Coach is beledigdquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:17 schreef KingRoland het volgende:
waarom speelt ronaldo niet en ramos wel?
Geen idee, maar die in het middel is in ieder geval Victor Reinier!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke is het?
Goed gezien.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed voor de wedstrijd. Nu moet zwitserland komen.
Wordt een prima finale voor Nederland dus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutdag wordt dit, Marokko en Portugal door.
Tegen die Portugezen leggen we het af.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wordt een prima finale voor Nederland dus.
Mijn doodgraver weet alles van afleggen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegen die Portugezen leggen we het af.
Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Portugal gaan de Marokkaantjes van het kastje naar de muur spelen.
Marokko gaat niet zoveel ruimte vrijgeven.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb je alsnog 1x gescoordquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef Zorro het volgende:
Leuk zo'n doelpunt, maar als je vervolgens alles recht in de handen van de keeper schiet...
Gewoon afspelen op zijn medespeler rechts van 'm...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef Zorro het volgende:
Leuk zo'n doelpunt, maar als je vervolgens alles recht in de handen van de keeper schiet...
Ik kan dit alleen maar beamen.quote:
Naar het schijnt wonen er relatief weinig Marokkanen in Portugal.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alsnog nu al bijna meer schoten dan een bepaald elftal in het totaal dit toernooi.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:22 schreef Zorro het volgende:
Maar zoveel maakt hij er normaal niet eens.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
"Pepe heeft een overtreding gemaakt"
Goh.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Bekijk je de wedstrijd op je muur?
Ik wens je een fijne tijd in Tokio.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
In Japan wonen is minder dan 0,01% marokkaans
genot
Bij een evt Portugal-Marokko zal ik een ultra-neutrale supporter zijn, met een lichte voorkeur voor Marokko omdat de janksmoel van Ronaldo onvergetelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef Zorro het volgende:
Portugal gaat die Marokkaantjes doormidden schoppen.
Pepe in de basis.
Dan houden wij 0,0% KingRoland over.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne tijd in Tokio.
Stevige uitspraak weer. Je bent in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan houden wij 0,0% KingRoland over.
Erg mooi.
Op Sint-Helena schijnen ook heel weinig Marokkanen te wonen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
In Japan is minder dan 0,01% marokkaans
genot
Ik betwijfel of ronaldo wilt winnen, verlies betekend het einde voor deze coach.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij een evt Portugal-Marokko zal ik een ultra-neutrale supporter zijn, met een lichte voorkeur voor Marokko omdat de janksmoel van Ronaldo onvergetelijk zal zijn.
Dat is nou jammer (van mijn plaatje bedoel ik)quote:
We missen dan wel een type Nigel de Jong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |