Maar zoveel maakt hij er normaal niet eens.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef Dagoduck het volgende:
"Pepe heeft een overtreding gemaakt"
Goh.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Bekijk je de wedstrijd op je muur?
Ik wens je een fijne tijd in Tokio.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
In Japan wonen is minder dan 0,01% marokkaans
genot
Bij een evt Portugal-Marokko zal ik een ultra-neutrale supporter zijn, met een lichte voorkeur voor Marokko omdat de janksmoel van Ronaldo onvergetelijk zal zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:23 schreef Zorro het volgende:
Portugal gaat die Marokkaantjes doormidden schoppen.
Pepe in de basis.
Dan houden wij 0,0% KingRoland over.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wens je een fijne tijd in Tokio.
Stevige uitspraak weer. Je bent in vorm vandaag.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan houden wij 0,0% KingRoland over.
Erg mooi.
Op Sint-Helena schijnen ook heel weinig Marokkanen te wonen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:24 schreef KingRoland het volgende:
In Japan is minder dan 0,01% marokkaans
genot
Ik betwijfel of ronaldo wilt winnen, verlies betekend het einde voor deze coach.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij een evt Portugal-Marokko zal ik een ultra-neutrale supporter zijn, met een lichte voorkeur voor Marokko omdat de janksmoel van Ronaldo onvergetelijk zal zijn.
Dat is nou jammer (van mijn plaatje bedoel ik)quote:
We missen dan wel een type Nigel de Jong.quote:
Ronaldo speelt het volgende WK niet, dit is de laatste kans, ook onder een trainer die de Diva niet ziet zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ronaldo wilt winnen, verlies betekend het einde voor deze coach.
Zou de VAR hem rood hebben gegeven in de finale van 2010?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
We missen dan wel een type Nigel de Jong.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou de VAR hem rood hebben gegeven in de finale van 2010?
Ik denk niet dat dit hem zou helpen bij zijn doelstellingen om records te breken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ronaldo wilt winnen, verlies betekend het einde voor deze coach.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |