Heel vaag, iig iets met vrouwenquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er in godsnaam tussen Bern en Sasha gebeurd?
Er valt geen pijl op te trekken en net zo min de exacte moeilijkheidsgraad van de opdrachtquote:Op maandag 5 december 2022 13:01 schreef Silves het volgende:
Blijf er bij dat ze Erik gaat wegstemmen, vriendjes blijven met beide kampen..en rot op de oudjes...zou ze het halen natuurlijk.
Anders dan dat Bern daar met iemand anders geneukt heeft , kan er geen moer aan de hand zijnquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er in godsnaam tussen Bern en Sasha gebeurd?
Ze heeft recht op haar eigen emoties. En je weet niet wat er speelt.quote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Sasje de Gevallen Vrouw Act opvoert slaat nergens op
Ik heb dat niet zo meegekregenquote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern wil graag door met Sasha, en wil daarin over alles praten met haar, maar haar ook de ruimte geven. Hij hoopt dat er nog iets is, hier.. En als dat niet zo is, wil hij het wel graag weten.
Sasha : Ik ben supersad, en jij bent de reden daarvoor. Ik kan nu niet praten. Ik kan nu niet in jouw buurt zijn, want dan word ik misselijk en sad.
Als ze het redt heeft ze hulp van achter gekregen...quote:Op maandag 5 december 2022 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
Wie maakt een poll of Maddy het gaat redden of niet?
Negeren kun je verdienen en is dus van een andere ordequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
Jawel.. ze zitten aan elkaar vast maar Bern niet zo vast als Sasje wilquote:Op maandag 5 december 2022 13:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft recht op haar eigen emoties. En je weet niet wat er speelt.
ipv een lepel gebruikt Bern een vork... wie zal het wetenquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd tussen die twee dan dat ze supersad door hem is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |