Momenteel is het Wendyquote:Op maandag 5 december 2022 12:58 schreef Setje72 het volgende:
Ze wil met Wanda praten als ze hem haald...die heeft toch een pl*****s hekel aan Kim D??
Geen al te handige (voorbeeld)teksten nee en nogal hoog tokkiegehalte maar ja errors hèquote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Weg pesten,het is geen gouden kooi.
Van die 2 wordt ik echt helemaal simpel van.quote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern en Sasha alert.
Bern voelt zich rot over de situatie.
Reden onbekend voor ons helaas.quote:Op maandag 5 december 2022 13:01 schreef 5thencounter het volgende:
Sasja is SuperSad.. en Bern is de schuld.. wtf?
Vaag gedoequote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van die 2 wordt ik echt helemaal simpel van.
Er schijnt nu wel iets specifieks gebeurd/gezegd te zijn door Bern.quote:Op maandag 5 december 2022 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerdere gesprekken gingen over relatie buiten.. daar deed Bern nogal laconiek over ,,
Wat is er gebeurd tussen die twee dan dat ze supersad door hem is?quote:Op maandag 5 december 2022 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern wil graag door met Sasha, en wil daarin over alles praten met haar, maar haar ook de ruimte geven. Hij hoopt dat er nog iets is, hier.. En als dat niet zo is, wil hij het wel graag weten.
Sasha : Ik ben supersad, en jij bent de reden daarvoor. Ik kan nu niet praten. Ik kan nu niet in jouw buurt zijn, want dan word ik misselijk en sad.
Het is goed fout iigquote:Op maandag 5 december 2022 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is er in godsnaam tussen Bern en Sasha gebeurd?
Vind ik ook pesten.quote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft al uitgelegd dat ze hiermee negeren bedoelt. Wat GJ nu ook al 3 weken met Maddy doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |