
Maddy heeft niet iedere dag haar 24 uur aangevraagd
quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Dat kan hij zeggen, maar is feitelijk niet de waarheid.quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
dat is al meerdere malen gezegd
Jeff heeft vorige week elke dag haar 24 uur aan moeten vragen
Ja , mag hopen daar regels voor zijn aangescherptquote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
dat is al meerdere malen gezegd
Jeff heeft vorige week elke dag haar 24 uur aan moeten vragen
ik kan me dat echt niet voorstellen dat ze elke dag haar 24 uur heeft aangevraagd.quote:Op maandag 5 december 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat FEBO er snel klaar mee was.
quote:Op maandag 5 december 2022 13:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, laat dan Djedi er meteen achteraan gaan, scheelt weer een loze eliminatie voor de buhne
ok.. als jij je het niet kan voorstellen dan is het inderdaad niet zo.quote:Op maandag 5 december 2022 13:44 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan me dat echt niet voorstellen dat ze elke dag haar 24 uur heeft aangevraagd.
ze heeft gezegd dat ze dat zou doen.
Kwartiertje.quote:
Hoi wil dat juist wel, heeft alleen gezegd dat ze waarschijnlijk elkaar weer opnieuw zullen ontdekken omdat situatie anders is dan in de loods. Bern zag hun relatie 100% kans van slagen. Sas op voorhand 50_50. Sas zei in een eerder goedmaak gesprek al tegen Bern dat ze eigenlijk helemaal geen relatie in de loods wilde, allemaal gezeik krijg je ervan. Principes waar ze van af was gestapt.Denk dat Sas alles aangrijpt om het kapot te laten gaan, want ja principes tellen zwaar bij haar.quote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
In de buitenwereld is er geen spel meer, ze wil verder met relatie, en hij wil niet..kan niks meer anders bedenken voor nu.
Taalwondertje of nietquote:
Hoi wil dat juist wel, heeft alleen gezegd dat ze waarschijnlijk elkaar weer opnieuw zullen ontdekken omdat situatie anders is dan in de loods. Bern zag hun relatie 100% kans van slagen. Sas op voorhand 50_50. Sas zei in een eerder goedmaak gesprek al tegen Bern dat ze eigenlijk helemaal geen relatie in de loods wilde, allemaal gezeik krijg je ervan. Principes waar ze van af was gestapt.Denk dat Sas alles aangrijpt om het kapot te laten gaan, want ja principes tellen zwaar bij haar.quote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
In de buitenwereld is er geen spel meer, ze wil verder met relatie, en hij wil niet..kan niks meer anders bedenken voor nu.
Juist👍quote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
Nahja.. Sasjes irritatie dat ze na al die maanden aaien en kusjes Bern nog steeds niet tot slaafje heeft kunnen programmeren.. Mijn bescheiden menig.. U mag schieten![]()
neequote:
Ze lag de volgende ochtend gewoon in zijn armen op de bank hoor, toen was er nog niet aan de hand. In een gesprek daarna is er iets geknapt bij Sasquote:Op maandag 5 december 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De ommezwaai is gekomen na die zuipavond en die vragen over vreemdgaan, on-night-stands, gangbang etc.
Dat kan, maar het schijnt tijdens het nachtelijke groepsgesprek te zijn geweest, dus het kan ook zijn dat wij allemaal denken ... mwah, waar hebben we het over, maar dat het Sasha heel erg raakt.quote:Op maandag 5 december 2022 13:49 schreef Pindaaatje het volgende:
Is dat dan een gesprek volledig buiten de streams om geweest?
Minder kleinerend dan 'mongolen' om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 13:50 schreef mootie het volgende:
Waarom zou je mensen met het aanduiden. Zo kleinerend.
Ja, geen extra blinde oefenkaart of zo.quote:Op maandag 5 december 2022 13:51 schreef greysbones het volgende:
Heeft maddy alleen een kaart met alle namen er op ?
dan denk je dat je het weetquote:Op maandag 5 december 2022 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, geen extra blinde oefenkaart of zo.
Is andersom toch ook zo. We weten meer van Bern dan van Sas. Zij verteld heel weinig over haar pers. leven. Ja, onder de dekens misschien.quote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje weet niets van Bern behalve wat 'ie haar zelf verteld heeft, en op die info zo paranoia reageren past beter in een afl. GTST
Dat denk ik ook ..quote:Op maandag 5 december 2022 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan denk je dat je het weet
krijg je een blinde kaart krijg je een error
Dit denk ik ook. Een notoire vreemdgaander.quote:Op maandag 5 december 2022 13:22 schreef mootie het volgende:
Ik blijf denken dat het om iets vrij simpels gaat. Vreemdgaan in relaties oid.
Niet dat dat nou zo simpel is, maar wel prima over te praten.
Laten we het over de streams hebben en niet steeds suggestieve dingen over de FEBO gaan roepen.quote:
jaquote:Op maandag 5 december 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet gewoon de angst bij Jeffrey dat KimD er zometeen uitgestuurd zal worden als Maddy het haalt
KimD gaat nergens heenquote:Op maandag 5 december 2022 13:55 schreef Kakadylo het volgende:
Je ziet gewoon de angst bij Jeffrey dat KimD er zometeen uitgestuurd zal worden als Maddy het haalt
Denk eerder een open relatie.quote:Op maandag 5 december 2022 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Een notoire vreemdgaander.
Smoorverliefd en tot over z'n orenquote:Op maandag 5 december 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar volgens velen issie niet vlieft meer
Daar valt idd over te praten , vreemdgaan vind ik een ander verhaal , en helemaal als dat regelmatig zou gebeurenquote:
ik zou ook niet iemand willen die een open relatie zoektquote:Op maandag 5 december 2022 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar valt idd over te praten , vreemdgaan vind ik een ander verhaal , en helemaal als dat regelmatig zou gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |