Zwitserland is goed op elkaar ingespeeld. En leuk om naar te kijken. Ik acht ze dus zeker niet kansloos.quote:Op maandag 5 december 2022 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik sluit niet uit dat dit dan de pot wordt waarin we een verrassende exit gaan zien van de Portugezen, gezien de degelijkheid van de Zwitsers.
Hier nemen we geen genoegen mee. Wat is jouw ECHTE excuus?quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Slecht nieuws jong0ns, ik ben er niet vanavond. Ik juich wel voor Zwitersland.
Ik zit in de kroeg vanavond. Eentje zonder voetbal.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier nemen we geen genoegen mee. Wat is jouw ECHTE excuus?
Rare kroeg.quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit in de kroeg vanavond. Eentje zonder voetbal.
Wat is dat voor kroeg inderdaad?quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit in de kroeg vanavond. Eentje zonder voetbal.
quote:
Ja, iets met "Not my world cup" en alles. Ze hebben wel enorm goed bier.quote:
Dan zou ik toch een andere kroeg gaan zoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Ja, iets met "Not my world cup" en alles. Ze hebben wel enorm goed bier.
Normaal gesproken wel, ja, maar vanavond is het gesprek met het gezelschap een stukkie belangrijker dan de wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een andere kroeg gaan zoeken.
En bedankt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, ja, maar vanavond is het gesprek met het gezelschap een stukkie belangrijker dan de wedstrijd.
Klinkt als een date. Have fun!quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, ja, maar vanavond is het gesprek met het gezelschap een stukkie belangrijker dan de wedstrijd.
Afgehandeld.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
REEKSEN @:GGMM @:Coco @:Sked
[ afbeelding ]
Wat doe je maatquote:
Ik begrijp die al negativiteit met betrekking tot Portugal sowieso niet, hebben juist een leuk team met eigenlijk een flink aantal goede voetballers. Het is alleen jammer dat het altijd zo voorzichtig en verdedigend is.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:56 schreef T3hTommay het volgende:
Met Ronaldo op het bankje wordt het al een stuk makkelijker om voor de Portugezen te juichen
Als je je eigen vraag gaat beantwoorden heb ik er verder weinig aan toe te voegenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp die al negativiteit met betrekking tot Portugal sowieso niet, hebben juist een behoorlijk leuk team met eigenlijk een boel goede voetballers. Het is alleen jammer dat het altijd zo voorzichtig en verdedigend is.
Ik geef Portugal toch hogere kansen om te winnen tegen Marokko waardoor ze eruit worden geknikkerd tegen Frankrijk.quote:
Tja, over verdedigend voetbal mogen wij na die wedstrijd tegen de VS niet meer klagen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:59 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als je je eigen vraag gaat beantwoorden heb ik er verder weinig aan toe te voegen
Je hebt de slag om Nürnberg gemist? Na die wedstrijd gezien te hebben kun je nooit meer wat goeds van dat land vinden. Misschien over een jaar of 10 weer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp die al negativiteit met betrekking tot Portugal sowieso niet, hebben juist een leuk team met eigenlijk een flink aantal goede voetballers. Het is alleen jammer dat het altijd zo voorzichtig en verdedigend is.
Tsja, ik heb ze in de jaren 80 ook al zien ballen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:17 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Je hebt de slag om Nürnberg gemist? Na die wedstrijd gezien te hebben kun je nooit meer wat goeds van dat land vinden. Misschien over een jaar of 10 weer.
Wat een armoedzaaier.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houdt hij nog 100 miljoen op jaarbasis over gelukkig.
Ook alleen maar in Europa.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:31 schreef Perrin het volgende:
Toch knap dat je zo geniaal kunt voetballen maar dat iedereen je een eikel vindt.
De brienenoord is hier net te ver vandaan.quote:
Zo voelt Zippy zich dus als hij mijn posts vol intellect leest, weten wij dat ook weer!quote:
Hoopte er verder niet op hoor! Goed je te zienquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De brienenoord is hier net te ver vandaan.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoopte er verder niet op hoor! Goed je te zien
One of us.quote:
Je moet wel heel erg geld haten om niet voor 200 miljoen (cash) per jaar in Saoudi te gaan voetballen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:37 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Doe maar 200, lekker voetballen in Saoudi-Arabië
Stekelenburg acteert een journalist.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een kutvragen van die Stekelenburg.
Alleen op die positie vanwege zijn familiebanden. Ik vind die kerel echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stekelenburg acteert een journalist.
Italie belt.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
Het mooiste volkslied van Zuid-Europa.
Stukje kolonelsregime.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
Het mooiste volkslied van Zuid-Europa.
Blijf dan maar kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Met deze commentator val ik in slaap, Belgje it is.
Ja daar issie.quote:
De vorige pot werd ik gemist aan mijn mentions te zienquote:
Wat eigenlijk een paradox is.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat we dan de neutrale toeschouwers tegen ONS hebben.
Zwitserlandquote:
Nee, het is wel ff mooi geweest met de verlengingen en pingels.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:02 schreef wdn het volgende:
Hmmm ik kan een 2de 0-0 met 0-0 verlenging en pingels niet aan
quote:
Stukje paardenbiefstuk.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar @:Mortaxx gedraagt zich altijd voorbeeldig.
Neutraal naar kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Ik vraag me overigens af wat ik moet met dit affiche
Deze keer nemen de Zwitsers ze met de ogen open.quote:Op dinsdag 6 december 2022 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zwitserland verloor zelfs van de Spanjaarden met penalty's!
Naar kijken. Of niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Vertel over 15 minuten maar dat je een bakje magere kwark gaat eten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:05 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |