Nee dat heb ik al opquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vertel over 15 minuten maar dat je een bakje magere kwark gaat eten.
Als je geen principes hebtquote:Op dinsdag 6 december 2022 19:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg geld haten om niet voor 200 miljoen (cash) per jaar in Saoudi te gaan voetballen.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat ronaldo word gewisseld??
Principes versus 400 miljoen terwijl je carrière eigenlijk al klaar isquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Als je geen principes hebten het is niet dat hij om geld verlegen zit ofzo.
Ronaldo zit op de bank, coach is beledigd.quote:
Hij schijnt naast Victor Reinier te zittenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat ronaldo word gewisseld??
Het was weer gezellig! Tot vrijdag!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zie het al, dit wordt 0-0. Daar heb ik geen trek meer in. Tot de volgende keer.
Erg jammer, maar ik vrees er ook voor.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zie het al, dit wordt 0-0. Daar heb ik geen trek meer in. Tot de volgende keer.
Heeft niets met principes te maken, 200 miljoen is voor Ronaldo ook heel veel geld, dan maakt het echt vrij weinig uit dat je al een paar honderd miljoen hebt. We hebben het over in 2.5 jaar zijn geschatte vermogen verdubbelen. Dan zijn niet alleen je kinderen en kleinkinderen klaar, maar ook nog een paar generaties erna.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:08 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Als je geen principes hebten het is niet dat hij om geld verlegen zit ofzo.
Ik lees mee, maar er gebeurt in de wedstrijd nog niet veel opvallends en er wordt hier niet gevraagd naar mijn drankkeuze/laatstgenoten maaltijd/favoriete noot.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel in mijn eentje geloof ik nog als ik dit topic zo zie.
Niet erg, dit blijft een warm bad.
Ja, waar is Coco?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar er gebeurt in de wedstrijd nog niet veel opvallends en er wordt hier niet gevraagd naar mijn drankkeuze/laatstgenoten maaltijd/favoriete noot.
In dat geval ben ik zeer benieuwd naar je avond. Wat heb je gegeten, ben je aan het genieten een heerlijk knabbeltje en wat voor drinken heb je op dit moment?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:16 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar er gebeurt in de wedstrijd nog niet veel opvallends en er wordt hier niet gevraagd naar mijn drankkeuze/laatstgenoten maaltijd/favoriete noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |