Nee dat heb ik al opquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vertel over 15 minuten maar dat je een bakje magere kwark gaat eten.
Als je geen principes hebtquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg geld haten om niet voor 200 miljoen (cash) per jaar in Saoudi te gaan voetballen.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat ronaldo word gewisseld??
Principes versus 400 miljoen terwijl je carrière eigenlijk al klaar isquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Als je geen principes hebten het is niet dat hij om geld verlegen zit ofzo.
Ronaldo zit op de bank, coach is beledigd.quote:
Hij schijnt naast Victor Reinier te zittenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat ronaldo word gewisseld??
Het was weer gezellig! Tot vrijdag!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zie het al, dit wordt 0-0. Daar heb ik geen trek meer in. Tot de volgende keer.
Erg jammer, maar ik vrees er ook voor.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zie het al, dit wordt 0-0. Daar heb ik geen trek meer in. Tot de volgende keer.
Heeft niets met principes te maken, 200 miljoen is voor Ronaldo ook heel veel geld, dan maakt het echt vrij weinig uit dat je al een paar honderd miljoen hebt. We hebben het over in 2.5 jaar zijn geschatte vermogen verdubbelen. Dan zijn niet alleen je kinderen en kleinkinderen klaar, maar ook nog een paar generaties erna.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Als je geen principes hebten het is niet dat hij om geld verlegen zit ofzo.
Ik lees mee, maar er gebeurt in de wedstrijd nog niet veel opvallends en er wordt hier niet gevraagd naar mijn drankkeuze/laatstgenoten maaltijd/favoriete noot.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel in mijn eentje geloof ik nog als ik dit topic zo zie.
Niet erg, dit blijft een warm bad.
Ja, waar is Coco?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar er gebeurt in de wedstrijd nog niet veel opvallends en er wordt hier niet gevraagd naar mijn drankkeuze/laatstgenoten maaltijd/favoriete noot.
In dat geval ben ik zeer benieuwd naar je avond. Wat heb je gegeten, ben je aan het genieten een heerlijk knabbeltje en wat voor drinken heb je op dit moment?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar er gebeurt in de wedstrijd nog niet veel opvallends en er wordt hier niet gevraagd naar mijn drankkeuze/laatstgenoten maaltijd/favoriete noot.
Omdat Ronaldo al moeite heeft met de bal te raken met zijn haar?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:17 schreef KingRoland het volgende:
waarom speelt ronaldo niet en ramos wel?
Ja leukquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Net als de wedstrijd - tot dit moment, want er wordt net gescoord (JAAAAAAAA) - niet veel bijzonders. Ik heb pasta gemaakt en heb net koffie op. De nootjes mogen nog even wachten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In dat geval ben ik zeer benieuwd naar je avond. Wat heb je gegeten, ben je aan het genieten een heerlijk knabbeltje en wat voor drinken heb je op dit moment?
Watte?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij schijnt naast Victor Reinier te zitten
Coach is beledigdquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:17 schreef KingRoland het volgende:
Geen idee, maar die in het middel is in ieder geval Victor Reinier!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke is het?
Goed gezien.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed voor de wedstrijd. Nu moet zwitserland komen.
Wordt een prima finale voor Nederland dus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutdag wordt dit, Marokko en Portugal door.
Tegen die Portugezen leggen we het af.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt een prima finale voor Nederland dus.
Mijn doodgraver weet alles van afleggen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen die Portugezen leggen we het af.
Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Portugal gaan de Marokkaantjes van het kastje naar de muur spelen.
Marokko gaat niet zoveel ruimte vrijgeven.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je alsnog 1x gescoordquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef Zorro het volgende:
Leuk zo'n doelpunt, maar als je vervolgens alles recht in de handen van de keeper schiet...
Gewoon afspelen op zijn medespeler rechts van 'm...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef Zorro het volgende:
Leuk zo'n doelpunt, maar als je vervolgens alles recht in de handen van de keeper schiet...
Ik kan dit alleen maar beamen.quote:
Naar het schijnt wonen er relatief weinig Marokkanen in Portugal.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alsnog nu al bijna meer schoten dan een bepaald elftal in het totaal dit toernooi.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef Zorro het volgende:
Maar zoveel maakt hij er normaal niet eens.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
"Pepe heeft een overtreding gemaakt"
Goh.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Bekijk je de wedstrijd op je muur?
Ik wens je een fijne tijd in Tokio.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
In Japan wonen is minder dan 0,01% marokkaans
genot
Bij een evt Portugal-Marokko zal ik een ultra-neutrale supporter zijn, met een lichte voorkeur voor Marokko omdat de janksmoel van Ronaldo onvergetelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef Zorro het volgende:
Portugal gaat die Marokkaantjes doormidden schoppen.
Pepe in de basis.
Dan houden wij 0,0% KingRoland over.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne tijd in Tokio.
Stevige uitspraak weer. Je bent in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan houden wij 0,0% KingRoland over.
Erg mooi.
Op Sint-Helena schijnen ook heel weinig Marokkanen te wonen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
In Japan is minder dan 0,01% marokkaans
genot
Ik betwijfel of ronaldo wilt winnen, verlies betekend het einde voor deze coach.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij een evt Portugal-Marokko zal ik een ultra-neutrale supporter zijn, met een lichte voorkeur voor Marokko omdat de janksmoel van Ronaldo onvergetelijk zal zijn.
Dat is nou jammer (van mijn plaatje bedoel ik)quote:
We missen dan wel een type Nigel de Jong.quote:
Ronaldo speelt het volgende WK niet, dit is de laatste kans, ook onder een trainer die de Diva niet ziet zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ronaldo wilt winnen, verlies betekend het einde voor deze coach.
Zou de VAR hem rood hebben gegeven in de finale van 2010?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
We missen dan wel een type Nigel de Jong.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou de VAR hem rood hebben gegeven in de finale van 2010?
Ik denk niet dat dit hem zou helpen bij zijn doelstellingen om records te breken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ronaldo wilt winnen, verlies betekend het einde voor deze coach.
Neequote:
Een béétje boomer heeft een beamer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
NeeIk begin nu het gevoel te krijgen dat er wat ontbreekt in mijn leven.
The batlle of Doha 1-2-3.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:32 schreef DeeBee het volgende:
Straks een team met bejaarde staatsmongool Pepe in de basis in de halve finale
Hij leest mee.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:32 schreef DeeBee het volgende:
Straks een team met bejaarde staatsmongool Pepe in de basis in de halve finale
Ze zijn neutraal he? dat breekt ze in dit soort wedstrijden op!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef Zorro het volgende:
Maar die Zwitsers zijn best gevaarlijk hoor!
Milla was 42 toen hij scoorde op het WK94.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Is Pepe de oudste doelpuntenmaker op een WK ooit? Of blijft Mila dat? Niemand wist hoe oud 'ie was.
Had serieus meer van ze verwachtquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef Zorro het volgende:
Maar die Zwitsers zijn best gevaarlijk hoor!
Hadden ze even een bovenbeen moeten doorzagenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Is Pepe de oudste doelpuntenmaker op een WK ooit? Of blijft Mila dat? Niemand wist hoe oud 'ie was.
In 1934 scoorde er vast iemand van 53 met sigaret in de mondhoek.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ook wel eigenlijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Had serieus meer van ze verwacht
Het zit ze ook niet mee dat ze twee doelpunten al tegen hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Had serieus meer van ze verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |