Dat is ook weer zoquote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef mootie het volgende:
Zeg nou maar gewoon wat er is. Je doet alsof je hem beschermt, maar daar is echt geen sprake van.
Die gingen bij mij vanaf het begin al afquote:Op maandag 5 december 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij mij gaan bij Bern ook alarmbellen af, geen idee waarom
Als in: ik kom even kijken of jullie wel schoon zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij mij gaan bij Bern ook alarmbellen af, geen idee waarom
Dat is waar .quote:Op maandag 5 december 2022 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu is het alsof hij minstens een verkrachter is of op heel jonge meisjes valt.
Jup de anderen in de loods krijgen dit ook mee en gaan er net als wij hun eigen invulling aan geven.quote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef mootie het volgende:
Zeg nou maar gewoon wat er is. Je doet alsof je hem beschermt, maar daar is echt geen sprake van.
Daar is pas een gymleraar voor veroordeeld. Ik denk eerder stalkingquote:Op maandag 5 december 2022 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu is het alsof hij minstens een verkrachter is of op heel jonge meisjes valt.
Maddy gaat toch met Wanda overleggen wie weg moet. Denk na... Wanda like Bern, wanda gaat Maddy overtuigen Sas weg te sturen. Maddy zei toch om een onverwachte weg te sturen? Of ze red het en zegt toch zelf te gaan omdat ze al meerdere keren 24 uur heeft aangevraagd. Misschien bedoeld ze dat met het onverwachte. Blijven hopen dus dat ze zelf gaat. Opdracht gehaald of niet gehaald.quote:Op maandag 5 december 2022 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als Maddy Babette weg stemt stompt Sas haar voor haar bek![]()
[ afbeelding ]
Jeff weet dat ze dan op KimD gaat stemmen
Welnee, dit scenario is wel erg ongeloofwaardigquote:Op maandag 5 december 2022 13:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maddy gaat toch met Wanda overleggen wie weg moet. Denk na... Wanda like Bern, wanda gaat Maddy overtuigen Sas weg te sturen. Maddy zei toch om een onverwachte weg te sturen? Of ze red het en zegt toch zelf te gaan omdat ze al meerdere keren 24 uur heeft aangevraagd. Misschien bedoeld ze dat met het onverwachte. Blijven hopen dus dat ze zelf gaat. Opdracht gehaald of niet gehaald.
Ik denk niet dat Maddy ooit op Sas zou stemmenquote:Op maandag 5 december 2022 13:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maddy gaat toch met Wanda overleggen wie weg moet. Denk na... Wanda like Bern, wanda gaat Maddy overtuigen Sas weg te sturen. Maddy zei toch om een onverwachte weg te sturen? Of ze red het en zegt toch zelf te gaan omdat ze al meerdere keren 24 uur heeft aangevraagd. Misschien bedoeld ze dat met het onverwachte. Blijven hopen dus dat ze zelf gaat. Opdracht gehaald of niet gehaald.
Ik lees dit in de stem van Jambersquote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef Ireth het volgende:
Bern is geboren als Bernice denk ikEn in zijn vrije tijd steelt ie de slipjes van de waslijn van de buurvrouw
Mooi, dat willen wij namelijk ookquote:Op maandag 5 december 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Oei Sas wil dat Bern met de billen bloot gaat voor alles en iedereen
Hij moet aan de schandpaal?quote:Op maandag 5 december 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik zit al de hele tijd te wachten , ik hoef ze alleen niet perse te zienquote:
Ik vind dit bijna spannender dan de eliminatiequote:Op maandag 5 december 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te wachten , ik hoef ze alleen niet perse te zien
Dat eisen slaat nergens op.. het ie een Spelletjesshow geen Tribunaal voor gekwetste kutjesquote:Op maandag 5 december 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik ook . Ik wil nu ook weten wat er speeltquote:Op maandag 5 december 2022 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit bijna spannender dan de eliminatie
handelen uit wraak is nooit goedquote:Op maandag 5 december 2022 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat eisen slaat nergens op.. het ie een Spelletjesshow geen Tribunaal voor gekwetste kutjes
En ik blijf verwachten dat het iets is van, mja… doe je daar zo dramatisch over?quote:Op maandag 5 december 2022 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit bijna spannender dan de eliminatie
Een logische gedachtegangquote:Op maandag 5 december 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
Als ze het zou halen wordt het een Quinsi verhaal, verwerken, niet meer iemand vertrouwen en dan weggaan..volens J&J
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |